Gå til innhold

Hva er d m Høye menn???


Gjest sexysadie

Anbefalte innlegg

Sånn er det bare, høye menn er helt skjønne!

Kjæresten min er 1,97 og helt vidundelig! I hans tilfelle stemmer det med stor mann, stor.....

har prøvd å bo sammen med en mann som var lavere enn meg men egoet hans var desto større!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Gjest Brunette

Jeg personlig syns at høye menn er veldig sexye, men min mening kommer oxo av at jeg er ganske høy selv. Jeg er ca 176 og har alltid hatt høyere typer enn meg.....Man føler seg liksom tryggere.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke høyere enn 162 selv, sambo er vel rundt 178 tenker jeg.

Men jeg har aldri tenkt over om det er mer sexy eller ikke, det kommer nemlig helt an på fyren...

Jeg har vært sammen med/rotet med menn som er både mye høyere, litt lavere og omtrent like høye som meg... Har aldri tenkt på at en fyr er mer sexy som høy eller lav... Når jeg tenker meg om, tror jeg faktisk at jeg har tent oftest på menn som har vært bare bittelitt høyere enn meg også... hehe....

Smak og behag, vet dere.... hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg ikkje lest alt i denne tråden, men Sexysadie, eg får ikkje dette til å stemme heilt med "en liten senesterk jypling ifra Senja" som du beskriv i strengen om orgasme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig har jeg funnet ut at høyden ikke har noe å si. Har vært gift med en på 1.87 er sammen med en nå som er 1.67, altså like høy som meg. Det er hva de har i topplokket som gjelder for meg i allefall, ikke høyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Jeg leste igjennom tråden nu og d virker ikke som at vi blir ensstemning enige om at d er Høye menn som ruler!

Kan være d er like greit d; at smaken er som baken!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

jeg har seriøst ingen aning om hvor høy jeg er..??

tror jeg er et sted mellom 175 og 180... men uansett så er dama et halvt hode høyere en meg og JEG syns det er kjempesexy!

Jeg tror menn som er sikre på sin egen maskulinitet tør og gå etter de damene som er på høyde eller høyere enn dem selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Lange menn har ofte problemer med rygg og hjerte da disse er mer utsatt, nekter å reise i fly, klager hele tiden dårlig plass, bruker mer penger på mat, og er ofte innblandet i bråk (de sterkeste i flokken skal teste hverandre ut).

Nå er dette en urgammel tråd, men jeg vil nå si at det heller er motsatt med tanke på det du sier om store menn som ypper til bråk :o

Det er da heller småkarene som alltid skal slåss for å prøve å bli litt større. Min samboer er 2.05 og har aldri vært i slåsskamp.Vel det kan jo tenkes at det ikke er noen som tør..og det innrømmer de i fylla..men uansett er det dere småtassene som alltid skal bråke.

Min samboer nekter heller ikke å reise i fly, men han gjør alt for å kapre plassen ved nødutgangen eller noe, for der er det litt større plass, han bruker ikke mer penger på mat og har ikke hittil hatt problemer med hjerte og rygg. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Min er 185 vakre centimeter. I ungdommen var jeg forelsket i en fyr på 205, men det var mange ulemper med det: aldri kunne ta initiativet til et kyss på truten, og holdt jeg rundt han så stirret jeg rett inn i navlen. Det som befant seg under beltestedet var heller ikke spesielt imponerende...

Nei, takke meg til en jeg kan pruste spontant i øret!

La Flaca :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 167 og er sammen med en på 195 - har alltid hatt en greie for høye menn... De er lekre :wink:

MEN ingen regel uten unntak og mitt livs største unntak var bare knappe 175 cm og rimelig perfekt, så jeg kan ikke si at høye menn er det eneste som duger :oops:

Suz 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

Jeg er høy, men ser at det ofte er lave menn som faller for meg, og at høye menn faller for lavere damer, Noen som kjenner seg igjen? For meg betyr høyde fint lite, men jeg ble litt nysgjerrig på dette, og snakka litt med en venn av meg som er 198, damene hans har alle vært under 170. Han mente at det rett og slett at det er biologisk, og at man er tiltrukket av noen som vil gjøre avkommet ca gjennomsnittshøyde. Høres det søkt ut? Jeg kjøpte den :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
:oops: suzy da.... *fnise kokett....

:evil: Begynner dere nå igjen!!! Søtingene :kyss:

Jeg var forresten sammen med en på 167 en gang (Suz :blunke: ), vi måtte stå i ei trapp og kline sånn at jeg skulle rekke ned :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 153, han er 185. Ikke noe problem. Det eneste er at jeg så gjerne skulle kunne stå og gi han en klam uten at han må bøye seg ned, kunne danse kinn mot kinn og kysse ham. Nå danser jeg med en brystkasse...

Sånn sett var exen på 175 perfekt!! For meg er alle menn høye, siden jeg er så liten selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er heller ikke opptatt av høyde! Men ellers har jeg d kanskje litt som Glammy, at jeg har hatt en tendens til å falle for de som er på min høyde el et par cm lavere....Vet ærlig talt ikke hvorfor! :o Sambisen min er heller ikke no unntak....han er vel en centimeter el to lavere enn meg! Jeg er vel relativt høy - 175!

D dummeste jeg har hørt er disse påstandene om at de litt kortvokste gutta skal være så hissige....snakk om teit generalisering! Dette vet jeg er bare tull....av egen erfaring :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D dummeste jeg har hørt er disse påstandene om at de litt kortvokste gutta skal være så hissige....snakk om teit generalisering! Dette vet jeg er bare tull....av egen erfaring :o

DET er bare tull!!! Enig med deg :Nikke:

Suz :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...