Gjest Epona Skrevet 12. juli 2006 #101 Del Skrevet 12. juli 2006 Innom med en klem og ønsker lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. juli 2006 #102 Del Skrevet 12. juli 2006 Tusen takk! Vakta i dag var veldig hyggelig. Litt stressende i perioder. Men sånn over det hele så har jeg virkelig kost meg. Skal ha to vakter til, så har jeg to dager fri, så ei vakt og så to dager fri. Mer husker jeg ikke. Når jeg skal på ettermiddag, så orker jeg ikke å begynne med noe i huset. Så det gjenstår mye. Men fredagen har jeg formiddag. Lørdag og søndag har jeg fri. Håper jeg får gjort følgende: - Rime av og vaske to kjøleskap - Vaske bad og gjestetoalett - Tørke støv i stua - Vaske og rydde kjøkkenet - Stryke opp en del ting som har ligget en stund - Rydde skapet med sengekleder Om 12 timer er det jobbintervju. Jeg er utrolig spent. Håper jeg lykkes denne gangen. Jeg synes jeg fortjener det nå. Nå skal jeg kikke meg litt rundt her, før jeg legger meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. juli 2006 #103 Del Skrevet 13. juli 2006 God morgen alle sammen! Stod opp kl 9. Var stuptrøtt, men hadde bestemt meg for at jeg skulle stå opp da, så jeg hadde ikke noe valg. Jeg bare hoppet rett i klede. Skal snart i dusjen. Gikk rett på vaskerommet for å sette på ei vaskemaskin. Etterpå hentet jeg avisen. Nå tenkte jeg skulle lage meg litt frokost og lese avisen. Etterpå så går jeg i dusjen. Intervjuet begynner kl 13. Har ikke så langt å gå opp til intervjuet. Jeg har ikke funnet fram klær, men jeg vet hva jeg skal ha på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. juli 2006 #104 Del Skrevet 13. juli 2006 Nå har jeg fått spist, gitt kattene mat og dusjet. Vaskemaskinen er snart ferdig, så får jeg hengt opp den. Nå er jeg sikkelig kvalm pga intervjuet som skjer om to timer. Jeg gruer meg utrolig mye. Håper det går bedre enn jeg tror. Jeg må få bedre selvtillit. Naboen kom å trengte hjelp til bilen. Jeg har ikke peiling på biler og samboeren sover etter en natt med migrene. Jeg hadde ikke hjerte av å vekke han. Hvis han ikke har stått opp inntil jeg skal ordne meg, så må jeg liste meg inn til han. Jeg må hente kledene mine. Tok ikke de fram i går. Tenkte ikke på at det kanskje var lurt. Etter at jeg har hengt opp denne maskinen med klær, så skal jeg sette på en til. Men den skal samboeren få henge opp. Jeg tror jeg ikke rekker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. juli 2006 #105 Del Skrevet 13. juli 2006 Så nettopp at ei jeg vokset opp med hadde blitt mamma. Vi hang sammen gjennom hele barndommen, men skled i fra hverandre i ungdomsstiden. Du gjør faktisk litt vondt å se at de du har vokset opp med blir mamma før deg, istedenfor sammen med deg. Men det må jeg nok bare leve med. Kanskje jeg er heldig en dag. Enn vet aldri hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 13. juli 2006 #106 Del Skrevet 13. juli 2006 Lykke til med inetrvjuet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. juli 2006 #107 Del Skrevet 13. juli 2006 Tusen takk Bettie! Det er 40 min til intervjuet begynner, så jeg må gå om en halv time. Tar bare 5 min å gå, men jeg venter heller ute de siste minuttene før intervjuet starter. Håper jeg virkelig lykkes nå. Det hadde vært så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. juli 2006 #108 Del Skrevet 13. juli 2006 Nå er jeg endelig hjemme igjen. Dagen i dag har vært lang. Først intervju også på jobb. Var så vidt hjemom og fikk i meg litt middag før jeg måtte reise på jobb. Selve intervjuet gikk bra. Følte at jeg hadde litt problemer med å ordlegge meg, men det er pga at jeg var sikkelig nervøs. Har aldri vært så nervøs før. Jeg tror jeg ikke får jobben. Rett og slett fordi det trengtes bil. Men dersom jeg ikke fikk den, så ville de ha meg som vikar i hjemmesykepleien. Ei vakt til, så fri i to dager. Det skal bli godt. I helgen skal vi kose oss. Det ser jeg fram til. Fint vær er det spådd også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. juli 2006 #109 Del Skrevet 13. juli 2006 Nå skal jeg vaske opp noen småting også finne klær til i morgen. Når det er gjort, så er det rett i seng. Klokken ringer halv sju i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. juli 2006 #110 Del Skrevet 14. juli 2006 God morgen alle sammen! Ny morgen, nye muligheter. Sitter foran pc'en å spiser frokost. Begynner på jobb om en halv time. Må snart tenke på å gå. Det er ikke så langt å gå, men det er litt oppover bakker. Skal jobbe til 16 i dag. Laaaang dag. Men jeg har nok å gjøre i dag. I ettermiddag må vi kanskje på binders eller jernia å kjøpe gass til brusmaskinen. Det virker som det begynner å minke veldig. Skal ha to dager fri etter denne arbeidsdagen her. Det skal bli godt. Det har spådd fint vær, så jeg håper det blir det også. Vi har masse vi vil få gjort ute og masse inne. Samboeren klipte plen i går. Den ble så fin. Utrolig hva det gjør med hagen bare av å klippe plen. Nei, jeg får komme meg av sted, men jeg kommer nok innom igjen i ettermiddag/kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. juli 2006 #111 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Det har vært en hektisk arbeidsdag i dag. Mye som måtte gjøres. Var sikkelig sliten i ryggen når jeg kom hjem. Det er lenge siden jeg har kjente det i ryggen etter en arbeidsdag. Kom hjem så tok jeg ned noe klær. Samboeren hadde vasket ei maskin og holdt på å henge opp det når jeg kom hjem. Laget middag. Etter middagen så la jeg meg nedpå litt. Sov i en og en halv time. Stod opp igjen og reiste på butikken for å handle inn til helgen. Orket ikke å reise for å skaffe gass til brusmaskinen. Tar det over helgen istedenfor. Nå har jeg satt på oppvaskmaskinen og vaskemaskinen. Endret 14. juli 2006 av **Sommerberta** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. juli 2006 #112 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Jeg har hengt opp det som var i vaskemaskinen. Oppvaskmaskinen tar jeg i morgen. Jeg og samboeren har nettopp sett en kjempe fin film. Nå skal vi legge oss. God natt. Endret 15. juli 2006 av **Sommerberta** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. juli 2006 #113 Del Skrevet 15. juli 2006 Jeg våknet rundt sju og fikk ikke sove igjen. Jeg hadde litt vondt i magen. Spiste lakrisbåter i går og det er ikke akkurat det sunneste. Vi koste oss med det mens vi så på filmen. Kan være den som gjorde at jeg fikk vondt i magen. Jeg stod opp og kledde på meg. Gadd ikke å dusje enda i tilfelle jeg legger meg igjen. I går kveld så hengte jeg opp klær på stativ og satte det på verandaen, slik at det stod under tak i tilfelle regn. Når jeg stod opp, gikk jeg ut og hengte det på et annet stativ. Jeg har satt på en maskin. Den er snart ferdig. Må vaske gjestedyna. Kattene bruker å få ligge på den. Men når det var så tordenvær så tror jeg en av kattene har skvettet litt på den. Det luktet iallefall slik. Nå er det så fint vær, at det er ypperlig å vaske den. Har mye jeg vil ha gjort i dag. Får se hva jeg gjør. Stikker sikkert innom igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. juli 2006 #114 Del Skrevet 15. juli 2006 Det går litt tregt med meg i dag. Kjenner at øynene er trøtte men kroppen er rastløs. Jeg har ikke fått gjort så mye enda. Jeg har: - Hengt opp ei maskin - Satt på gjestedyna - Ryddet oppvaskmaskin - Vasket opp - Gått ut med søpla - Tatt ned et stativ som samboeren hengte opp i går Så lenge det er så fint vær, så skal jeg passe på å få vaske jakkene våre. Nå sitter jeg å drikker kaffe. Skal snart se om jeg får gjort litt mer. Det er mye jeg vil få gjort i helgen. Men vet ikke hvor jeg skal begynne. Denne helgen har vi ikke noe planer. Jeg bestemte meg ganske tidlig at denne helgen var min og samboeren sin. Vi har snakket om å kanskje invitere noen naboer over på kaffe i dag. Så vi får se hva vi gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. juli 2006 #115 Del Skrevet 15. juli 2006 Skulle ønske jeg klarte å sove. Kroppen vil ikke være med på det. Jeg har dette problemet i perioder og det er pyton. Jeg har ikke gjort så mye til. Det jeg har gjort er: - Hengt ut dyna - Satt på allværs jakka til samboeren - Tatt aske fra peisen og vaske døra - Hentet posten - Spist litt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. juli 2006 #116 Del Skrevet 15. juli 2006 Nå har samboeren stått opp. Det er en liten stund siden da. Fortsatt ikke så aktiv. Men jeg har fått gjort dette siden sist jeg skrev: - Hengt ut allværs jakka - Tatt av på senga - Satt på sengeklær - Lagt i sammen klær fra i går - Tømt kjøleskapet, holder på å rime det av nå - Rydde litt rundt i huset Håper jeg får gjort en del i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. juli 2006 #117 Del Skrevet 15. juli 2006 Fortsatt treg av meg. Kanskje det skyldes søvnmangelen? Jeg har: - Hengt ut sengkledene - Tatt på senga Nå må jeg snart få spist litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. juli 2006 #118 Del Skrevet 15. juli 2006 Skriver en liten oppsummering over hva jeg har fått gjort i dag. Dette har jeg gjort: - Rydde ut av oppvaskmaskinen - Tatt av på senga - Tatt på senga - Vasket 4 maskiner - Ryddet - Tatt ned klær - Lagt sammen klær og lagt på plass - Vasket opp - Tømt kjøleskapet, rimet det av og vasket det - Hengt opp klær - Tatt asken ut fra peisen og vasket døra på ovnen - Gått ut med søpla Jeg tror det var det. Det ble ikke til at jeg gjorde så mye allikevel i dag. Sov i 1 1/2 time på sofaen i ettermiddag. Jeg tror jeg trengte det. Vi hadde kylling, ris og kyllingssaus til middag. Det var godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2006 #119 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg har heldigvis sovet veldig godt i natt. Sov til kl var 11. Jeg tror jeg trengte det. Jeg har ikke planlagt hva jeg skal gjøre i dag. Jeg tar det etter hvert som det kommer. Det er fint vær, så det er mulig å gjøre litt ute. Bør kanskje passe på så lenge været er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 16. juli 2006 #120 Del Skrevet 16. juli 2006 Innom for å ønske deg en fin dag i knallværet Så flink du har vært med husarbeidet da. Blir helt sliten av å lese om alt det du har gjort. Håper du tar deg tid til å slappe av litt også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå