Gå til innhold

Prosjekt kropp 2

Miracl3

Anbefalte innlegg

Jeg har heller ikke fått trent noe hele denne uken. Men på mandag skal jeg begynner med tre faste dager i uken. Jeg må. jeg skal, jeg vill :forvirret:

Klokken halv ellve åpner kantina på jobben, jeg er fortsatt ikke fortrolig med hva jeg skal spise der. Åpen buffe med alt mulig gotd :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hiver meg med her også jeg! :)

Hadde gått ned 4 kilo ved hjelp av vektklubben til Grete Roede og den andre prosjekt kropp tråden. Nå har jeg akkurat kommet hjem fra ei uke i sydligere strøk, og vekta har dermed økt med 2,5 kilo. Regner med at en god del av dette er vann siden jeg har spist masse salt mat. Håper iallefall det! Var kanskje ikke så veldig fornuftig i matveien mens jeg var der nede... :sjenert:

Spent på hva vekta viser på mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry at jeg ler, men når jeg skulle klikke meg inn på linken din sto det vektlubben. :ler:

:sjenert:

:) Er det underbevisstheten som har hatt en finger med i spillet der tro? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

:hoppe::hoppe::hoppe:

Jeg måtte veie meg... Jeg så så tynn ut i speilet :ler:

Jeg har gått ned 800 gram hittil denne uka, og er på totalt 4,9 kg!! Det er nesten 5 det!!!!

Og jeg har fått på meg en gammmmmmmel bukse som er dritkul, men det tyter litt over kantene da... men hvis jeg bruker stor genser over går det bra :ler:

:hoppe::hoppe:

Nå må jeg passe på å ikke ødelegge i helga og til uka (da blir jeg nok premenstruell så jeg skal prøve å være forberedt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
:hoppe:  :hoppe:  :hoppe:

Jeg måtte veie meg... Jeg så så tynn ut i speilet :ler:

Jeg har gått ned 800 gram hittil denne uka, og er på totalt 4,9 kg!! Det er nesten 5 det!!!!

Og jeg har fått på meg en gammmmmmmel bukse som er dritkul, men det tyter litt over kantene da... men hvis jeg bruker stor genser over går det bra :ler:

:hoppe:  :hoppe:

Nå må jeg passe på å ikke ødelegge i helga og til uka (da blir jeg nok premenstruell så jeg skal prøve å være forberedt)

:hoppe::hoppe: det er jo kjempe bra Vampyra. Så flink du er, og det er godt å se at det hjelper :hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sur: Jeg spiste 2 pannekaker og en skive rugbrød med fiskekake. Dumme pannekaker :sur:

Men når jeg ser på Vampyra så blir jeg utrolig motivert :hoppe::hoppe: You go girl :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chantal

Jeg heier på deg Vampyra. :hoppe:

Det ble styrke på meg i dag. Deilig. Håper jeg blir støl og god i morgen. :sjarmor:

I morgen blir det nok spinning og styrke igjen på søndag. Da har jeg fått trent 4 ganger denne uka. Bra!

Miracl3: Når man skeier litt ut som du gjør må man bare legge det bak seg for så å gå videre. Sier ikke at du ikke gjør det, men noen ganger er det lett å få dårlig samvittighet hvis man gjøre det.

To pannekaker er nok ikke all verden skal du se. :tommelsmil:

Endret av Chantal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sille

Au, jeg er øm i armer og ben etter styrketrening i går kveld. Så i dag restituerer jeg med smågodt og en bok på sofaen... :sjenert: Men det blir likar i mårra!

Har faktisk ikke så forferdelig dårlig samvittighet, fordi nå føler jeg at jeg har kontroll over situasjonen + at jeg er kommet i gang med å trimme mye. (men selvfølgelig hadde det vært best om jeg hadde klart meg uten, ingen tvil om det)

Så dere som klarer å holde dere fra det søte og usunne i dag: :klappe::klappe:

Endret av Sille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok av utskeielser i dag, ja... Mye mat, potetgull og snop, i det hele tatt en usunn st.hans. Får ta det igjen med å være ekstra flink i morra. Har pådratt meg en kjedelig skade, så trening blir det dårlig med. Ser for meg at jeg kommer til å ende opp som en ballong som lufta har gått ut av hvis jeg fortsetter å slanke meg uten å trene... :ler:

Vel, ha ei fortsatt god helg, alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har satt i gang "prosjekt 6 måltider om dagen", og det er jo egentlig ikke noe problem. Det er jo bare å ta seg en banan eller et eple! :)

Ellers ble det en is på meg i dag, men fiskesuppe til middag. Så da satser jeg på at det veier opp litt. Kun 40 min sykkeltur i dag, rimelig støl etter lang gåtur på fjelltopp i går. Satser på lengre trimtur i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prosjekt 6 måltider om dagen er et godt prosjekt. Forbrenningen holder seg jevn dagen gjennom :)

Jeg skal ha et trenings prosjekt fra mandag. Det blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Her var dere ja...

Først var det litt trist å se at dere hadde startet ny tråd, men jeg skjønner dere godt! Jeg har jo falt fra og der var ikke så mange igjen på den gamle tråden.

Jeg lovte imidlertid å følge med dere og stikke innom, så da må jeg jo ha denne nye tråden under "Mine innlegg" ;) Og jeg gjorde jo en god gjerning når jeg startet den gamle tråden og fikk slanket både meg selv og dere!? :enig_anim: Så da er det godt å se at dere fortsetter!

Lykke til - og jeg skal følge med dere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rettelse:

Jeg ser at innlegget mitt kan misforståes. Det er ikke jeg som har slanket dere, det har dere vært superflinke og gjort selv :Nikke:

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

:hoppe: Jeg har prøvd noen gamle bukser i dag, og flere passer ganske bra. Så om et par kilo passer de nok perfekt igjen! Det er alltid kjekt å ha noe å glede seg til.

I går fikk jeg trent og jeg følte meg veldig sprek. Det hjalp nok at det ikke var så lummert i går. Hadde egentlig tenkt å trene i dag også, men det er alltid så mye stress på lørdager og dessverre korte åpningstider, så det ble det ingenting av. Har stilt vekkerklokka i morgen for å rekke det før vi drar på middagsbesøk hos sviders, men om morgentrøtte meg virkelig klarer å stå opp tidlig på en søndag er en annen sak... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Jeg har prøvd noen gamle bukser i dag, og flere passer ganske bra. Så om et par kilo passer de nok perfekt igjen! Det er alltid kjekt å ha noe å glede seg til.

:klappe::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Chantal

Grattis Sabine! :hoppe:

Stå på videre.

Jeg var på spinning i dag. Utrolig deilig trening. Man føler seg så frisk og rask etterpå.

Jeg ga alt jeg hadde også, så jeg føler at jeg har vært ganske flink i dag.

I tillegg til at jeg må blir sterkere så må jeg få opp kondisen min litt etter skaden min også. Jeg har holdt på å trene i cirka 1 måned nå, etter skaden og kondisen er på vei opp.

Om jeg merker noe i fra styrkedelen er jeg litt usikker på. :)

Ha en fin dag kveld! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Det har blitt en forferdelig usunn helg! Men skikkelig fest i går, og masse bursdagskake og grillmat, men det får gå. Jeg har gitt opp å få på meg den kjolen jeg skulle ha i bryllup til helgen, men jeg har nok noe annet jeg kan bruke i stedet.

Jeg kjøpte meg bukse som belønning for mine 5 kg på fredag, og olabukser er noe av det vanskeligste jeg kjøper, og jeg fant faktisk flere som satt greit! Jeg endte opp med en jeg fikk halv pris på da jeg kom i kassa så jeg unte meg et par sandaler til 100 kr også ;)

Jeg har ingen store forhåpninger ang veiingen i morgen, men jeg håper at jeg ikke har gått opp igjen da.... Og i morgen er det bursdagen til svigermor og da skal vi ut og spise. Jeg liker ikke å spise ute for da aner jeg ikke hva jeg putter i meg :forvirret: I dag ble det løvbiffburder for det var det sunneste jeg fant på gatekjøkkenet vi stoppa :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Takk Miracl3 og Chantal!

Er jeg først ute med veiingen i dag, eller er ikke mandag veiedag lenger?

Sist mandag veide jeg 61,5.

I dag veier jeg 60,7.

Vi kom oss opp og på trening i går. Når jeg først kom i gang, var det bra, men jeg var trøtt og slapp det første kvarteret. Nå gjelder det bare å huske å spise ofte og sunt denne uka og trene nok.

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...