Gå til innhold

Produkter som ikke finnes mer


Gjest taia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Natrudkavring.

Har lett i flere år.

Spiste de daglig men ble lei og tok en pause.

Når jeg kom til sansene igjen var de borte :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner

  • bugg
    vaniljestang-isen (noen som har sett den?)
    den gamle hubba bubbaen som ikke smakte e-stoff
    babol tyggis
    de små blå posene med rute-salmiakk
    soho :D

trodde også at flosshatt-lakris var borte, men kjæresten spora de opp for meg på lucky lips ved kinoene på nasjonalteatret :lur:

Endret av miss~Audrey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Savner lakrislisser i blå poser (salt lakris). Nå selger de av en grunn bare vanlig lakris, og det er LANGT fra like tilfredsstillende!! :sur: ) Pleier å kjøpe med meg et lite lass hver gang jeg er i Danmark.... :sjarmor:

WORD!!!

hvor er de????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_SleEpY_*
jeg oxo savner Shio.. det var det første jeg kom på. den var jo rågod...

men til gjengjeld har vi jo fått bris da... men såvidt jeg husker er ikke den like god da..

ellers så kan jeg faktisk ikke komme på mere...

jo, de hadde en is engang med marsmellow inni, den finner jeg ikke igjen, og jeg husker heller ikke hva den heter... noen som har navnet?

Millenium het det isen, mener jeg å huske. Var brunt papir. Den var god den.

Savner Drillo isen og :)

OG blues-sjokoladen, men den var vel nesten den samme som stratos...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savner den gode sjokolade-appelsinen. Den som var rund, og når du kakket på den så falt båtene ut, slik som appelsin.

Den var pakket inn i noe oransje folie-greier... ååååh, fikk så lyst på!!

husker ikke helt denne SoHo, men navne virker så kjent.. Antar at det ikke er noen som har bilde/nettside med denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vaniljestang-isen (noen som har sett den?)

Ja, jeg spiste den i sommer! En kompis av meg har også vært på leting etter den, og han fant vaniljestang-isen i en sånn pakke med en haug andre iser mener jeg. Typisk at du må kjøpe 16 stykk som ikke er gode for å få 4 gode, men de fantes hvert fall i sommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

jeg savner:

- Dove sjokoladen

- den runde appelsin sjokoladen

- Froske isen

- Split isen

- en liten tube med tyggis. Hadde rosa kork og tegning av en gutt på utsiden.

- aprikos-twisten

- Nibb its (var det ikke det de het??? de var i samme slags pose som french fries...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner kremosten fra Tine med thai smak, osten var gulfarget og lokket var rosa og hvit med purre på... Den var sååååå god!!

Savner også potetgull med hvitløkssmak fra Maarud tror jeg det var, lilla pose. Og de påleggstubene med laks, tunfisk og makrell.

Savner Soho sjokkoladen, melkesjokkolade med kokkos...

Og majonesen fra Mils med hvitløk, den lilla tuben... Smakte skikkelig alioli av den!

Det jeg kommer på i farten... Men vet det er mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NiChia

Jeg savner pytt i panne (eller pytt og panne, litt usikker)- godteriposen fra Bonbon. Den som var delt i to med en lakris-side og en søt vingummi-side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg spiste den i sommer! En kompis av meg har også vært på leting etter den, og han fant vaniljestang-isen i en sånn pakke med en haug andre iser mener jeg. Typisk at du må kjøpe 16 stykk som ikke er gode for å få 4 gode, men de fantes hvert fall i sommer...

Vaniljestang får man kjøpt i eske med 10 eller 12 her i byen i allefall, i isdisken på Rema. En blå eske, og står det ikke vaniljestang så står det rundpinne på den, men isen er nå uansett den samme. Og den er knakende god!

Jeg savner pytt i panne (eller pytt og panne, litt usikker)- godteriposen fra Bonbon. Den som var delt i to med en lakris-side og en søt vingummi-side.

Den hadde jeg helt glemt av, til nå! Herregud så mye godteri jeg savner :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boston-postei savner jeg. Skjønner ikke at de droppet den fra sortimentet sitt altså.

Ååååå, Boston-postei var godt! Den savner jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner den gode sjokolade-appelsinen. Den som var rund, og når du kakket på den så falt båtene ut, slik som appelsin.

Den var pakket inn i noe oransje folie-greier... ååååh, fikk så lyst på!!

husker ikke helt denne SoHo, men navne virker så kjent.. Antar at det ikke er noen som har bilde/nettside med denne?

Savner den forferdelig jeg og :(:( her er bilde av den:)

http://www.nidar.no/eway/default.aspx?pid=...:1:5582:5:::0:0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sjokolade:

- SoHo. Husker jeg hadde så lyst på, men hadde godteristreik da den var på markedet, så fikk så vidt smakt den

- Nesquik sjokoladeegg med melkekrem og sånn krispekuler inni

- Appelsinsjokoladen

- Freia melkesjokolade med kjekskuler

- Disney-sjokolade

Og Shio-brusen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Kan noen huske koffein vannet som kom på midten av 90 tallet? Var vel på markedet et par mnd, før det ble tatt vekk pga for høyt koffein nivå, på samme måte som red bull og dette.

Savner potet sticks chipsen med bacon smak!

Disney sjokoladen.

SHIO! (Fruktvann fra imsdal med fersken og kullsyre er neeeesten en erstatter.)

Jaffa drink! (liten hvit boks med appelsiner på, som smakte blanding av appelsinjuice og gul saft)

Og de derre Ja-da posene, der det var sånn pulver du blandet ut i vann og ble sånn saft lignende.

Soho!

Bugg.. aldri glem bugg.. hoho

Salte ufo.

Philadelfia snack :D

Og hvor ble det av sombrero chipsen? (den som er som smash bare uten sjokoladetrekk)

Gud så mye, og mye mer, men jeg husker ikke helt i farten. haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, for en herlig tråd!! :popcorn:

Jeg savner:

-Crystal Pepsi

-Festis

-Starlet

-Sjokella

-Dyra i Dyreskogen (Barne-TV)

-Veien til Avonlea (Barne-TV)

-Flirt-pennene i alle mulige farger

-Timeglassparfymen fra Laura Biagotti

og vet noen om TL-klubben eksisterer ennå? Pakken derfra var jo månedens absolutte høydepunkt!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...