Gå til innhold

Min lille heksehule!


Azi

Anbefalte innlegg

Tenkte at siden jeg ikke har dagbok noen andre sider så kan jeg vel bare lage meg en ny en her! :D

Jaja vet nå ikke om det blir brukt til å skrive mye personlig. Men vi får nå se.. det er jo kjekt å skrive ned sine tanker en plass uten at alle vet hvem man er! ;)

Idag har jeg hatt besøk av foreldrene mine og søsteren min. Og siden jeg har ikke fått sovet noe særlig siden onsdag så ser jeg deretter ut. Så det var godt at dem dulla med meg godt og lenge. Skulle ønske dem ble igjen her.. men de hadde så mye å gjøre imorgen. :sur:

Igår meldte jeg meg inn her igjen.. grunnen var at det var drit kjedelig igår der jeg pleier å være altså www.motnormalt.com jeg har jo egentlig sneket og sett lenge nå på KG! Men følte ikke for å komme tilbake helt enda. Jeg vokste i fra KG og da jeg kom tilbake så var det så masse folk sånn at jeg mistet helt oversikten.

Kan ikke si at det har blitt mindre brukere nå, men litt deilig å ha noe å gjøre også da når man først sette seg på dataen! :sjarmor:

Siden sist så har jeg åpnet ett lite webshop. Så jeg har det litt busy om dagen. Med 3 barn og mann som skal forresten være borte nå 3 uker på jobb denne gangen. Så blir det hektiske dager. Men vi klarer oss og jeg ser fram til slutten av juni, da skal vi dra en liten kjapp til til hunderfossen. Det er jo kun bare 3 timer unna her. Så det blir kjempe koselig. Vi ser virkelig fram til det! :D

Jeg får se ferdig på serien på TVNorge nå før den slutter.. har glemt helt å følge med på den i de siste. Men pokker der sluttet den! :forvirret:

Jaja jeg får se Jamie da.. han er alltid kul å se på. Dessuten så lurer jg på hvordan det gikk med han og når kona overrasket han! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen tilbake hit, Azi :klem:

Håper du skriver litt personlig, jeg, lurer på hvordan du har det og hvordan det går med barna....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for besøk Alial og Misty!

Lenge siden sist Misty, jeg har lurt på hvordan det går med dere! :klem:

Idag er det sol og sommer også! :D

De to minste har stått opp klokka 3-5 tiden hver morgen, og hun eldste ville ikke legge seg før 21.00 nå siste uken. Så jeg har manko på søvn. Kjenner at tålmodigheten min tar fort slutt. 16 Dager til han kommer hjem da. Får håpe at dem roer seg ned snart.

Ser at Loriel holder på å få hjørnene tennene sine, så godt mulig derfor hun står opp så tidlig. Stakkas liten hun har jo snart fått alle tennene sine! :sukk:

Jeg får gå og drikke kaffe og våkna litt.. ungene er ute og leker. Så tenke sitte i stua og drikke kaffe og sløve MASSE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg vært hos legevakten med begge de minste. Dem hadde ørebetennelse begge to! Så nå har dem fått pensilin så håper jeg at dem sover lenger imorgen! Krysser alt jeg har, imorgen er det 1 uke siden dem begynte med å stå opp tidlig. Så jeg er utmattet.

Men jeg tror det begynner å bli bedre med minstemor. For første gang på nesten en uke så har jeg hørt henne le! Så kanskje det begynner å bli bra!

Eldste jenta mi var jo så snill og passet på lillesøsken, mens jeg sov en time idag da. Jeg er så stolt av henne! Hun begynner å bli utrolig flott ung dame! Til høst begynner hun på skolen! Hun er så stolt og gleder seg så masse. Hver dag ser hun på ranselen og penalen hun har kjøpt og drømmer seg vekk!

Nå skal jeg slappe av og kose meg. Jeg har på følelsen at ting blir bedre nå... Det kan ihvertfall ikke bli verre! :nemlig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zenta

Hei hei.. :)

gratulerer med dagbok og velkommen tilbake :) Jeg tror jeg husker deg fra tidligere :klem:

Høres ut som om du har hektiske dager for tida, får håpe det roer seg så du får litt søvn og rolige dager.

Håper du får en koselig tirsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å få besøk av deg her! Jeg har fått 2 barn siden sist.. så jeg har hatt det travelt kan man si! :ler:

Hvordan går det med deg? Det er jo evighet siden sist vi pratet i sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!!

Er du her også altså :) Du har jammen rukket mange innlegg på den tiden du har vært registrert :ler:

Koselig med kjente fjes.

Alt bra med Loriel?

Hilsen *Emma*

(Ariel på NM)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er helt utrolig over 3 hundre innlegg på 3 år! Blir helt overrasket over hvor mye jeg kan skrive! :ler:

Koselig å se deg her også! Hvordan går det med deg og dine?

Det går greit her, utenom Loriel er syk og er utrolig vanskelig. Trodde ikke engang det var mulig å sutre så mye som hun gjort siste uken! :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erregud hva er det jeg har sett på da? Må ha blingset og sett på¨en annen sin "info" for jeg leste 7.6-06 og tenkte 1 uke!!! Vet ikke hvordan jeg har klart det :)

Her er alt vel :)

God bedring til loriel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg surfet litt rundt om kring idag. Så imorgen håper jeg at ungene er blitt bedre, sånn at vi kan dra på en liten piknik i sammen. Så utrolig kjedelig det er sitte inne ihele dag når det er så nydelig vær.

Lurer på om det er noen badeplass her.. eller.. jeg vet ikke om jeg orker å dra på noe badeplass med alle 3 helt alene. Tror vi tar så drar på piknik en plass og kose oss med og noe godt å drikke! :D

Har forresten satt en liten vifte på romme til mintemor, håper at det hjelper på og at hun kommer til å sove godt. Må si jeg har problemer med den lille vifte på der, men stakkas det er jo tyrkisk sauna i rommet hennes nesten.

Må snart tenke ut noe lurt med rommet hennes, for dette går ikke i lengden!

Men nå er det snart natta! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, der var du jo! :vinke:

Har dere flyttet igjen? :klø:

Anyway... koselig å se deg igjen her inne. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hej Azi! :vinke:

Jag minns dig från förr och saknade dig när du försvann från KG - då hade du bara två barn om jag minns rätt, hade precis fått det andra. Tre barn - så härligt!

Välkommen tillbaka :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

@lfa-Jepp nå har vi flyttet igjen. Denne gangen nærmere min familie. Så det ble østlandet på oss! Skulle nesten trodd vi var sigøynere og hadde masse dyr og følgte bare etter dem! :ler:

Takk takk Frustina, kjempe koselig å se deg også. Det stemmer faktisk sist jeg var skikkelig her så hadde nr 2 blitt født! :)

Ungene ser ut til å begynne å bli bedre. Og det i seg selv er jo super bra! For det er enda 2 uker til mannen kommer hjem igjen, så jeg orker ikke å bli lei nå alerede!

Har forresten fått meg partner. Vi skal drive lysene mine i sammen. Det har jo tatt helt av. Så det er godt å ha noen å dele oppgavene med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært flink og ringt rundt til alle som jeg ikke hadde ikke snakket med på lenge! Min kjære bestevenn kommer til meg i august. Det blir så deilig å se henne igjen.

Sist vi så hverandre var det vel i juni ifjor. Da hadde hun nettopp fått nr 2! Så idag satt og vi pratet kjempe lenge om alt mulig rart og hvor mange rare folk det finnes i verden og alt dem får se til å si til kraftig folk. Det er nå ingen hemmelighet at jeg har lagt litt på meg siste 4 mnd før vi flyttet. Det ble mye junk food og mye kaker! Vi måtte jo få tiden til å gå! :ler:

Men nå er de gamle matvanene på plass og vekta begynner å gå ned over og det er jo supert! :D

Uannset ramlet jo helt ut her nå! *knegg* Uannset jeg gleder meg masse å få besøk av dem. Så kanskje vi gå og besøker broren også. Herregud har jo ikke sett han på kanskje siden sist på bryllupet til venninen min. Herregud det er jo 5 år siden! *dåner*

Igår skrev jeg forrsten kontrakt med de nye samarbeidspartnere mine.

Så det var godt å bli endelig enig og dem virker faktisk som kjekke folk. Tror det kommer til å gå bra da!

Det betyr jo ikke at jeg kan bare sitte på rumpa ikke trenger å gjøre noe. Men nå trenger jeg ikke å jobbe med det 200 % og ikke ha krefter til familien. Nå jeg gjøre begge deler!

Men det er vel sånt i begynnelsen må man streve for å få det til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi kommet hjem i fra "tivoli" det var en karusell der. Så jeg kan jo ikke akurrat kalle det tivoli. Men ungene koste seg nå da. Og spiste is og sukkerspinn. Eh det ble tilslutt at jeg måtte spise på dem! :ler:

Det var kjekt. Men det er jammen godt å komme hjem. Ikke bare bare å ta alle 3 på tur helt alene! Nå skal jeg slappe av og ikke gjøre noe som helst. De to minste sover og storesøster sitter og spiser is for hardet livet! :ler:

Deilig med sol og sommer, man våkner til livet igjen jo! :sjarmor:

Må få brent noe røkelse... snakkes! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at Gabriel har fått barnehageplass! Barnehagen er her rundt hjørne. Kunne ikke blitt bedre. Håper bare personale er ok folk også! :woho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...