Gå til innhold

Produkter som ikke finnes mer


Gjest taia

Anbefalte innlegg

Plattfot-is, Pæreis, cool-fisk (var sommeren 2000),BRINGEBÆR SPLITT!,clip og clap-is,mange andre is-typer jeg ikke husker navnet på, alle fra diplom is...tror jeg. Savner også Shio, den med fersken var himmelsk. Soho-sjokoladen er det overaskende mange som savner, skal vi prøve å få den tilbake? Det hadde vært noe det, den var jammen ikke lenge i hyllene! De brukte to år på å lage den og tre år på å ta den ut av hyllene...trist.

Solo pasjonsfrukt med sukker, den var en stund for noen år siden, så forsvant den og kom tilbake med jukse-sukker og smaker slett ikke likens!

Panda-brus...veldig masse rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God nyhet til dere som savner appelsin-sjokoladen fra Freia. (Altså, den runde som var formet som en appelsin og som skulle kastes i gulvet før man spiste den:))

Jeg var på Freiabutikken på Karl Johan i går, og der hadde de den! Litt annen innpakning, men helt klart den samme. Damene som jobbet der mente det var en sesongvare, men jeg er ikke helt sikker, for (beklager å si det), de hadde generelt litt dårlig oversikt over produktene. Jeg spurte om et par andre ting også...

Kanskje den kommer i alle butikker etter hvert!

Endret av Pemille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Nugatti_*

For en bra diskusjon! Jeg savner en sjokolade som het Retris eller no'sånt..

(veldig liten,men god)

og den blå som var i twisten,men nye nougaten og ? tegn sjokkisen i Twist

er også god..

Kjæresten min savner Rosa Panteren brus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ina_*
jeg oxo savner Shio.. det var det første jeg kom på. den var jo rågod...

men til gjengjeld har vi jo fått bris da... men såvidt jeg husker er ikke den like god da..

ellers så kan jeg faktisk ikke komme på mere...

jo, de hadde en is engang med marsmellow inni, den finner jeg ikke igjen, og jeg husker heller ikke hva den heter... noen som har navnet?

Kan det være Amerikaner-isen..? Den er i kjeks, ligner litt på krone-is. Det er det eneste jeg kan komme på hvertfall. Isbilen (den blå) har den fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Smilsomsolen

Har akuratt funnet ut at yndlingsisen min ikke lengre er i butikkene. Dream m/caramell heaven.. BESTE isen som noen gang er laget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner sorbet-isen med lollipopsmak, fra Dream om jeg ikke husker feil. Og Hapå med sjokoladesmak, yndlingspålegget mitt som liten!

Men jeg fant igjen French Fries med paprikasmak her forleden, smakte like godt som før :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jorun_*

Jeg er 61 modell å jeg savner:

Sorbits

Banansplit ( lang stang, gul og brun, som en karamell i konsistensen)

Prosit pastiller

PP pastiller

10 på topp

Tuttifrutti tyggis

Sweet Mint

Det gode gamle bruspulveret i rød papirpose

5 og ti øres karameller

Isbre

1 liters brusflasker

Yong Yellow lipgloss ( karamell)

Jane Helen produkter

Tørrshampoo

Tv serien Festus

Barnetv: Pernille og Mr Nelson, Follyfoot ( tårer hver gang), silkesvarten

Romantikk ( i det lille formatet)

Karamellpinne ( is)

Den øyesverten der det var med en liten kost som man måtte væte å gni inn med sverte :), altså i en flat eske.

Sikkert masse annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God nyhet til dere som savner appelsin-sjokoladen fra Freia. (Altså, den runde som var formet som en appelsin og som skulle kastes i gulvet før man spiste den:))

Jeg var på Freiabutikken på Karl Johan i går, og der hadde de den! Litt annen innpakning, men helt klart den samme. Damene som jobbet der mente det var en sesongvare, men jeg er ikke helt sikker, for (beklager å si det), de hadde generelt litt dårlig oversikt over produktene. Jeg spurte om et par andre ting også...

Kanskje den kommer i alle butikker etter hvert!

Den finnes på noen remaer hvertfall! Men jeg har tilgode å finne den selv, har bare sett kunder kjøpe den når jeg sitter i kassa. Argh, må ha!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som noen gang har smakt de dyra som var forma som et egg som man kunne kjøpe på danske båten? Inne i egga var det en sånn kindersjokolade. NAM NAM!

Og de hade også svart og rød mikke mus vingummi på boks.

SAVNE SAVNE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S
Jeg er 61 modell å jeg savner:

Sorbits

Det gode gamle bruspulveret i rød papirpose

Isbre

1 liters brusflasker

Yong Yellow lipgloss JORDBÆR OG FERSKEN!!!!

Jane Helen produkter

Romantikk ( i det lille formatet) OG TUPPEN OG LILLEMOR!!

Husker godt øyesverten i orange eske som min mor brukte. Er 71-modell og savner virkelig det gamle bruspulveret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, appelsinsjokoladen har jeg sett i flere butikker. Vedder en appelsinbåt på at det er sesongvare. Men bedre enn ingenting for dere som savner den, right?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spøkelsesis!! :hjerte:

Den isen med vingummi"insekt" inni, finnes kanskje enda? Har ikke sett den ihvertfall..

En brus som het Soda et eller annet, svart etikett ihvertfall :P

Bugg :biggrin:

Som jeg kommer på i farta =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan det være Amerikaner-isen..? Den er i kjeks, ligner litt på krone-is. Det er det eneste jeg kan komme på hvertfall. Isbilen (den blå) har den fortsatt.

Det er nok ikke Amerikaner-isen, men Millenium-isen!

Den fantes visst bare i år 2000. Det var en kjeksis bestående av sjokoladeis med litt karamellpynt og en marshmallow i midten. Kjempegod!! Savner den jeg også!

"Bollen" inne i Amerikaner-isen er en sjokoladebolle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig at gode ting skal bli borte.

Savner Sørlandschips med salt og pepper. Alle andre merker som selger potetgull har jo, så hvorfor ikke Sørlands?

Skulle gjerne hatt en med paprika også, men tror ikke det har vært før.

Også snavner jeg egentlig cheese snaps. Tror det gikk ut i 1997.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disney babies-designen som var på skrivesaker og diverse. Og Mikke, Minnie, Donald osv i pastellfargede og moteriktige 80-talls-klær :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...