Gå til innhold

**Sommerberta** sin dagbok

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

I dag har jeg vært på jobb. Kun kort vak. Vakta varte i 5 timer. Det gikk i et kjør. Hadde noe å gjøre hele tiden. Var på kontoret for å sluke ei brødskive og en kopp kaffe før jeg måtte på igjen.

Har fri i morgen.

Skal på jobb på onsdag.

Har fått litt vakter framover. Håper på mer, tror jeg.

Kom hjem i dag så var ryggen helt vrang. Men jeg tror det går seg til med en dag fri.

Jeg skulle slappe av i helgen. Ja ja. Det var det da. Jeg og samboeren begynte å rydde garasjen vi. Holdt på i to timer og fikk unna en del.

I dag begynner hotel cæsar igjen. :hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går gjorde jeg så og si ingenting etter jobben.

Begynte å få ubehag ved vannlating og fikk mistanke om urinveisinfeksjon.

I dag tidlig tok jeg en urinprøve og leverte på legesenteret. Å jo da, jeg hadde fått urinveisinfeksjon.

Føler meg dårlig rett og slett. Håper jeg ikke blir så dårlig som jeg var for noen år siden. Da gikk det ikke over på flere uker. Ble sykmeldt pga jeg klarte kun å stå og ligge.

Men jeg får ikke ta sorgene på forskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Jeg skal egentlig på ettermiddag i dag. Men måtte melde avbud pga urinveisinfeksjonen. Føler meg helt elendig. Sovet heldigvis godt i natt. Men etter jeg stod opp, så har jeg ikke gjort noe annet enn å springe på toalettet. Det er et helvete og få tisse. I tillegg så har jeg fått igjen mensen og det gjør nok mye at jeg er så dårlig i dag.

Har arbeidshelg. Håper jeg er bedre til den. Har snakket med legesenteret i dag. Er jeg ikke bedre til i morgen, så skulle jeg kontakte de igjen og da ble det vurdert sykemelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Dette er pyton. Orker ingenting. Har nettopp sovet en time på sofaen. Jeg tror jeg har vært på toalettet ca 2o ganger siden ni i dag tidlig.Nå holder jeg på med å løse kryssord, har fått litt interesse for det den siste tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg fikk medisiner for det. Fikk Selexid. Det har hjulpet før, så jeg regner med at det hjelper nå også.

Ubehagelig å måtte så mye på toalettet. I tillegg har jeg fått mensen, så det er vel derfor jeg føler meg så dårlig som jeg gjør.

Denne kuren varer til mandag. 4 - 5 dager etterpå skal jeg levere ny urinprøve. Håper den da er fin.

Her regner det gpdt i dag. Samboeren fyrte i ovnene i formiddag, for jeg var så kald. Viktig å holde seg varm nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda .. UVI er kjempeubehagelig.. Håper det går fort over igjen :klem: Drikk masse appelsinjuice, og da mener jeg masse, gjerne flere liter, det pleier å hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har drukket 1,5 liter med appelsinjuice på et døgn. Jeg klarer ikke å drikke for mye heller, for da får jeg vondt i magen.

Av 20 tabletter, så har jeg tatt 5.

Jeg føler meg nok ekstra dårlig pga jeg fikk mensen i tillegg. Orker ingenting. Har bare slappet av i dag. Orket ikke å sitte foran pc-en, så det har blitt mye kryssord løsning på meg.

Jeg er usikker ang jobben i helgen. Der må jeg jo være blid og tålmodig. Det er ikke alltid like lett, når enn ikke er i form. Mye kan skje innen lørdag. Det er bare det at de sliter så for å få kabalen til å gå opp. Ringer jeg og sier jeg er syk, så har jeg skapt problemer for dem. Det er jo ikke så hyggelig.

Skal ringe legesenteret i morgen, dersom jeg ikke var bedre. Hun jeg snakket med på legesenteret i dag var sur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg kanskje litt bedre i dag. I morgen er jeg halv veis i kuren. Regner med at det holder med en kur. Jeg skal prøve å reise på jobb i helgen. Tror det skal gå bra.

Jeg kom til å ligge å tenke litt i går, etter at jeg hadde lagt meg. Jeg skal til samtale på tirsdag og den ser jeg ikke fram til. Jeg har vært i 4 bursdager og hatt en bursdag selv, på 1 mnd. Kaker er jo ikke akkurat det best slankede å spise.

Har et lite migrene anfall i dag. Håper det går fort over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen er det godt å slappe av. Har ikke gjort noen ting i dag. Er kjempe lat. Formen er bedre nå, enn i går.

Skal på jobb i helgen. De ringte fra jobben og spurte om jeg kom. Jeg sa at det gjorde jeg og fikk også spørsmål om jeg ville ha senvakt på søndag, istedenfor tidligvakt. Svarte ja til det. Byggefeltet skal ha fest på lørdag og jeg får ikke blitt med fra starten pga at jeg jobber. Men jeg kan stikke innom etter jobb. Det er ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg faktisk klart å bare slappet av. Jeg vil så gjerne bli helt bra igjen til helgen.

Egentlig ikke så mye å fortelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nesten jeg skal finne senga nå. Har begynt å få vondt i hode igjen og da er det like greit at jeg legger meg.

Jeg titter nok innom i morgen, regner jeg med.

God natt alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for hilsen.

Det går bedre med meg i dag. Har igjen 1 tablett, så er jeg halvveis i kuren. På mandag er jeg ferdig med medisinene og da skal det gå 4 - 5 dager til jeg skal levere urinprøven.

Hodepinen klarte jeg å sove vekk i natt. Heldigvis.

I dag tror jeg bare skal slappe av da også. Tror kroppen trenger det en gang i blant.

Når jeg hadde ei uke ferie, så gjorde jeg ikke noe annet enn å vaske hus og ryddet. Før jeg viste ordet av det, så var ferieuken min over.

Skal jobbe i helgen. To senvakter. Skal jobbe neste helg også. Det har blitt litt bytting. Men så har jeg fri to helger på rad, men skal jobbe litt i ukedagene.

Det har ikke blitt så veldig mange vakter på meg egentlig. Jeg hadde håpet på flere. Håper de snart lyser ut noen stillinger der oppe. Jeg håper jeg da får en fast jobb. Jeg vet jeg har en hard konkurent mot meg. Jeg har utdannelsen og hun har erfaringen derifra. Hun har vært vikar 2 eller 3 år lengre en meg. Jeg håper de ser på utdannelsen og ikke hvem som har vært der lengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tenkte jeg at jeg skulle logge meg av en liten stund.

Drikke en kopp kaffe sammen med min kjære, før jeg reiser for å handle for helgen.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter med handlingen til i morgen. Vi skal bort i ettermiddag / kveld.

Vi skal snart spise middag og så skal vi ordne oss i stand. Det er slike dager her nå, så da er det underholdening, tivolig og servering i utetelt. Vil nedover en tur for å se litt. I fjor gikk vi glipp av det meste, fordi vi sovnet på sofaen.

Jeg vil ikke skrive navnet på plassen før dagene, for ingen trenger å vite hvor jeg bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...