Gå til innhold

Hva er d m Høye menn???

Fremhevede innlegg

Gjest sexysadie
Skrevet

Superpuz: du er for rå!

Høye menn og små damer ruler!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Men.... dere må da være enige at å dra inn penisstørrelse i denne debatten er latterlig, for det er gjentatte ganger motbevist at man kan se hvor stor en mann er før man virkelig har sett det med egne øyne.... Høyde, føtter, hender, neser, ører.... ingenting kan gi et sikkert svar på at mannen er stor eller ikke. Skremmende tankegang at jenter selekterer kun etter slike ytre faktorer for å få seg en stor penis for natten. Mye bra dere går glipp av da.... icon_smile.gif

Kevin

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er 195 cm høy... og liker det ganske bra, jeg. Merket at en del damer likte det før, og kommenterte det. I de senere år - bl.a. etter seks lange år på en lesesal - har jeg blitt såpass fatty at jeg er kommet ned i "disgusting-men-snill"-kategorien.

Gjest mymlen
Skrevet

Kan ikke dy meg, må skrive i dette innlegget!!

Jeg har vært sammen med mange forskjellige gutter/menn. Etter min erfaring er det ingen sammenheng i høyden og penis størrelse.

Men når det gjelder å være tilltrukket av høye menn....så er det litt moro å tenke på at det er den høyeste av mine kjærester, som jeg til slutt ble gift med.....

Han er 192 og jeg er 158.12

Gjest Anonymous
Skrevet

Sexy Sadie: Bare kos deg med de høye gutta du!!!

Hilsen høy mann

Gjest Tristessa
Skrevet

Er 1.57 høy og kjæresten min er noe rundt 1.80. Trives helt utmerket med det, liker å kunne "forsvinne" litt i en klem, tror de fleste liker det. Men han ser ikke så veldig høy ut, det er nok bare meg som er liten!12

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis det er slik som noen påstår at kvinner instinktivt liker høye menn ( ca 185 og over)fordi det i hjernen signaliseres at her er det en ressurssterk person med god helse, gode gener og evne til å forsvare kvinnen... Hvorfor foretrekker ikke da menn høye kvinner i like stor grad? Hvis påstandene er korrekte så gjelder jo det samme for kvinnen.

Tror ikke det har så mye med innstinkter å gjøre. Det har mer med hva som er populært. Det er kulturen og samfunnet som setter normer for hva som er best av både det ene og det andre. Der er status å ha det som definert som "best"

Når det gjelder evne til å forsvare seg (og andre)ville jeg mye heller vært rundt 180 enn 210. En på 210 er jo mye mer sårbar fordi han vil være tregere i bevegelsene, har større partier og forsvare, og i tillegg ikke noe sterkere.

Fordelen ligger i det at folk kvier seg for å begynne å yppe med en på 2m.

Er selv 1.98. "Utpsykingstaktikken" for å skremme andre vekk er helt grei til du møter en "jævel" på 180 med null respekt for høyden din. Da har man plutselig et problem.

Alle forventer jo at man som en stor gutt skal klare og hamle opp med noen som er 20 cm mindre. Og det er jo bare helt feil.

Skrevet

Tror kanskje jeg føler det litt anderledes enn mange av dere andre....Er selv 1.80 lang, og jeg må bare innrømme det; jeg blir tiltrukket av litt lave menn...

Han som jeg nå er sammen med (og skal gifte meg med) er kun 1.65, så rager litt høyere..

Av de kjærestene jeg tidligere har hatt, så er det ingen som har vært noe saærlig høyere enn 1.70...så jeg må bare innse det, jeg liker å være lengst! Gir meg en litt sånn kontrollfølelse....

Gjest Anonymous
Skrevet

180 høy, lys og har store pupper...

Men hvor i h... er alle frierne???

Ikke her på lesesalen hvertfall...

*sukk*

Gjest Anonymous
Skrevet

"Høy mann" skrev:

Det er morsomt å se hvor mange argumenter

kvinner som har fått en lav mann, kan

produsere... for å legalisere et valg de EGENTLIG

vile gjort annerledes i dag...

Hilsen høy mann...

Punkt 1: Jeg har ikke "fått" en lav mann, jeg har "tatt" eller, om du vil, "valgt" en mann som er 10 cm lavere enn meg. Vi holdt på å gå glipp av hverandre fordi han trodde jeg syntes han var for lav og jeg trodde han syntes jeg var for høy.

Punkt 2: Jeg er i tillegg VELDIG fornøyd og føler meg absolutt ikke som en ubeskyttet gigantkvinne. Forslitt frase: Smaken er forskjellig.

Til høy mann: Hvorfor skulle jeg valgt annerlede "i dag"?

Hilsen høy kvinne (182,5 cm)

Gjest sexysadie
Skrevet

Han vil hvist ikke svare deg...

Skrevet

Til opplysning: Neser, føtter og ører vokser hele livet.........12

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er en mann på 187 cm.... bruker størrelse 45 i sko.... har lange underarmer (fra albu til håndledd).....lange fingre....forholdsvis store ører..... alle tegn som skulle tilsi at jeg har et stort utsyr mellom beina....

men om dette skulle ha gitt meg noen fordeler når det gjaldt lengden på penis..... ja da er jeg et unntak fra regelen.....

Jeg stod desverre langt bak i køen når peniser ble delt ut..... er i hvert fall fra naturens side uttstyrt med en liten penis som overhode ikke samsvarer med størrelsen på resten av kroppens lemmer.

Hilsen lang mann med liten penis

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Lange menn har ofte problemer med rygg og hjerte da disse er mer utsatt, nekter å reise i fly, klager hele tiden dårlig plass, bruker mer penger på mat, og er ofte innblandet i bråk (de sterkeste i flokken skal teste hverandre ut).

Jeg er selv en mann på 169cm og min forlovede er 153cm, mhp andre vitale mål så skulle jeg vist vært mye høyere icon_wink.gif

Er uansett opptatt så det er ikke for å selge meg selv.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hmm.. Trodde jeg var 1.93 høy, men ser jo nå at det ikke kan være riktig.. Har ingen problemer med å reise med fly og starter aldri bråk.. får måle meg en gang til, da kanskje.. icon_wink.gif

En ting har du rett i.. jeg irriterer meg litt over alle ting som tydeligvis er bygd av små smurfe-mennesker.. Det hadde jo vært ålreit å kunne gå av t-banen uten å måtte bøye seg ned for å ikke kræsje hodet.. Å gå på kino kan også være litt slitsomt.

Har inntrykk av at høye menn faktisk ikke er de som bråker mest.. Kanskje fordi vi i "autoritet" av vår høyde ikke trenger? Synes ofte høye menn er ganske "laid-back", mens det er de en smule under gjennomsnittet som er mest hyper og bøllete.. ("Ok da, så er jeg liten, men jeg er jææævlig tøff!!")

Vil også si til alle de kara som går rundt og er lei seg fordi de er små: Det å passe inn i beskrivelsen "høy og mørk" gjør deg ikke automatisk til noen damemagnet.. Det har ihvertfall jeg merka fint lite til..

Gutt20

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har merket at høye menn foretrekker små kvinner, liker de best " småttporr" eller har vi andre noen sjangser også?

Skrevet

Jeg er 187 cm, og foretrekker høyreiste flotte kvinner, mellom 170 og 180 cm. De små blir liksom....ja, for små for meg icon_wink.gif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...