Gå til innhold

Hva er d m Høye menn???

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke så mye vel...

Jeg vil si at du er "normal" ... om ikke annet så når det gjelder høyden... :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Gjest sexysadie
Skrevet

En høy mann er en mann ifra 1, 87 m og oppover.

D er vel ikke før de blir over 1,97 m de begynner å vekke oppsikt; da dette landet har mange meget høye menn.

Gjennomsnittshøyden på norske menn er 1,80 m.

Skrevet
Når de er over 190 cm er menn høye synes jeg. Hva er egentlig gjennomsnittshøyden for norske menn?

1.78

Skrevet

1.78?? :o Er virkelig det gjennomsnittshøyden? Synes det hørtes lavt ut jeg...Kan hende at jeg bare har vært borti fyrer over gjennomsnitten da...?

Skrevet

det er gjennomsnittet blant (mannlige) rekrutter - ihvertfall var det for mindre enn 10 år siden. tar du gamle menn med i regnestykket blir snittet enda lavere.

Gjest Embla s
Skrevet
Når de er over 190 cm er menn høye synes jeg. Hva er egentlig gjennomsnittshøyden for norske menn?

Ifølge en kunnskapstest er riktig svar på et slikt spørsmål fa og med 170 til og med 190..

Gjest Anonymous
Skrevet

1.78

Ja det tror jeg nok, for det er utrolig mange små menn der ute ( i mine øyne ihvertfall) Nå er jo jeg vant til samboeren, men jeg gliser like godt hver gang jeg reiser meg opp på bussen eller toget eller bare går i ei gate full av folk/menn, og jeg rager noen cm over de.( enda jeg bare er 1.78 ) Men om man spør hvor høye de er, kan jeg nesten garantere at de sier 1.80..mens sannheten er 1.75 :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Skjerp deg du da! Dette er da ikke en krangel, kun en morsom diskusjon.

Skrevet

:hoho:

Jeg misforstår hele tiden!!! Aarrgh! Hva er galt med meg?? Er jeg ikke høy nok, er jeg for liten???

:o

Gjest sexysadie
Skrevet

Stakkars deg; du er vel så liten at du blir oversett av kvinnene...

Skrevet

Huff ja... er så utrolig liten at ingen kvinner legger merke til meg..hihi! Hva i all verden får deg til å slenge ut noe slikt? Blir nesten litt lattermild her jeg sitter. Men, SexySadie, brukt tiden din her på KG. Ser ut som du pleier din tid i dette forumet. Sannelig et utmerket tidsfordriv...

Ja, jeg ble litt irritert.... :hoho::hoho:

:hoho::hoho:

:hoho::hoho:

:hoho:

Gjest sexysadie
Skrevet
Huff ja... er så utrolig liten at ingen kvinner legger merke til meg..hihi! Hva i all verden får deg til å slenge ut noe slikt       :hoho:

Jeg spøkte ja

Skrevet

Nykommerne her æ'kke blitt varm nok i trøya enda til å vite hvordan du må håndteres, skjønner du, sexy!!!

Gjest sexysadie
Skrevet
Nykommerne her æ'kke blitt varm nok i trøya enda til å vite hvordan du må håndteres, skjønner du, sexy!!!

Han kan komme hit til Steinkejr så skal jeg lære ham å håndtere meg.... :kul:

Skrevet

man får veldig vondt nakken da...det er ikke til å stikke under en stol.

Gjest sexysadie
Skrevet
man får veldig vondt nakken da...det er ikke til å stikke under en stol.

Vondt i nakken?

Av hva da?

Gjest Madam Felle
Skrevet

Vondt i nakken?

Av hva da?

Når du må susse en som er mye høyere enn deg selv sadie :ler: kan være et stort problem det :ler:

Gjest sexysadie
Skrevet

Madame

Alle menn (iallfall de menn jeg skal tenne på) må bøye seg ned for å kysse meg; og jeg må bøye nakken/vri hodet litegranne :sjarmor:

Gjest Madam Felle
Skrevet
Madame

Hva om menn bare bøyde seg litt for å kysse dama?

eller dama står på en stol?

Om mannen skal bøye seg litt kan jo han også få litt vondt i nakken :ler: og skal han bøye knærne litt kan han fort bli trøtt i beina og ramle omkull :ler:

Så stolen den går jeg for :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...