Gå til innhold

Min lille heksehule!


Azi

Anbefalte innlegg

Hei og hopp

Koselig å se deg rable igjen her inne.

Dine gull og sukkespinn aja da vet jeg jo hvordan de så ut etter på, spes. Gabi da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal jeg si at dem likte ikke det så godt. Godt er det for Gabriel og sukker er veldig dårlig kombinasjon. Men jeg og Loriel spiste litt også kastet vi resten! Kjente bare på meg hvor sukkere satt seg på hofta og rumpa mi! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klisset ja, derfor jeg tenkte på Gabi, han er jo så herlig når han spiser noe han liker, med hele seg liksom :ler:

Men bra de ikke syntes så mye om det, for det er grusomme greier enig i det. Mine elsker det selvsagt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du tenker på isen han spiste! :ler:

Vi må få treffes igjen. Det er jo snart 1 år siden. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zenta

Hei Hei :)

Innom for å ønske deg ei koselig helg i det fine været.

Ble nesten litt nysgjerring på hvor på Østlandet du bor jeg nå for jeg bor også på østlandet ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ så koselig at du gjør det nå! :)

Jeg bor på Aurskog-Høland. Det er ca 20-25 min til Lillestrøm!

Hvor bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har vi sløvet og ikke gjort så mye annet enn å leke ute og spise masse IS! :sjarmor:

Imorgen begynner drittværet! :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke gått og lagt meg enda! :sjokk:

Lurer på hvordan dagen imorgen blir. 2 netter på rad har jeg lagt meg sent! Ikke bra i hele tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er jeg i dritthumør. Kanskje for det er 13 dager siden han reiste på jobb og likevel er det enda 9 dager igjen til han kommer hjem! Så tålmodigheten over visse situasjoner min begynner å ta slutt..

Ihvertfall når Tarzan finner på masse rart. Han er så smart den gutten, men det er så synd at han bruker det feil! Ihvertfall han bruker ikke hjernen sin slik jeg vil han skal bruke den.

Idag har jeg ihvertfall vært skikkelig deppa. Synes slankingprosjekte mitt går for sent. Og prøvde noen klær av meg som jeg ikke kom oppi. De klærne gikk jeg oppi etter jeg fikk minsten. Men men det er jo kun i str 34 da.

Så det er jo ingen krise at jeg må ett og to hakk opp i vanlige butikker.

Men det er utrolig kjipt å bruke str 40 og 42 når jeg skal kjøpe litt andre merke klær.

Nei denne perioden i livet mitt vil jeg glemme fort. Jeg liker ikke å se på meg selv med noen kilo for mye. Og puppene mine gjør ikke saken bedre. Dem blir bare større og større. Greit nok det er jo en liten fordel med hardkapsling. Dem er nå litt harde og ser ikke sånn slappe ut. Men likvel.

Jeg dritt leiav å bytte bh str nesten hver mnd. Og ikke finne i rette str. Så bhene ramler av meg nesten pga str rundt er for stort. Jaja.. uannset fant en gammel ammebeh av meg. Det var bare for egentlig å bekrefte at jeg tok feil i str. Men neimen gitt jeg tok feil, og verste av alt. Jeg tok på meg bhen og cupen passet faktisk litt. Manglet bare bitte litt foran så hadde jeg fult opp hele greia! *dåner*

Nei slike ting skal man ikke huske på, skjønner ikke hvorfor jeg driver å spare på gamle klær. Må ta en skikkelig runde i skapet og kaste alle gravidites klærne mine. Og alle klærne som er for liten også. For nå begynner å bli deppa at jeg ikke passer noen av klærne mine lenger!

Jaja idag går jeg rundt og ser ut som en vaskekone, har kledd meg i mannen min sine klær og gått rundt vasket etter ungene. Isabel sa da jeg holdt på å vaskegulvet. Askepott, askepott du har glemt å vaske her.

Viste ikke om jeg skulle le eller bli sint. Men jeg ble snurt og lei meg. Satt fra meg og moppen og gråt litt. Hadde sikkert ledd og har ledd av det når hun har kalt meg for det tidligere. Men ikke idag. Idag er jeg bare lei og tålmodiheten min tar snart slutt.

Idag er jeg verdens verste mamma. Gleder meg så til dem legger seg i fra 1-2,5 time. Jeg skal legge meg tidlig jeg også. Og idag skal ingen barn sove i min seng. Skal ha senga mi for meg selv. Ihvertfall så lenge før jeg har sovnet selv!

Jaja kanskje litt jorbær hjelper på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten Tarzan ligger nå og sover søtt i min seng. Så det var det enne tingen jeg ikke ville dem skulle gjøre er gjort alerede. Men nå har jeg dusjet og nå skal jeg spise jorbær. For se hva tid store søster dukker opp i fra sengen og vil tisse, og etterpå spise jordbær.

Jaja det gjør egentlig ingenting. Det er koselig at hun vil holde meg med selskap. Men men først må jeg se hvor lang tid det tar til hun må "tisse"!

Føler meg litt bedre etter en liten tur i dusjen. Men det var deilig å ha det helt stille. Bare den forbanna katten kan gå en annen plass å snorke!

Uff nei nå skal jeg presse vekk all dårlig samvitigheten min og bare kose meg. Eh.. prøve ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Stifter nye bekjentskaper her inne....Har akkurat skiftet "nabolag". :)

Det høres slitsomt ut å være alene i tre uker med tre barn! Synes det virker som du klarer deg bra, ikke rart du blir litt sliten innimellom.... :klem:

Håper det hjalp med jordbær!

:klem: Fra "Bethina"

Endret av Bethina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for klemmen og besøket! :klem:

Igår la jeg meg rundt 00.00 tiden så det ble ikke tidlig for meg da! :ler:

Men men det går mye bedre idag. Mine utbrudd varer heldigvis ikke lenge! Idag har vi kjørt rundt og letet etter barnehagetanten der Tarzan skal begynne!

Så har vi kjøpt masse frukt og kost oss med å spise frukt! Tarzan er så skeptisk til nye frukt. Men men det er alltid i begynnelsen!

Loriel spiser alt hun kommer over, så henne er det ikke vanskelig å få nye mat eller papir i. Vi springer rundt og gjemmer all papir for hun er helt gal etter dem! :ler:

Så egentlig har vi ikke gjort så mye idag utenom å kost oss. Tatt igjen for igår da jeg var sur og rett og slett bitchete! Men noen ganger så er det litt godt med utbrudd også! Jeg blir ihvertfall alltid så ekstra glad etterpå! :D

Så idag tenkte jeg å lage det beste barna vet. Altså potetmos og pølser. Kylling pølser er kjøpt inn. Og masse poteter er kjøpt inn. Lurer på om jeg kan ta i ekstra lett melk istedenfor fløte! Jaja vi får prøve og se hvordan det blir!

Woho bare 8 dager igjen så kommer han hjem! :danser:

Endret av Azi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er herlig og jeg har innsett noe viktig idag. Selvom jeg har lyst på masse annet. Så er jeg utrolig heldig at jeg har det jeg har! Men jobbe for det har vi måtte da gjøre. Så jeg er ihvertfall glad for at vi ikke ga opp og nå kan vi nyte tiden litt mer.

Gleder meg til å få mannen min hjem. Han kommer nå snart. Tiden har gått kjempe fort. Men aldri mer vil jeg ha han borte 3 uker uten å få betalt for siste uken han er der! Det er ikke verdt det!

Men han er nå flink mann.. stakkas fyr har jo snudd døgnet 3 ganger i løpet av 3 dager nå!

Nå må jeg gå og legge meg. Kommer helt sikker til å være helt tullete imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Koselig at du stakk inn Tanita! :D

Jepp Veronal nå har jeg funnet veien tilbake hit igjen! :sjarmor:

Hei på deg også! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi været og handlet. Idag tenkte jeg at vi skulle lage hjemmelagt pizza. I fra bunnen av. Tror faktisk jeg har aldri laget pizza før. Er jo ikke så glad i det egentlig. Men kanskje det smaker bedre når vi lage det selv!

Må bare finne ut hvordan jeg lager deigen! *Leter for hardet livet etter en lett og god oppskrift*

Det blir gøy å lage pizza med ungene! :hopper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...