Gå til innhold

Min lille heksehule!


Azi

Anbefalte innlegg

Vi holder på å fikse ute i hagen! Det begynner å bli skikkelig bra! Skal legge ut bilder etter jeg har lastet dem opp i albumet! :D

Kjørte mannen til Lillestrøm, han og Tarzan reiste med tog til Drammen. Dem skal hjelpe faren min med ting og tang. Så idag er det jentene sin dag/kveld. Så jeg sitter litt her og surfer og slapper litt av etter turen og ungene ligger på sofaen og våkner etter turen! :ler:

Så snart skal vi spise litt også har vi shoppa masse digg så vi skal Grise kose oss ikveld! :D Det blir skikkelig gøy med jente kveld!

Og en annen ting. Jeg har en hemmelighet. Jeg har hatt det en stund nå. Så jeg er dritt dårlig på å holde hemmeligheter så jeg holder å sprekke snart!

Herregud det passer ikke meg å holde tett om noe. Men om 2-4 uker så kan jeg fortelle det! ÅÅÅ som jeg gledr meg til det! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha.. ja da tror jeg at mannen hadde pakket sammen og gått! :ler:

Det måtte ha blitt med postmannen i så fall siden mannen min fikset på ting og tang ifjor! :ler:

Men gusj takk og lov sier jeg, så nei jeg er IKKE gravid! :ler:

Endret av Azi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regga meg på mote.no for en liten stund siden. Var der i noen dager og prøvde det ut! Herregud det er jo mest fjortiser der. Synes slike forum kan følge med en advarsel!

Ikke engang viste dem forskjell på midtøsten og Asiater. Og trodde at man kalte kun de Asiater når det gjelder mote og klær! Ja da har man virkelig begrep på resten av verden hvis man tror alt dreier seg om mote og klær! :ler:

Jaja når man er ung så tror man vel at man kan kun ha en ting i hodet.

Man kan selvfølgelig tenke på annet samtidig ta seg godt ut!

Jaja uannset følte meg jo drit gammel der inne. Og jeg kommer ikke til å sette foten min der igjen!

Trossalt når jeg skal ha selskap hjemme, så inviterer jeg ikke naboen sine tenåringer heller da! :ler:

Så jeg ser ingen vitsen i å henge med fjortiser!

Jaja morsom var det da.. helt til jeg skjønte at jeg ikke hadde noe å gjøre der!

Tror jeg må vandre videre på jakt etter mote for jenter over 25! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: ...morsomt!

Jeg henger med fjortiser hele dagen jeg! ;)

Det kan være ganske underholdene til tider,men frustrerende også...Slipper det heldigvis privat ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja skjønner, ja det blir noe annet! Det er veldig morsomt å være med mine tantebarn også. For all del. Men å henge med noen som er 13 og 17 blir for fjernt når man egentlig ikke kjenner hverandre og ikke har noe til felles!

Det er endel år erfaringer forskjell. Så det blir litt rart å si, ja mine mote venner er 13-14 åringer! Tror mannen hadde trodd at jeg hadde klikket helt og ville bli 13 igjen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Hei hei! Koselig at du stakk innom! :klem:

Jeg har fått meg en ny jobb! Så idag skal jeg innom og få adgangspass og diverse andre info! Det blir deilig å komme seg ut etter så mange år. Jobber jo endel med forhekset da. Men det er ikke det samme. Jeg har kontor hjemme. Så nå får jeg anledning til å være med voksne uten at barna er i nærheten!

Klokka 17.00 skal jeg være der. Er litt usikker på hvilket bukse jeg skal ha på meg. Jeg har funnet fram en brun, en svart og en lys med mørkestriper på.

Jeg skal ha en fin hvit skjorte, med svarte og grå og sølv striper på! Så skal jeg ha på meg svarte sko! :D

Håret skal jeg ikke glatte ut. Tenkte at idag skulle krøllene mine fram.

Må få gå og gjøre meg klar! Jeg er så spent nå! :hyper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Det er lenge siden jeg har skrevet noe her. Jeg har rett og slett vært nettlei! Og merker at jeg er forrsatt nettlei. Ikke har jeg hatt tid til å skrive noe her.

Har vært på jobb nesten hver dag. Og jammen finnes det masse rare folk på jobben min. Greit nok det finnes en god del kjekke folk også. Men av en eller annen merkelig grunn så kan de teite folkene få dagen min til å bli utrolig lang! Jeg hadde virkelig glemt ut hvordan det var å jobbe en plass med masse forskjellige folk. Men at noen kan lire av seg så mye dritt, nei det trodde jeg jammen ikke var mulig!

Jaja.. det ble mye syting her nå.

Har forresten funnet ut at vi hele gjengen skal lage fine såper å gi bort til jul. Så nå har jeg bestilt MASSE forskjellige former og masse forskjellig såpemasse. Så da er det bare å sette igang å lage fine såper med godlukt og fine farger! :D

Det blir faktisk gøy. For ungene elsker jo å lage ting og tang og nå får vi gjort noe hele gjengen i sammen!

Må få drikke litt mer kaffe og få vasket ferdig huset før hverdagen begynner ifra imorgen! Sees snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teite folk på jobb kan ødelegge veldig mye. Håper de ikke-teite kan oppveie for de teite slik at dagene blir ok likevel. :klem:

Ha en fin vaskedag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk vennen! :klem:

Idag har vi baket luciakaker eller lussekatter som det heter for første gang. Må si jeg ble faktisk veldig fornøyd selvom dette var jomfrubakingen vår!

Sammen er vi dynamitt! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lørdag fikk vi hull i pipen og igår kveld begynte vi å fyre med ved! Det er så koselig å se i lille peisovnen og så varmt oglunt det blir her! Deilig! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...