Gå til innhold

Hva er d m Høye menn???

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg må bare være med...*s* Jeg er 157 cm og min samboer er 190 cm. Jeg føler meg såååå trygg når jeg er ute sammen med ham.. Den eneste ulempen med høydeforskjellen er at det ikke er så lett å danse salsa og sånn...*s* Eller hvis jeg vil holde rundt ham når han står ved oppvaskbenken og mine pupper hviler på hans rumpe...hehe.. Men ellers så har da ikke høyden noe å si i annledning sex!! Det var det noen som mente måtte være problematisk... Det er det IKKE!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rart det der...lave jenter har tydeligvis en forkjærlighet for høye menn...me too! Høye menn - yummi icon_wink.gif

Mm..en høy fyr som passer på lille meg i kinokøen så jeg ikke blir trampa ned, en som kan rekke meg vinflasken fra øverste hylle, en som jeg kan krype inntil og vite at det er mer å gå på, en som har skikkelig armslag og holder meg inntil seg...

Har lest at høye menn er et signal om riktig kosthold, gode gener som kan videreføres gjennom barna, i riktig gamle dager holdt de et øye med slettene og byttedyrene der...akkurat som de gjør i en pianobar icon_razz.gif

Sukk...tror jeg må tidlig hjem idag icon_lol.gif

Skrevet

Har liksom ikke noe stort behov for en mann som er stor nok eller macho nok til å beskytte meg jeg da! Di instinktene har visst blitt borte... har vært sammen med høye, tynne menn og lave tette menn, og høye kraftige menn og lave tynne... oppigjennom.

Har ærlig talt aldri følt meg verken tryggere eller usikrere uansett høyden på mannen jeg! Tryggheten har jeg lært meg til å ha i meg selv, jeg klarer helt udmerket å leve for meg selv uten noen som helst problemer, og derfor klarer jeg også helt udmerket å ha en lavere mann som kanskje ikke "ser" stor og sterk ut!

Har en liten kjekking jeg "svermer" litt for, og han er liten, og tynn, og egentlig ganske feminin! Men han har en humor og en sosial personlighet som fasinerer meg vanvittig! Og siden jeg er fullt ut i stand til å ta vare på meg selv, så setter jeg slike verdier høyere!

(men det er jo selvf. bare noe jeg sier fordi jeg egentlig ønsker at han skulle vært høyere.... var det ikke slik du mannen som hintet om det) icon_wink.gif Dream on!12

Gjest Anonymous
Skrevet

Måtte bare svare på denne..

Typen min er 193cm, og har en temmelig diger "dings", så jeg tror nok ikke på det at høye menn har liten "dings". X'n min er også over 190cm, og har nok den største "dingsen" jeg noensinne har sett!!!

Er vel litt over snittet selv også, 174cm, og skal være enig i at det er deilig med en høy mann å lene seg inntil.

Det er liksom så godt å stå oppreist og holde godt rundt hverandre, og legge hodet over brystkassa hans (som forøvrig er ganske veltrent) og bare snuse inn de mannlige duftene hans! Det er jo bedre å legge hodet inntil ei god brystkasse enn å måtte bøye seg ned og legge hodet på skakke på ei spiss skulder.... Ikke sant?..

Klem fra Studenten26.

Gjest Anonymous
Skrevet

hei... min kjæreste er 1,84 og jeg er 1,65. helt perfekt for meg.

Skrevet

Jeg liker ikke menn som er for høye, jeg. I forhold til min egen høyde, foretrekker jeg at han er mellom 178-185cm. Blir han noe særlig høyere enn det, synes jeg rett og slett han blir for høy. På den andre siden liker jeg ikke lave menn heller. De skal i hvert fall være større enn meg!

Hilsen Babyface vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Babyface den 2002-03-25 19:18 ]

Skrevet

Jeg er 1,59, og kjæresten min er 1,96 eller noe, ganske sjarmerende å se oss på bilder, i speil osv.. Men alle bestemødrene er jo så begeistret at det bare er moro=) Og det er deilig å bare snu seg rett inn i navlen og gi han et kjempesmask!!12

Gjest Anonymous
Skrevet

Hmmmm.... bare 1.80 jeg.... følte meg plutselig ganske liten.... icon_smile.gif

Tror ikke høyden har noe så voldsomt å si... det er jo ikke antall cm. man blir sammen med, men en helhet, og jeg har mange kompiser som faktisk er mindre enn meg og gjør det rimelig bra på damefronten. Så jeg tror det er litt tilfeldig, men det er jo klart: det er jo de høye man ser først!! icon_smile.gif

Kevin

Gjest Anonymous
Skrevet

Sandy; Var ikke du lesbisk?

Unskyld så myye ,, om jeg tok/tar feil!! Synst du har skrevet det her en gang..

Skrevet

Er med på beskyttelsesinstinktet. Alle mine ekser, samt nuverende, er enten over 190cm eller har tilsvarende stort midjemål. Bamser, med andre ord.

Og kanskje vi sterke kvinner av i dag tenker sånn ikke bare fordi det er et urinstinkt, men fordi vi trenger litt avveksling fra å være så sterke og selvstendige hele tida?

Jeg tenkte på det for en stund sida - jeg er en ganske dominerende person, "ledertype" og ikke redd for å hevde meg, mens når det gjelder sex & kjærlighet så synes jeg det er helt herlig å bli passa på og dominert litt.

...uh, hørtes det rart ut?12

Skrevet

Aziraphale,

nei, det hørtes derimot veldig kjent ut icon_smile.gif

Skrevet

hmm... husker dere da vi debatterte jenter og høyde en gang, det var en gjeng "småjenter" icon_wink.gif her inne som hylte fordi de blei trampa ned av de store damene.

Nå blir det nokså tydelig, synes jeg, at det faktisk ER veldig annerledes å være kvinne i en høy kropp en å være kvinne i liten kropp.

Fordi jeg er 180 høy, så kan jeg liksom ikke spille på den her beskyttelsesgreia i det hele tatt. Klart, det er jo noe med personligheten også da, selvstendighet og stolthet. (oi, kommer det et hylekor nå?)

Aline, jeg liker ditt siste innlegg meget godt, og om jeg husker riktig, så er ikke du så høy. Du sier poengterer at trygghet får man ikke av en stor mannekropp, det handler om noe helt annet (og noen prøver å si at det handler om "snurrebasser", ærlig talt...)

Men jeg tror kanskje det er noe med at mens små damer kan velge om de vil ha en mannlig "beskytter" eller ikke, så har damer over en viss høyde kanskje ikke tilsvarende valg. Jeg mener - det er ikke ofte jeg ser damer på min høyde som velger to meter høye bamser å krype i armkroken på.

Jeg faller for menn som er like høye, eller mindre. Og har vel begynt å tenke på det at kanskje er det en eller annen frykt her hos meg, at jeg rett og slett ikke tør å lene meg inntil noen på den måten. Er jo helt enig i det aline sier om at tryggheten må plasseres i seg selv. Det er kjempeviktig for meg.

Men samtidig... eller kanskje jeg er for stolt? For stolt til å fysisk skulle se opp til en mann? Jeg liker best å se folk rett inn i øya. Liker virkelig ikke å føle meg liten, liker ikke å føle at jeg ønsker å bli ivaretatt. Klare selv!

Dere så hva en anonym mann skrev her oppe - han liker små jenter fordi de ser slik icon_rolleyes.gif opp på ham. ... ohh.. så søtt da liksom... [yuk...]

Men samtidig så er jeg jo ambivalent. Og tenker på at det får da være grenser for hvor stor og sterk og ivaretagende JEG skal være. Hvem skal trøste Knøttet, ikke sant. Og så må jeg legge til at jeg er *strålende* fornøyd med min kjære mann, jeg kan kalle ham lille-mannen-min, jeg kan løfte på ham når jeg er glad, han er så god, nammenamm, og han er 4 (3.5 påstår han da) centimeter lavere enn meg. Så på fest er jo jeg, haha, 10-15 cm høyere. Og det er jo en smule slitsomt for ham tror jeg...

nok om det, ha en strålende påske folkens12

Skrevet

Kanskje de små jentene er så usikre på seg selv og sin egen styrke at de oppsøker disse lange reklene.

Jeg har en normal høyde, og har aldri hatt sansen for høye menn. Synes det er greit å være omtrent jevnstore.

Viktigste for meg er at mannen har noe mellom ørene, det tenner meg....*sss*12

Skrevet

Jeg er 176 og har tidligere vert med like høye-litt høyere menn. Nå er jeg forlovet med en på 2 meter og det er herligt.Føler meg så liten ved siden av han og det var nytt for meg og jeg liker det.12

Gjest sexysadie
Skrevet

nå nei vi småjenter er nok ikke usikre på oss selv,vi har bare en liten "dings" for høye menn.....Er lov d!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Til - Thea

Da gud skapte menn og kvinne han har glømt eller savnet noe på menn. Så han lagte tissen og hengte de på en tau og sa:

Ok, gå velg dere en!!!

De høye menn valgte de små tissene (fordi de var så nydelig) Uten å vite hva skal de bruke til took de små lekre greiene. De små/lille mannene hadde ikke noe valg de hoppet høy uten å nå de små tissene og ende med de svare tissene.

I dag tenke de annerledes både kvinner og mann men historien er glømt.

Jeg kan ikke mye norsk spesielt å skrive har jeg problemer med.

Men håpe på at dette går bra

med hilsen til alle

Ut-Ledningen icon_biggrin.gif

Skrevet

hihi...

som liten kan man vel bare si at jeg ikke har en "dings" for dem, og jeg tviler på at de har en "dings" for meg?

*lever i lykkelig uvitenhet*

Gjest sexysadie
Skrevet

Hei svima!

En "dings" for deg....D er lige presis hva de har!!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Enig med Sadie!

Høye gutter er det beste som jeg vet!

"småkarer" bryr jeg meg ingenting om!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva er disse "høye menn har liten tiss" greiene for noe?? Er det ikke ganske sannsynlig at en fyr på 2 meter har større snopp en en på 1,60? Alt annet på kroppen hans vil jo som oftest være større og lengre, så hvorfor ikke den? Har hørt to forskjellige ting om dette, det ene er at "langlemmede" har en tendens til a være nettopp "langlemmede".. Det andre er at sånne ting ikke har noe som helst å si.. men at høye menn stort sett har liten penis, det var nytt for meg i hvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...