Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2006 #181 Del Skrevet 3. august 2006 Hmmmm -skulle ikke du ha ferie, da? Da må du passe på å sette ned tempoet. Gratulerer så mye med dagen som var. ← Jo jeg skulle nå egentlig det. Men synes det er godt å få orden på huset. Tusen takk for gratulsasjonen. Nå har jeg gitt meg for kvelden. Jeg har gjort dette siden jeg var innlogget sist: - Vasket ferdig vinduene - Tatt ned klær, lagt sammen og lagt på plass - Rydde vekk det jeg strykte i går - Tørke støv i stua og la på rene duker - Vært på gjennvinningsstasjonen med skrot - Laget middag og ryddet opp - Ryddet litt rundt i huset Går fort til jeg skal jobbe igjen. Og det går fort til jeg skal på ny samtale. Den ser jeg ikke fram til, for jeg har ikke vært flink i sommerferien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 4. august 2006 #182 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg syns du er kjempe flink jeg sommerberta Husk på å slappe av litt i ferien din også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2006 #183 Del Skrevet 4. august 2006 Tusen takk. Jeg har gjort litt i dag også. Men ikke så mye enda. Det som ikke blir gjort i dag, blir ikke gjort før neste gang. Helgen skal jeg ikke gjøre så mye. Det går fort til jeg begynner på jobb igjen. Fikk brev fra legen i dag. Han er ikke min lege, men fastlegen min er syk, så det var en annen lege som svarte meg. Folinsyren var bra. Jeg kunne slutte med tablettene nå. Det som overrasket meg i brevet, var at han gratulerte meg med dagen som var. Det er ikke mange leger som gjør, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 4. august 2006 #184 Del Skrevet 4. august 2006 Så flott at folinsyren var bra Virka som en allright lege det da håper du får en fin dag og ei koselig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. august 2006 #185 Del Skrevet 6. august 2006 Her er jeg igjen. Jeg var litt opptatt i går. På fradag fikk vi tatt resten av huset innvendig. Endelig! I dag skal jeg bare slappe av og nyte søndagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 6. august 2006 #186 Del Skrevet 6. august 2006 Godt å lese at du skal slappe av, for du har jo ferie. Hyggelig av legen, da. Det har jeg ikke opplevd selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #187 Del Skrevet 7. august 2006 Nå er det jammen meg på tide at jeg skriver noen ord igjen. Det var rett før dagboka havnet på side 2. Jeg skal på jobb i natt. Samtale i morgen. Natt til onsdag. Frisør på torsdag. Formiddag på fredag. Besøk på lørdag. Søndag har jeg ingen planer. Denne uken kommer til å forsvinne fort tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #188 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg skal snart på jobb. Det er så tungt å reise på nattvakt og vite at samboeren ligger hjemme i vår seng. Ville helst ha vært hos han. Har at 3 vakter av sommerturnusen, så vet jeg ikke hva som skjer framover. Kan være at jeg får spørsmål om vakter når jeg kommer i kveld. I dag har jeg ikke gjort noen ting. Bare slappet av. I morgen skal jeg til samtale. Jeg vet at pilen peker opp og ikke ned denne gangen. Men saken er den at jeg har virkelig kost meg i sommer. Alvoret må begynne nå. Klarte ikke å ta det alvorlig i sommer. Men nå må jeg bare skjerpe meg. Har ikke fått begynt å trent igjen, men tror det blir bedre utover høsten. Det har vært så utrolig varmt den siste tiden. Jeg rekk ikke noe dagbok rundte i dag. Får ta det i morgen. Er ikke sikkert jeg rekker så mye internett i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 8. august 2006 #189 Del Skrevet 8. august 2006 :klø: Gikk ikke du nettopp ut i ferie da? Går tiden virkelig så fort! Uansett: ha en fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2006 #190 Del Skrevet 8. august 2006 :klø: Gikk ikke du nettopp ut i ferie da? Går tiden virkelig så fort! Uansett: ha en fin tirsdag! ← Jo det stemmer det. Men jeg hadde bare ei uke. Har ikke opparbeide meg noe ferie enda. Men jeg sa jeg ville ha ei uke fri. Den uken gikk med på å vaske og rydde huset. Natten i natt har vært jævlig. Når kl var tre så hadde jeg enda ikke sovet. Og klokken ringte seks. Kom hjem nesten halv ni og la meg til å sove. Fikk ikke sove. Måtte melde avbud på samtalen i dag. Jeg var ikke opplagt nok til å reise. Skal på natt i natt også. Det er så stille med SMS den siste tiden. Tror ikke jeg har fått inn en eneste melding de siste 3 dagene. Men jeg er ikke den som tekster i hytt og pine jeg heller. På fredag er siste vakten på sommerturnusen. Vet ikke mer etter den dagen, utenom mine helger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2006 #191 Del Skrevet 8. august 2006 Fikk telefon fra der jeg var på jobbintervjuet i dag. Hun som fikk tilbud om jobben trakk seg, men så lenge jeg ikke har bil, så blir stillingen lyst ut på nytt. Denne gangen skulle de huske på å skrive at enn trenger bil i jobben. Fikk også spørsmål om jeg fortsatt var interessert i å jobbe i hjemmesykepleien som vikar og det svarte jeg at jeg var. Så lenge jeg ikke vet hvordan ting blir på den andre plassen, så må jeg bare få meg noe å gjøre andre plasser. Jeg har problemer med magen fortiden. Går med konstant magesmerte / luftsmerte. Det er ubehagelig. Ikke går jeg gjort i fra meg på toalettet heller, så det gjør ikke saken noe bedre. Er jeg ikke bedre til i morgen, så må jeg på apoteket en tur. På torsdag skal jeg klippe meg. Men jeg vet ikke helt om jeg vil klippe det så mye. Jeg tror jeg bare vil jevne på det og få litt lengde på det etter vært. Skal farge det, men ikke før senere på året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 9. august 2006 #192 Del Skrevet 9. august 2006 Tenk å kreve at de ansatte har bil, det er da virkelig arbeidsgiver som burde stille med dem! Og når de først gjør som de gjør, så har de ikke en gang skrevet det i utlysningsteksten - det er jo helt latterlig! Bra du får være vikar i hvertfall, er godt å tjene penger og få enda mer erfaring og papirer å vise fram. Har du ingen mulighet til å skaffe deg en bil sånn at jobben blir din??? Et gammelt "vrak" er fort inntjent igjen! Håper du får masse jobb fremover. Det er så frustrerende å ikke ha noe annet fast enn helger.. Men du er flink å stå på, så du får vel vakter i fleng vil jeg tro! Synd du har sovet så dårlig i det siste, håper det snur seg nå! Ønsker deg en finfin onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2006 #193 Del Skrevet 9. august 2006 Tusen takk for hilsen Epona. Grunn til at jeg ikke skaffer meg en bil til, er fordi det blir så mye kostnader med det. Vi valgte å flytte hit vi bor, fordi vi ikke trenger 2 biler. Jeg vil ikke bruke samboeren sin bil i jobb, og det har sine grunner. Hjemmehjelpstjenesten er tyngre enn hjemmesykepleien (synes jeg) og det er helst hjemmesykepleien jeg vil jobbe av de to plassene. Jeg søker ikke på jobber hvor det forlanges bil i jobben, men når de glemmer å skrive det, da er det fort gjort å søke på jobben. Ellers fikk jeg vite at det blir i nærmeste framtid at de lyser ut stillinger der jeg er nå, så jeg kommer til å søke. Håper jeg da får jobben og kan opparbeide meg litt mer ferie til neste år. I natt sov jeg godt. Har jeg to nattvakter etter hverandre, så sover jeg stort sett dårlig på den første natten og godt på den andre natten. Jeg får slutte av nå. Skal inn til byen en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2006 #194 Del Skrevet 10. august 2006 Vi var i byen en tur i går. Det endte opp med at vi spiste pizza på Dolly, før vi tok turen til Elkjøp. Jeg kjøpte meg multifunksjonsprinter (eller hva det nå heter). I natt ble det lite og mye . Ble sent før vi sovnet. Både jeg og samboeren hadde frisørtime i dag, så vi måtte opp tidlig. Vi sov litt på ettermiddagen. Det ble til at jeg skal la det vokse og se om jeg klarer å få noe lengde på det. Klippet bare tuppene i dag og jevnet litt på det. Har time i oktober for å jevne på det igjen. Jeg har hatt litt skrå klipping den siste tiden, så det tar litt tid å få det jevnet ut. Nå skal jeg kose meg med kaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. august 2006 #195 Del Skrevet 12. august 2006 Jeg er vist ikke så effektiv her inne for tiden. Skal komme sterkere tilbake. Jeg har fri i helgen. Trodde jeg ikke skulle på jobb før neste lørdag igjen, men de ringte i dag og spurte om jeg kunne jobbe på mandag. Etter det vet jeg ikke noe før lørdagen. Da er det arbeidshelg. Mageproblemet mitt har gitt seg. Jeg har spist moreller og lakris de siste dagene og det setter fart på magen. Jeg har tenkt litt. Jeg kunne tenke meg en jobb som kun er på dagtid og ikke helg. Vet ikke hva det skal bli?? Jeg har lovet lenge at jeg skal ta meg en dagbok rundte, men det har ikke blitt noe av enda. Skal prøve å få gjort det i morge. Samboeren sier jeg har begynte å snorke så om natten. Det er nok pga overvekten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. august 2006 #196 Del Skrevet 13. august 2006 I helgen har jeg ikke gjort mye. Samboeren mener jeg har gått av å slappe av litt. Jeg har ikke tenkt å gjøre så mye i dag heller. Skal lage middag, men ikke noe mer enn det tror jeg. Skulle ha skiftet på senga. Men tar det over helgen. Orker ikke i dag. Så skulle jeg ha begynt å rydde garasjen. Må ordne plass til ved til høsten. Tror samboeren skulle bestille parafin over helgen. Skal ha et fat. Nå skal jeg prøve å ta meg en liten dagbok runde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 13. august 2006 #197 Del Skrevet 13. august 2006 Samboeren din er klok. Du har godt av å slappe litt av også. Ha en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 13. august 2006 #198 Del Skrevet 13. august 2006 Heihei! Takk for besøk i boka mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 14. august 2006 #199 Del Skrevet 14. august 2006 Hei hei! En stund siden jeg har lagt igjen noen spor her nå. Har hatt det så travelt om dagen, at jeg ikke har hatt tid i min egen bok heller. Det som overrasket meg i brevet, var at han gratulerte meg med dagen som var. Det er ikke mange leger som gjør, tror jeg. ← Så hyggelig da! Ja, også får du høre litt på samboern din. Alle trenger å slappe av inneimellom Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. august 2006 #200 Del Skrevet 14. august 2006 Hei på deg! Takk for besøket i dagboka mi! Jeg må bare innrømme at jeg ikke helt har fått med meg nickskiftet og hvem som skjuler seg bak Sommerberta jeg da... Tenker så det knaker, men jeg må nok bruke enda litt mer tid! Uansett - ønsker deg en finfin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå