Gå til innhold

Min lille heksehule!


Azi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koselig med besøk! To stk også til å med. Tusen takk for velkomsten. Det var kjekt å være tilbake. Det var litt stress å følge med de to første dagene, men nå går det bedre! :ler:

Det gikk faktisk fort disse 3 ukene. Det var 2 dager jeg hadde det virkelig kjipt. Men gøy har vi hatt det.

Kjempe koselig å se dere igjen også, men må innrømme at jeg ikke husker deg helt Armonia! :flau:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen har Tarzan bursdag! Så vi skal gå og kjøpe gråtass traktor i fra meg og Pappaen. Og ungene må finne noe til han også! Han gleder seg masse. Skal lage kjempe svær kremkake. Enten grønn eller blå. VI må nesten se hva det blir til! Det blir nå ikke før lørdag vi skal feire det.

Men traktoren skal han få tidligere. Tror jeg, må få snakket med mannen min først! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er Tarzan? Er det eldstegutten? :sjenert:

Gråtasstraktor blir nok populært i alle fall. :smilbla:

Måtte mannen jobbe en uke uten lønn? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tarzan er minste! Eldste er jenta. Så det er så lenge siden vi har snakket i sammen altså. Man glemmer det meste! :ler:

Han tok fri da vi flyttet mot at han fikk betaling da. Så nå betaler han tilbake! Så dem har egentlig vært snill da. Jaja han kommer ihvertfall hjem imorgen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste jo at jenta er eldst. ;)

Men det er to gutter du har, ja? :sjenert:

Og, ja det er visst en stund siden sist..

Aha.. ja da var det ikke så ille likevel. Godt han kommer hjem igjen i morgen, da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 jenter og 1 gutt. Midten er gutt, eldste og minste er jente! :fnis:

Jammen så har vi jo nesten ikke hatt kontakt siste 2 årene da! Så det er nå ikke rart det går i surr.. Men hva med deg? Har du tenkt å vente til han lille gutten din begynner i høgskolen? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To jenter, ja... der ser du hvor opplyst jeg er... :sjenert:

T@ssen blir nok pappa før jeg rekker en til... :ler:

Nei... jeg vet ikke helt jeg... ombestemmer meg annenhver dag. Men klart, hadde det blitt en til hadde ikke det vært noen krise altså. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tarzan hadde bursdag idag! Han ble 3 hele år! Og masse har vi fått kost oss også! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du

Tusen takk, koselig å se deg igjen her! Må snart vandre litt videre i dagbok verden. Men har ikke helt turt siden jeg er såpass ny! :ler:

"Natta" nå har mannen min kommet hjem. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå leser han eventyr til eldste jenta mi. Tror det blir aldri min ikveld! :mumler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zenta

Sikkert herlig å få hjem mannen etter såå lant tid ja.. Syns det er fryktelig bare mannen min er borte et par dager jeg.. men alt er en vanesak da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så lenge ungene springer rundt meg så får jeg ikke så mye tid til å føle meg alene. Ihvertfall ikke så ofte.

Men men nå sitter jeg her enda.. og jeg tror pokker ikke til det blir noe på meg ikveld! :surmuler:

Nei nå går jeg og henter han ut av soverommet til ungene, nå vil jeg ha noe av han jeg også! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...