Gjest Madam Felle Skrevet 1. oktober 2003 #161 Skrevet 1. oktober 2003 Og Suz er ca 10 cm lavere enn meg 179 ca, eller 178 eller 180 kommer an på dagsform og hvor høye hæler jeg har. Måler alltid med hæler Like best
Gjest glamourgirl Skrevet 1. oktober 2003 #162 Skrevet 1. oktober 2003 Felle, you make me laugh OG du Lille Lurven :oops: hvis Tissen din ser stor ut, selv om du er høy, da har du nok en giga-tiss! Ikke vær redd Glammy
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2003 #163 Skrevet 1. oktober 2003 Og Suz er ca 10 cm lavere enn meg 179 ca, eller 178 eller 180 kommer an på dagsform og hvor høye hæler jeg har. Måler alltid med hæler Ok, da er vi like høye da :blunke:
Gjest glamourgirl Skrevet 1. oktober 2003 #164 Skrevet 1. oktober 2003 Ok, da er vi like høye da :blunke: :o :klø: :hoho: Glammy :blunke: tilbake
Suzy Skrevet 1. oktober 2003 #165 Skrevet 1. oktober 2003 :o :klø: :hoho: Glammy :blunke: tilbake Så det eneste som er sikkert er at jeg er minst???? Suz - å herregud, nå sporer vi av igjen!!!! :o
Gjest glamourgirl Skrevet 1. oktober 2003 #166 Skrevet 1. oktober 2003 Suz, ass!!!! Dette var en helt seriøs tråd om høye menn er bedre enn lave menn :fy: Det er jo et helt seriøst spørsmål, som bør oppta alle, og da må'kke du begynne å snakke om deg selv, om at DU er minst... Hva du liker, og hvordan du ser ut har vel ikke no med høye menn å gjøre og høye menn har jæ**ig mye med sex å gjøre! Bare så du vet det... hva gjørde jeg nå, egentli?!?! *Løpe dritfort og slædde ut av tråden igjen*
Suzy Skrevet 1. oktober 2003 #167 Skrevet 1. oktober 2003 Suz, ass!!!! Dette var en helt seriøs tråd om høye menn er bedre enn lave menn :fy: Det er jo et helt seriøst spørsmål, som bør oppta alle, og da må'kke du begynne å snakke om deg selv, om at DU er minst... Hva du liker, og hvordan du ser ut har vel ikke no med høye menn å gjøre og høye menn har jæ**ig mye med sex å gjøre! Bare så du vet det... hva gjørde jeg nå, egentli?!?! *Løpe dritfort og slædde ut av tråden igjen* Jeg liker høye menn best, men også de små... *prøver å være seriøs mens jeg rygger ut av tråden igjen* :o :o :o Suz
Gjest glamourgirl Skrevet 1. oktober 2003 #168 Skrevet 1. oktober 2003 175 my magic height!! Ferdig snakka, skal gi meg nå 8) (riiight)
chimp Skrevet 1. oktober 2003 #169 Skrevet 1. oktober 2003 Jeg liker høye menn best, men også de små... *prøver å være seriøs mens jeg rygger ut av tråden igjen* Jeg liker MENN!!!! ..... (best....)
chimp Skrevet 1. oktober 2003 #171 Skrevet 1. oktober 2003 Du ska'kke måle høyden m høye hæler da, Glammy! Da er sikkert jeg også like høy som deg......Skrytepaven!!!
Gjest glamourgirl Skrevet 1. oktober 2003 #172 Skrevet 1. oktober 2003 Du ska'kke måle høyden m høye hæler da' date=' Glammy! Da er sikkert jeg også like høy som deg......Skrytepaven!!! [/quote'] :o Ooohhh, look who's back 8) Du har lagt i dekning i hele dag og pønsket ut kranglete kommentarer skjønner jeg!!! :x HA, tror du jeg skryter av høyda mi? er det det, lissom??? OK OK OK, uten hæler 178,5 ca... fornøyd? Ellers har jeg 36 i sko, og som nevnt før et anseelig brystmål, så egentlig er det et guds under at jeg holder balansen, spesielt i hæler Glamour
Gjest glamourgirl Skrevet 1. oktober 2003 #174 Skrevet 1. oktober 2003 Takk for komplimentet, kjære :x Har du sett avataren til Barbie? Det er egentlig meg, :blunke: Men du vet det at jo mindre føtter du har i forhold til høyda, dess bedre utvikla muskler har du i underlivet, og blir dermed trangere og bedre i senga :o Shit, dette ligner på noe som begynner på av og slutter på sporing *slædder ut igjen*
chimp Skrevet 1. oktober 2003 #176 Skrevet 1. oktober 2003 Sko er sikkert det gladeste hun er i......
Gjest glamourgirl Skrevet 1. oktober 2003 #177 Skrevet 1. oktober 2003 Sko er sikkert det gladeste hun er i...... Ja, jeg digger sko Sadie, spesielt høye trange støvler, m hæl, selvsagt
Gjest sexysadie Skrevet 1. oktober 2003 #178 Skrevet 1. oktober 2003 Jeg har forstått d; etter innlegg om sko,høye hæler og tær og slikt... Artig at du også har små føtter, ikke lekkert med pailabber på damer. Høye menn må da gjern bruke størrelse 46.....
Gjest glamourgirl Skrevet 1. oktober 2003 #179 Skrevet 1. oktober 2003 Sko og vesker, der har du meg Små føtter du og, altså? Syns det er fint med en mann som står stødig ja også er det jo dette med store føtter og stor tiss da (ser du, jeg kan få det inn hvor det måtte være) Nå stikker jeg hjem, ha e fin kveld Sadie Klemmer Glammy
Gjest lurven Skrevet 1. oktober 2003 #180 Skrevet 1. oktober 2003 Felle, you make me laugh OG du Lille Lurven :oops: hvis Tissen din ser stor ut, selv om du er høy, da har du nok en giga-tiss! Ikke vær redd Glammy jippi
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå