Gå til innhold

Hva er d m Høye menn???

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Endelig kan vi i alle fall bekrefte at kvinner er akkurat like overfladiske som oss menn;-)

jau, kan være tøff lesning for en kar på kun 1.72.. Må si alt jeg alltid har vært misunnelig på de ordentlig høye kara og litt irritert når de ikke har en ordentlig holdning. Litt sånn "waste of height".. Alltid tenkt at de sikkert har mange damer som svermer rundt dem.

Husker jeg overhørte en samtale min mor hadde med en veninne og kommenterte min tantes sønn, hvor hun sa han hadde blitt så mye høyere og flottere enn meg.

Kan si den svei, og selvtilliten fikk seg en knekk...

Such is life av og til :sukk:

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er mann og 168.. til alle de lave gutta som blir undertrykt her: Det finnes et middel som kan få menn til og vokse opp til en halv meter samme hvor gammel man er og er utvoktst.. KALVEGODT! Et et anabolt kjemist middel som blir gitt til travhester.. gjør deg høy med mye muskler, som jentene her etter trykkelig har sagt sin hjertens mening om hva de syns om... ikke noe problem! Bare oppsøke en gård og si du har en travhest.. så skal nok de lave gutta snart få seg noe de og! haaa

Skrevet
- høyde er tegn på sunnhet og en oppvekst med tilgang til nok næring. Fattige folk blir sjelden høye, rike folk som kan spise nok mat til å vokse blir høye. Jenter liker fra naturens og instinktenes side menn som ser ut til å ha tilgang til ressurser som næring.

Høyde har ikke noe med om du er rik eller fattig. Det har med gener å gjøre

Skrevet

Det er ingen tvil om at høyde (kanskje opp til en viss grense) gir menn flere kvinner å velge mellom på samme måte som lang tiss, god fysikk, hår, tenner o.l. Underernæring og feilernæring gir lavere vekst men dette har mindre betydning i Norge i dag. Genetisk er vi de samme som har levd på jorden i tusener av år. I stort sett alle disse årene har man valgt partner blant annet fra kriteriene over for å sikre seg best mulig gener. Så det er nok en sammenheng som beskrevet over.

Gjest Gjest_stella_*
Skrevet

Vel, tror lengden på penis stort sett står i forhold til kroppslengden jeg, iallfall er det min erfaring! :-) Er selv 170 og min mann 187, synes det er en perfekt kombinasjon.

(har av og til undret meg over hvordan det rent "samleieteknisk" er når høydeforskjellen er stor, som f.eks. mellom to på henholdsvis 160 og 195. fint å kunne kysse og pule samtidig jo)

• 4 år senere...
Gjest "gjest"
Skrevet

:hoho: Men jeg har nok rett skal du se, hvis menn hadde hatt pupper hadde de vært uføretrygda hele gjengen, med muskelsvinn i henda, og senebetennelse i håndleddene :sjarmor:

Du har et poeng.

AnonymBruker
Skrevet

Høyde er oppskrytt. Har vært med en veldig høy gutt før, fikk bare vondt i nakken, jeg. Fungerte utrolig dårlig i senga også.

Anonym poster: 67d01cf4e1ae5667b2ac3d0634f1ae53

AnonymBruker
Skrevet

Tråden er fra 2002 :sjenert:

Anonym poster: 492c64bf9d9a35001506bbe9c5e70adb

AnonymBruker
Skrevet

Hva er d m høye menn som gjør dem mere attraktiv enn sine mindre "brødre"?

Det går vel litt på at høye menn var bedre beskyttere i stammesamfunnet.

Anonym poster: 6c554fb31f533156e9ff4d8cf0888a4b

AnonymBruker
Skrevet
Er selv 170 og min mann 187, synes det er en perfekt kombinasjon.

Sign, min er 188 og jeg er 171. Perfekt størrelseforskjell :)

Anonym poster: 38921ee88785d9b01e59eb1b96f3b099

AnonymBruker
Skrevet

Høyde er utrolig tiltrekkende. Jo høyere, jo bedre. :-)

Anonym poster: 2a6fb7bfef8ccb985b2f6c4a884e4f25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...