Amalie_85 Skrevet 7. april 2007 Forfatter #141 Del Skrevet 7. april 2007 Svigers var fornøyd med bildet. Hang det opp med en gang Men jeg syns ikke det var fint Men jeg var visst den eneste. Så sa sambo at da er jeg en ekte kunstner for de er aldri fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 9. april 2007 #142 Del Skrevet 9. april 2007 Heisann. Har du hatt en fin påske? Hvordan går det med ryggen din forresten? Er den blitt helt bra igjen, eller sliter du med den fortsatt..? Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 10. april 2007 Forfatter #143 Del Skrevet 10. april 2007 Å så koselig at noen har vært her Kjenner noe i ryggen til tider, men jeg vet ikke om det er etter det eller ikke Men ellers er det bare bra så jeg klarer meg vel enda. Har vært og kjøpt bil i dag til og med. Eller vi har ikke betalt den enda så vi skal hente den på fredag eller lørdag. Vi får se hvordan det passer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 17. april 2007 Forfatter #144 Del Skrevet 17. april 2007 Da har jeg vært på KG treff. Eller det var i går da. Vi ble 4 stk. Det var kjempe hyggelig. Så det kunne jeg tenkt meg å gjøre igjen. Bilen ble hentet på lørdag, så kjørte til skolen i dag med bil og MUSIKK, det var fantastisk deilig. Er ikke musikk i bilene til gubben. Bare min det var det i, men den står jo uten motor Men nå har jeg hvertfall en i mellomtiden. Fine bilen atte. Sånn her ser den ut da. Til og med nesten samme farge, min ser litt mørkere ut. Nei nå får jeg lese videre. Jeg vil nødig ta prøva en gang til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beekeeper Skrevet 18. april 2007 #145 Del Skrevet 18. april 2007 Legger igjen ett spor her jeg Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 18. april 2007 Forfatter #146 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) å så hyggelig da beekeeper er ikke så veldig aktiv her syns jeg. jeg altså. men i dag skulle jeg egentlig stå opp kl 8 tenkte jeg. men det ble kl ja nå Tenke jeg skulle lese på det siste greiene før prøva i dag. Begynner ikke før i tolv tiden. Men får se. Må vel få lest noe vel. Så blir jeg så frustrert over alt rotet som er rundt omkring her. Må få rydda i morra. I dag skal jeg nemlig jobbe. I går ga jeg sambo en fin shorte og en t-shorte, han skjønte ikke hvorfor. Så måtte jeg jo si at det er bare fordi jeg elsker deg, ingen annen grunn :rødme: Det likte han godt og kaldte meg drømmeprinseese Snakket om ti-års planer som jeg lissom så for meg før. Kjæreste - leie noe - eventuelt kjøpe - forlove seg - gifte seg - få barn (mange andre småting og) men så sa jeg at nå er jo ting litt forandra for jeg fikk ting litt fortere enn jeg hadde forestilt meg. Er fornøyd med det da. Så spurte jeg hva han så for seg, da ble det litt mer andre ting nå som han hadde dette, men å få hagen i orden - alt innvendig i orden - bilene ferdig opp pusset - barn, sånne ting. Men han nevnte aldri å gifte seg, så jeg tror faktisk ikke han har lyst å gifte seg igjen jeg. Det er litt trist Ikke at det har så stor betydning, men det var nå et ønske jeg hadde for livet mitt da. Blir jo hos han visst jeg ikke får gifta meg. Syns bare det blir utrettferdig at han gifta seg med ho andre For de gifta seg for å prøve å redde forholdet Jaja. Nei nå må jeg lese til prøve! Ble mye dette jo Mest sutring Endret 18. april 2007 av Amalie_85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beekeeper Skrevet 18. april 2007 #147 Del Skrevet 18. april 2007 I går ga jeg sambo en fin shorte og en t-shorte, han skjønte ikke hvorfor. Så måtte jeg jo si at det er bare fordi jeg elsker deg, ingen annen grunn :rødme: Det likte han godt og kaldte meg drømmeprinseese ← Så søtt! Hihi! Det er lov å sutre iblant, vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 18. april 2007 Forfatter #148 Del Skrevet 18. april 2007 oi så rask du var. ja heldigvis så er det lovt å sutre i blandt. er for det meste blid her hjemme, men det er vel her alt det andre kommer ut har jo ikke sagt noe til han om hvordan jeg føler det, i og med han aldri har nevnt det. For han vet at jeg gjerne vil, og vist han ikke vet det så er det noe merkelig med han. For jeg har sagt sikker 4-5 ganger i tiden vi har vært sammen at det er noe jeg kunne ha tenkt meg hvertfall! Men men, vi blir nok lykkelige uansett, om vi blir gift eller ikke. Eller det blir feil. Vi ER lykkelige, og kommer til å fortsette å være det uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 18. april 2007 #149 Del Skrevet 18. april 2007 Bryllupsdrømmer? Kan jo hende han vil etterhvert da... selv om det virker fjernt nå. Og sånn helt ærlig, så er det til forveksling likt å være gift som å være samboer... Det viktigste er at man har det bra sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 18. april 2007 Forfatter #150 Del Skrevet 18. april 2007 Det tror jeg nok. det hadde bare vært litt hyggelig å vite at han er min mann og jeg er hans kone. men men, jeg har han uansett som du sier Lisee. Men han har jo vært gift jo, jeg vil og være den som gifter meg med han MIN MIN MIN MIN MIN MIN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 19. april 2007 Forfatter #151 Del Skrevet 19. april 2007 Fllinke meg har gjort ferdig matte mappa mi. Så nå er den klar til å leveres. Så nå kan jeg gå å legge meg. Mandag får vi første eksamens oppgave. Skummelt Men har god tid da. Tror jeg hvertfall God natt alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 20. april 2007 #152 Del Skrevet 20. april 2007 Ha en fin fredag! Og ikke bli syk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 20. april 2007 Forfatter #153 Del Skrevet 20. april 2007 Takk skal prøve å la vær å bli syk jeg vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 21. april 2007 Forfatter #154 Del Skrevet 21. april 2007 KG ABSTINENSER *puste puste puste* har jo ikke vært her siden går på dagen. Huff huff. Bare jobba jeg. Men etter jobb i dag kom pappa på besøk. Det var hyggelig. Siden han ikke har sett hvor vi bor. Så bestilte vi pizza å kosa oss. Skikkelig hyggelig. Skal jeg slappe av sammen med kjæresten min. Kjenner jeg snart må sove var tidlig opp da, begynte på jobb i dag halv 8. nei kose dere alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 22. april 2007 Forfatter #155 Del Skrevet 22. april 2007 Hihi! Nei jeg var skikkelig trøtt i går kl 11. Ville gå å legge meg, for jeg trodde kl var 1 i dag skal jeg ikke på jobb før 4. Men da jobber jeg så sent. Det er ikke fult så gøy! Men men det får da gå det da. Ha en fin søndag jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 26. april 2007 #156 Del Skrevet 26. april 2007 Hei vennen! Åssen går det med skrivinga? Håper du har fått tak i det du trengte. Nå begynner jeg å bli klar for en :kaffe: snart jeg.... søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 28. april 2007 Forfatter #157 Del Skrevet 28. april 2007 ikke skrevet noe nesten jobba tirsdag, onsdag hadde jeg enda ikke fått bøkene jeg troodde jeg trengte. Tordag hadde vi et møte hjemme hos oss, så da fikk jeg heller ikke gjort noe, men bøkene hadde jeg Fredag var jeg først på skolen,så dro jeg til mamma og vi satt å leste, men ikke funnet noe å skrive enda. Så nå sitter jeg og å leser. Har en masse bøker rundt meg men ikke en eneste fornuftig bok så jeg kan nok ikke i morra, men heller nærmere helga igjen. Nå jobber jeg jo lørdag og søndag neste helg, så da kan jeg heller ikke komme Men jeg har satt meg som mål å bli ferdig til fredag, orker ikke dra på skolen til uka. Bortsett fra på fredag da vi skal ha oppsumering i matte og norsk! Jeg er helt tom jeg Ingen ting fornuftig å komme med i det hele tatt. Dumme dumme eksamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 29. april 2007 #158 Del Skrevet 29. april 2007 Uff, så kjipt å ha det sånn. Men du får nok taket på oppgaven etterhvert ser du. *nynne på Det Löser Sig med Timbuktu* Ønsker deg fortsatt masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 29. april 2007 Forfatter #159 Del Skrevet 29. april 2007 Takk jeg trenger det virkelig. Dette er helt forferdelig. Tror jeg har pretasjonsangst har aldri kommet så sent i gang på en oppgave men skal til mamma i morra og tirsdag så ho kan hjelpe meg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinker Bell Skrevet 5. mai 2007 #160 Del Skrevet 5. mai 2007 Hei hopp! Takk for koselig melding i dagboka mi:) Tid til trening? Man må bare ta seg tid, og når man gir seg tid til trening føler man at man får mer ut av dagen, man føler seg bedre Den dusjen etter trening er den beste som finnest Hva studerer du forresten? Klem Tinker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå