Gå til innhold

Hva er d m Høye menn???

Fremhevede innlegg

Gjest Madam Felle
Skrevet

:ler: Og Suz er ca 10 cm lavere enn meg :sjarmor: 179 ca, eller 178 eller 180 kommer an på dagsform og hvor høye hæler jeg har. Måler alltid med hæler :P

Like best :hoho:

Videoannonse
Annonse
Gjest glamourgirl
Skrevet

:hoho: Felle, you make me laugh :sjarmor:

OG du Lille Lurven :oops: hvis Tissen din ser stor ut, selv om du er høy, da har du nok en giga-tiss! Ikke vær redd :kul:

Glammy :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

:ler: Og Suz er ca 10 cm lavere enn meg :sjarmor: 179 ca, eller 178 eller 180 kommer an på dagsform og hvor høye hæler jeg har. Måler alltid med hæler :P

Ok, da er vi like høye da :blunke:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Ok, da er vi like høye da :blunke:

:o :klø:

:hoho: :hoho: :hoho:

Glammy :blunke: tilbake :kyss:

Skrevet

:o :klø:

:hoho: :hoho: :hoho:

Glammy :blunke: tilbake :kyss:

Så det eneste som er sikkert er at jeg er minst????

Suz - å herregud, nå sporer vi av igjen!!!! :o

Gjest glamourgirl
Skrevet

Suz, ass!!!! Dette var en helt seriøs tråd om høye menn er bedre enn lave menn :fy: Det er jo et helt seriøst spørsmål, som bør oppta alle, og da må'kke du begynne å snakke om deg selv, om at DU er minst... Hva du liker, og hvordan du ser ut har vel ikke no med høye menn å gjøre og høye menn har jæ**ig mye med sex å gjøre! Bare så du vet det...

:hakeslepp: hva gjørde jeg nå, egentli?!?!

*Løpe dritfort og slædde ut av tråden igjen*

Skrevet
Suz, ass!!!! Dette var en helt seriøs tråd om høye menn er bedre enn lave menn :fy: Det er jo et helt seriøst spørsmål, som bør oppta alle, og da må'kke du begynne å snakke om deg selv, om at DU er minst... Hva du liker, og hvordan du ser ut har vel ikke no med høye menn å gjøre og høye menn har jæ**ig mye med sex å gjøre! Bare så du vet det...

:hakeslepp: hva gjørde jeg nå, egentli?!?!

*Løpe dritfort og slædde ut av tråden igjen*

Jeg liker høye menn best, men også de små... *prøver å være seriøs mens jeg rygger ut av tråden igjen* :o :o :o

Suz

Gjest glamourgirl
Skrevet

:wink: 175 my magic height!! Ferdig snakka, skal gi meg nå 8)

(riiight) :kul:

Skrevet
Jeg liker høye menn best, men også de små... *prøver å være seriøs mens jeg rygger ut av tråden igjen*

Jeg liker MENN!!!! ..... (best....)

Skrevet

Du ska'kke måle høyden m høye hæler da, Glammy! Da er sikkert jeg også like høy som deg......Skrytepaven!!! :briller:

Gjest glamourgirl
Skrevet
Du ska'kke måle høyden m høye hæler da' date=' Glammy! Da er sikkert jeg også like høy som deg......Skrytepaven!!! :briller:[/quote']

:o Ooohhh, look who's back

8) Du har lagt i dekning i hele dag og pønsket ut kranglete kommentarer skjønner jeg!!! :x HA, tror du jeg skryter av høyda mi? er det det, lissom???

OK OK OK, uten hæler 178,5 ca... fornøyd? :Hehe:

Ellers har jeg 36 i sko, og som nevnt før et anseelig brystmål, så egentlig er det et guds under at jeg holder balansen, spesielt i hæler :sjarmor:

:sminkedokke: Glamour

Gjest glamourgirl
Skrevet

Takk for komplimentet, kjære :x

Har du sett avataren til Barbie? Det er egentlig meg, :blunke:

Men du vet det at jo mindre føtter du har i forhold til høyda, dess bedre utvikla muskler har du i underlivet, og blir dermed trangere og bedre i senga :sjarmor:

:o Shit, dette ligner på noe som begynner på av og slutter på sporing

*slædder ut igjen*

Gjest glamourgirl
Skrevet
Sko er sikkert det gladeste hun er i......

:sjarmor:

:ler: Ja, jeg digger sko Sadie, spesielt høye trange støvler, m hæl, selvsagt :kul:

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg har forstått d; etter innlegg om sko,høye hæler og tær og slikt...

Artig at du også har små føtter, ikke lekkert med pailabber på damer.

Høye menn må da gjern bruke størrelse 46.....

Gjest glamourgirl
Skrevet

Sko og vesker, der har du meg :rodme: Små føtter du og, altså?

Syns det er fint med en mann som står stødig ja :enig: også er det jo dette med store føtter og stor tiss da :hoho::hoho::hoho: (ser du, jeg kan få det inn hvor det måtte være)

Nå stikker jeg hjem, ha e fin kveld Sadie :kyss:

Klemmer Glammy :hjerte:

Skrevet
:hoho: Felle, you make me laugh :sjarmor:

OG du Lille Lurven :oops: hvis Tissen din ser stor ut, selv om du er høy, da har du nok en giga-tiss! Ikke vær redd :kul:

Glammy :sjarmor:

jippi :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...