Gå til innhold

Min lille heksehule!


Azi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler:

Oppdatert her også.

Tre unger ja, jeg har to nå - du er kjappere enn meg. Ja, dvs du begynte jo tidligere. Isabel er jo eldre enn min Marius.....

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa kjekt å se deg! :klem:

Hihi Jepp her hadde jeg litt hastverk med første. Men ellers har vi giftet oss og fått barn nesten samtidig! :ler:

Idag er det nydelig vær og vi har kjøpt stor traktor til Gabriel. Så nå er han fornøyd! Og det er vi også! :D

Endret av Azi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg klippet og strippet og tatt glansvask i håret. Og for første gang i mitt liv så har jeg brukt rettetang eller hvordan det skrives. Jeg ble skikkelig fornøyd! Tok hull i nesen også! Det ble skikkelig tøft! :D

Endret av Azi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud så teit man blir når man drikker.. Ihvertfall når man tror at man er så jævlig morsom og alt er så morsomt! Men men jeg har det ihvertfall morsomt! *Note til meg sjøl, du har drukket nok ikveld*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag skal vi feira lille gutten min sin dag! Og fløtekaken skal være *overdrive* 2 meter høy! :hoppe:

Også skal vi grille masse kylling og kreps og masse annet grønnsak digg og baktpotet! :D

Det kommer til bli kanon gøy! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere hadde en super bursdagsfeiring. Man begynner jo å bli stor når man er 3 år! :)

Ha en fortsatt fin uke!

iingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du

Så koselig at du stakk innom her! :)

Tror grunnen til folk kjenner meg er pga jeg har drevet www.forhekset.no en stund også pga andre fora. Har jo ikke gjort noe annet en å vandre i forumverden i mange år nå. Så da blir man kjent med de fleste!

Men jeg gleder meg til å bli kjent med deg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du

Så koselig at du stakk innom her! :)

Tror grunnen til folk kjenner meg er pga jeg har drevet www.forhekset.no en stund også pga andre fora. Har jo ikke gjort noe annet en å vandre i forumverden i mange år nå. Så da blir man kjent med de fleste, de samme folkene pleier å vandre overalt i forumverden også! :ler:

Men jeg håper at vi kan bli bedre kjent etterhvert! :)

Endret av Azi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker deg godt fra da du giftet deg!

Har sett nicket ditt en liten stund nå, men gikk noen dager før jeg koblet at det var deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Cilla

Jeg husker nicket ditt også! :D

Nå er vi en liten tur hjem, mate katten og fuglen litt til så reiser vi på tur igjen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er sommerferien slutt! Og da er det bare begynne å jobbe igjen! Har blitt ekstremt lat i sommeren nå. Så det blir godt å få gjort noe igjen! :)

Skriver mer senere.. må gå og få tak i moren min! Bestemor er kjempe syk og selvom hun snakker med moren min hver dag og har snakket med henn tidligere idag. Så ville hun snakke med henne igjen!

Uff man føler seg så hjelpløs i slike situasjoner! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen skal jeg på jobb. Skal stå på stand hele dagen lang. Er litt usikker om jeg gidder å gjøre det samme på lørdag også. Må se først hvordan det går imorgen!

Idag har jeg rydda rumpa mi av og prøvd å få Gabi sitt rom i orden. Men jeg tror pokker at alt former seg der inne og blir bare mer og mer. Det tar aldri slutt å få rydda rommet hans.

Greit nok det er ikke bare hans ting. Vi gadd rett og slett ikke å pakke opp alt så vi brukte liten del av hans alt for store rom til bod. Nå ser vi at vi seriøst mangler bodplass. Og han har ingen behov for så stort rom engang. Vi kommer nok til å lage en vegg der og lager en bod plass. Men må først se om vi ihele tatt blir ferdig med å rydde og sotere der inne!

Helt sinnsykt at vi kan samle på så mye dritt! Og ørten kilo med klær. På søndag har jeg ihvertfall tenkt å sette meg ned og sotere klærne og se om jeg kan gi dem vekk på NM! Orker rett og slett ikke vente på at dem skal arve klær av hverandre når jeg ikke har plass til å ha dem!

Nå er jeg trøtt og lurer om jeg skal legge meg. Vet ikke hva tid jeg skal gå på jobb imorgen. Greit nok at jeg bestemmer tidspunkte selv. Jeg har aldri jobbet med å legge lysene mine tilsalgs på den måten, så jeg vet rett og slett ikke! Her ser dere forresten lysene mine! www.loungelight.no / www.drommelys.no

Nei nå må jeg gå sove før jeg ramler av her.. Skal forresten legge ut bildene vi har tatt nå det siste halv året i albumet mitt. Det er år og dag siden vi oppdaterte albumet. Men skal bli litt flinkere med det fra nå av!

Hej då vi snakkes senere! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Suser innom i nabolaget og tagger litt, hilser på Azi som jeg husker fra langt tilbake, da bodde du i et annet land, om jeg ikke husker helt feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er rumpa mi faktisk snart i Italia. (Like stor ihvertfall) :ler:

Idag har vi tatt livet helt med ro. Jeg orket ikke å gå på jobb idag. Det er rett og slett feil årstid å reklamere om lys! :ler:

Så nå skal vi snart kose oss med hvert sitt glass vin. Ikke er jeg stor fan av vin. Men det er nå koselig å drikke litt på det og kose seg litt! :D

Forresten jeg er så trøtt om dagene. Vanligvis så pleier jeg å være full av energi om sommeren. Men nå denne sommeren er jeg bare trøtt. Ikke kan jeg være gravid heller! Lurer på hvorfor! Orker ikke å gå til legen. Jeg feiler jo ingenting.. er bare sinnsyk trøtt! Kan jo ikke gå til legen pga så lite heller! :ler:

Må stikke vi snakkes! :D

Endret av Azi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zenta

innom for å ønske deg en koselig søndagskveld :)

Driver du med lys? det hadde jeg ikke fått med meg. Lys trenger man alltid syns jeg, men det er som du sier at det nok kanskje er mer høysesong for det når høsten nærmer seg og det blir mørkere kvelder.

Håper du koser deg i knallværet :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...