Gå til innhold

Blitzere klare til å aksjonere mot politiet


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan ikke noen snart rive blitz-huset? Blåse hele kåken til himmels m/inventar?

Og ja, utrolig at de ikke ble fjernet første dag.

Nå er de på plass igjen.. Kanskje på tide å sette dem på et fly ut av landet? Og send gjerne blitzerne i samme bolk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei få dem ut! De har fått avslag! Her må vi ikke sende signal til alle at de får opphold så lenge de sultestreiker! Naiv holdning å gi inn for noe slikt.

Og Blitz tror at de kan drive dank og få pengene til hardt arbeidende nordmenn, for alt skal jo deles likt i deres små og mindreverdige sinn. Nei, send dem hjem til mor og far etter litt god gammaldags juling på et internat. Da blir dem nok kvitt rebellen som vil gjøre opprør mot mamma og pappa fordi de ikke får vilja si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Så du synes det er greit at afghanene blir sendt hjem til en ytterst usikker framtid? Vis litt empati da, tenk hvis det hadde vært deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E
Nei få dem ut! De har fått avslag! Her må vi ikke sende signal til alle at de får opphold så lenge de sultestreiker! Naiv holdning å gi inn for noe slikt.

Helt enig! Om de får bli, kommer det snart 40andra, også 40 andre også 40 andre som også må få bli siden de også sultestreiker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OK. Så du synes det er greit at afghanene blir sendt hjem til en ytterst usikker framtid? Vis litt empati da, tenk hvis det hadde vært deg?

Ja jeg synes det er greit.

Ja tenk hvis det var meg du! Men vet du hva? Jeg er ikke dumsnill. Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit det, men man er ikke nødt til å ha så firkanta regler. Jeg er heller ikke dumsnill, jeg er feks for å sende ut folk som bare gjør faenskap, men disse folka har så vidt jeg veit ikke gjort annet en å fremme ønske om å bo i Norge, sia de frykter at de blir drept i hjemlandet. Hvorfor kan de ikke få være her? Plager de deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit det, men man er ikke nødt til å ha så firkanta regler. Jeg er heller ikke dumsnill, jeg er feks for å sende ut folk som bare gjør faenskap, men disse folka har så vidt jeg veit ikke gjort annet en å fremme ønske om å bo i Norge, sia de frykter at de blir drept i hjemlandet. Hvorfor kan de ikke få være her? Plager de deg?

De kan ikke være her fordi staten Norge har avslått asylsøknadene deres. Lar dem bli selv om søknadene er avslått viser staten Norge svakhet ovenfor asylsøkere som ikke skyr noe middler for å få viljen sin. Derfor må de sendes ut sporenstreks.

Og jo, man må ha firkanta regler for å ikke bli utnyttet. Noe annet er naivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke nok kunnskap om saken til å kunnemene noe om hva som er riktig ift utsendelse (av erfaring vet jeg at utlendingssaker som regel er mer komplekse enn de fremstilles i media), men at vi følger FNs anbefalinger burde vøre et minstekrav og en selvfølge. Samtidig har de ødelagt mye for seg selv ved den sultestreiken -ved å tiltrekke seg så mye fokus og oppmerksomhet gjør de det umulig for regjeringen å omgjøre vedtakene, på grunn av signaleffekten det vil gi.

Litt OT...

Og Blitz tror at de kan drive dank og få pengene til hardt arbeidende nordmenn, for alt skal jo deles likt i deres små og mindreverdige sinn. Nei, send dem hjem til mor og far etter litt god gammaldags juling på et internat. Da blir dem nok kvitt rebellen som vil gjøre opprør mot mamma og pappa fordi de ikke får vilja si.

Mulig du har annen kjennskap til Blitz enn det jeg har, med de blitzerne jeg kjenner til jobber og studerer som de fleste andre, men ønsker å bruke fritida si sammen med andre som deles deres interesser og verdier, og å kjempe for en bedre verden. Ser ikke helt hva som er så kritikkverdig med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vel blitz utspilt sin rolle på linje med Bellona da - de var "in" på 80 tallet men nå er det bare "krampene" som henger igjen før de kler seg i dress og blir sakelige de også - bare vent å se.. :ler:

Men når det gjelder å sultestreike er det jo bare en form for terror mot "makten" de forventer at vi gir etter fordi de vet at de får sympati og vinner uansett...

Og vi bøyer ikke av for terror!

La dem sulte der de ligger sier jeg, så sparer vi pengene på transport...

Jeg skal til og med stille med spade for å spare utgifter til graving...

:ironi:

det er på tide vi svarer med samme "terror" tilbake spør du meg.. ikke la oss dirigere og slutte med "dikkedarier".

De har et valg - de kan ta til seg mat og kjempe lovlig eller de kan sulte og dø - opp til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit det, men man er ikke nødt til å ha så firkanta regler. Jeg er heller ikke dumsnill, jeg er feks for å sende ut folk som bare gjør faenskap, men disse folka har så vidt jeg veit ikke gjort annet en å fremme ønske om å bo i Norge, sia de frykter at de blir drept i hjemlandet. Hvorfor kan de ikke få være her? Plager de deg?

Etter flere gjennomganger av deres asylsaker har ikke norske myndigheter funnet noen skjellig grunn for at livene deres er i fare.

Men så klart, jeg skjønner jo at de heller vil være her i Norge. Men det er det mange som vil, og jo flere ubegrunnede som får opphold, jo færre som faktisk trenger asyl vil få tilslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig du har annen kjennskap til Blitz enn det jeg har, med de blitzerne jeg kjenner til jobber og studerer som de fleste andre, men ønsker å bruke fritida si sammen med andre som deles deres interesser og verdier, og å kjempe for en bedre verden. Ser ikke helt hva som er så kritikkverdig med det...

Jeg har nok annen kjennskap til Blitz enn hva du har ja, spesielt etter at min tidligere arbeidsplass ble utsatt for en type demonstrasjon som ikke lignet grisen. Sjikanering og provokasjon er ikke rett måte å demonstrere på.

Og ser disse blitzerne spesielt smarte ut?

"Smarte" blitzere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nok annen kjennskap til Blitz enn hva du har ja, spesielt etter at min tidligere arbeidsplass ble utsatt for en type demonstrasjon som ikke lignet grisen. Sjikanering og provokasjon er ikke rett måte å demonstrere på.

Og ser disse blitzerne spesielt smarte ut?

"Smarte" blitzere

Nei, folk med farga hår er ikke smarte. Det vet jo alle. De er nok like dumme som folk med langt hår. Og svart hår. Og folk som ikke hører på vg-lista. For ikke å glemme folk som hører på sånn derre satanmusikk. De er dumme de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, folk med farga hår er ikke smarte. Det vet jo alle. De er nok like dumme som folk med langt hår. Og svart hår. Og folk som ikke hører på vg-lista. For ikke å glemme folk som hører på sånn derre satanmusikk. De er dumme de.

Nettopp. Og det faktum at de faktisk er blitzere gjør saken bare verre. ;)

Endret av Superlammet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Nok en gang, jeg synes det er helt utrolig at når politiet først fjernet afghanerne på morgenkvisten i dag, så satte de dem bare av i en park -og nå er de selvfølgelig tilbake ved domkirken. Hvorfor ikke frakte de direkte til Trandum? Hvem er det som hindrer politiet i å gjøre jobben sin skikkelig?

Jeg er ikke uten empati, men jeg klarer ikke å synes så fryktelig synd på disse menneskene som har satt seg selv i denne situasjonen, en sultestreik synes jeg ikke er en akseptabel protestmetode. Jeg stoler på norske myndigheters gjennomgang av sakene deres, men det irriterer meg at ingenting blir gjort for å følge opp vedtakene som har blitt gjort, og det irriterer meg at asylsøkere som får avslag ikke respekterer myndighetenes avgjørelse. Alle skjønner at det er fristende å lage all verdens oppstyr for å få bli i velferdsstaten Norge.

Men, hva skjer så hvis en av disse afghanerne dør som følge av sultestreiken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har nok annen kjennskap til Blitz enn hva du har ja, spesielt etter at min tidligere arbeidsplass ble utsatt for en type demonstrasjon som ikke lignet grisen. Sjikanering og provokasjon er ikke rett måte å demonstrere på.

Og ser disse blitzerne spesielt smarte ut?

"Smarte" blitzere

Enkelte av demonstrasjonene deres er litt i overkant ja, er på ingen måte enig i alle virkemidlene og metodene deres. Men å kalle dem dumme, arbeidssky rebeller som bare trenger en god omgang juling blir for dumt -særlig når du i tillegg synker så dypt som å dømme dem på bakgrunn av klær og hårfårge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en gang, jeg synes det er helt utrolig at når politiet først fjernet afghanerne på morgenkvisten i dag, så satte de dem bare av i en park -og nå er de selvfølgelig tilbake ved domkirken. Hvorfor ikke frakte de direkte til Trandum? Hvem er det som hindrer politiet i å gjøre jobben sin skikkelig?

----------------

Men, hva skjer så hvis en av disse afghanerne dør som følge av sultestreiken?

Jeg skjønner heller ikke hvorfor vi er så snille og tar på dem med silkehansker - jergrep sier jeg, i ræva og nakken og hiv dem ut... De har nytt av godene såpass lenge at de har blitt for godt vande nå og derfor nekter de ta innover seg det faktum at det er på tide å gå hjem - du vet, av den typen mennesker som aldri kjenner sin besøkstid, som driver deg til vanvidd ved den berømmelige dørstokkmila....

Ja ja, så dør de da - er ikke verre enn at den siste utgiften taten har er å begrave dem.. Deres valg - ikke vårt..

(er alikevel rimeligste alternativ spør du meg.)

Og nei, jeg er IKKE rasist - realist er jeg men ikke rasist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, hva skjer så hvis en av disse afghanerne dør som følge av sultestreiken?

Ja da kommer sikkert SOS Rasisme, Blitz og andre gjenger til å beskylde staten Norge for å ha forårsaket døden til nevnte afghaner. Dette er selvsagt bare sprøyt siden disse folkene selv velger å sultestreike.

Forhåpentligvis vil resten av gjengen bli tvangsforèt og sendt ut av landet som en reaksjon på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte av demonstrasjonene deres er litt i overkant ja, er på ingen måte enig i alle virkemidlene og metodene deres. Men å kalle dem dumme, arbeidssky rebeller som bare trenger en god omgang juling blir for dumt -særlig når du i tillegg synker så dypt som å dømme dem på bakgrunn av klær og hårfårge.

De kler seg slik andre hjernedøde blitzere har kledd seg da de har demonstrert på tilsvarende hjernedøde måter. Derfor trekker jeg slutningen at dette enten er de samme som har deltatt på tilsvarende hjernedøde demonstrasjoner som den jeg opplevde, og/eller at de er i sterk tilknytning til de samme personene.

Ja jeg synker sikker lavt, but I don't give a shit. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...