Gå til innhold

Hva er d m Høye menn???

Fremhevede innlegg

Skrevet

Høye menn med store pupper kanskje??

Suz :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest glamourgirl
Skrevet
Høye menn med store pupper kanskje??

Suz :ler:

Eller lave damer med stor tizz (som Lurven så vakkert uttrykker det) :sjarmor:

Skrevet

Eller lave damer med stor tizz (som Lurven så vakkert uttrykker det) :sjarmor:

Yeah :sjarmor:

Suz :hoho:

Gjest glamourgirl
Skrevet

:o Kom på en liten ting, og det er det, at hvis menn hadde hatt pupper, tror jeg de ville ha kost med dem hele tida, og ikke fått tid til oss... Og det samme hadde kanskje gjeldt hvis damer hadde tizz (jeg hadde iallefall vært en sånn balle-diller, det er jeg helt sikker på) :oops:

Så moralen må være at derfor har damer pupper, og menn tizz, og ikke omvendt! Velkommen til Glammy's indre dype tanker :sjarmor:

Skrevet

Men herrejemini!!!!! :o Si meg, har ikke dere en jobb å gjøre.....????

sa hun megetsigende som sjøl sitter og lager limericks dagen lang....nesten....noen ganger......noen dager....... :ler:

Skrevet
:o Kom på en liten ting, og det er det, at hvis menn hadde hatt pupper, tror jeg de ville ha kost med dem hele tida, og ikke fått tid til oss... Og det samme hadde kanskje gjeldt hvis damer hadde tizz (jeg hadde iallefall vært en sånn balle-diller, det er jeg helt sikker på) :oops:

Så moralen må være at derfor har damer pupper, og menn tizz, og ikke omvendt! Velkommen til Glammy's indre dype tanker :sjarmor:

Jeg må innrømme at jeg ble noe midt mellom skremt og fasinert akkurat nå... :o

Chimp da! Ikke kaste kampestein i glasshus... :-?

Suz

Gjest glamourgirl
Skrevet

8) Ikke tøff deg, smukka!!! Vi er nemlig syke, og det er synd på oss, fordi vi er på jobb, fordi om vi er syke, og jobber hardt med, øh, jobber ass!!! Krmt.... :-? Du a, vil du ha en høy mann med store pupper, eller :sjarmor:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ble noe midt mellom skremt og fasinert akkurat nå... :o

Chimp da! Ikke kaste kampestein i glasshus... :-?

Suz

:hoho: Men jeg har nok rett skal du se, hvis menn hadde hatt pupper hadde de vært uføretrygda hele gjengen, med muskelsvinn i henda, og senebetennelse i håndleddene :sjarmor:

Skrevet

:hoho: Men jeg har nok rett skal du se, hvis menn hadde hatt pupper hadde de vært uføretrygda hele gjengen, med muskelsvinn i henda, og senebetennelse i håndleddene :sjarmor:

*hyyler av latter*

Bilder i huet!!! Hjelp!!! :hoho::hoho::hoho:

Skrevet

Syk og svak og dårlig bak??????

Som sagt; jeg liker menn, fortrinnsvis uten pupper og MED baller m tilbehør.....

Skrevet

Som sagt; jeg liker menn, fortrinnsvis uten pupper og MED baller m tilbehør.....

Mest syk i hodet er det fare for...

Liker dem nå best sånn jeg og Chimp - virkelig! :sjarmor:

Suz

Gjest glamourgirl
Skrevet

:o :sjarmor::hoho:

Dobbelt fnis!!! Enig med du, sånne menn liker jeg desidert best!

I sjuende klasse kjøpte vi bh i avslutningsgave til læreren vår, i ettertid har jeg innsett at det var uhyre dårlig gjort... Bare en liten avsporing... Han var ikke særlig høy heller.... :roll:

Skrevet

DET!!! var hjerteløst!!!

mener d, tro'kke jeg kunne vært så slem m noen.... :engel:

Gjest glamourgirl
Skrevet

:oops: Veit det. Sports-bh til og med, etter at vi hadde spilt fotball i gymmen en gang, var det noen som fikk den ideen. Og det var ikke meg, jeg var sånn snill pike jeg, som helte ut spriten til folk som kom fulle på fest, og gav dem vann istedet. En sånn liten irriterende unge, som jeg hadde kaldkvælt nå :oops:

Gjest sexysadie
Skrevet

En stk høy mann ++++ lille meg med store pupper :lol:

Skrevet

:o :sjarmor::hoho:

Dobbelt fnis!!! Enig med du, sånne menn liker jeg desidert best!

I sjuende klasse kjøpte vi bh i avslutningsgave til læreren vår, i ettertid har jeg innsett at det var uhyre dårlig gjort... Bare en liten avsporing... Han var ikke særlig høy heller.... :roll:

vi kjøpte deodorant og tannkrem vi fordi han lukta vondt :kvalm:

oi avsporing :oops:

Gjest sexysadie
Skrevet

d går jo bra; for innlegget ble jo skrevet av en høy mann...

Skrevet

Hvor høy er egentlig en høy mann??

Regner med at vi ser det forskjellig..

(Personlig anser jeg ikke noen får å være høye før de er godt over 190 .. Skikkelig høy først når du nærmer deg 200... )

Skrevet

Når de er over 190 cm er menn høye synes jeg. Hva er egentlig gjennomsnittshøyden for norske menn?

Skrevet
Hvor høy er egentlig en høy mann??

Regner med at vi ser det forskjellig..  

(Personlig anser jeg ikke noen får å være høye før de er godt over 190 .. Skikkelig høy først når du nærmer deg 200... )

jeg blir kaLT HØY men jeg er jo under 190

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...