Gå til innhold

Hva er d m Høye menn???


Gjest sexysadie

Anbefalte innlegg

det jeg mente å si er at selv om jeg er svært liten har jeg aldri vært tiltrukket av superhøye menn...

min erfaring er at de blir klossete og ikke vet helt hvor de skal gjøre av armer og bein.

unngår dem helst, for kolosser av klossete mannfolk er ikke så spennende for meg rett og slett. de større jentene kan sikkert ha bedre utbytte av dem?

så det var den myten...

ps:dingsen har neppe med høyden å gjøre, ikke for at den heller behøver å være så grandios..hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Her er fakta:

Menn med gjennomsnittshøyde 1.68 m har pi##elengde på 14 cm i erigert tilstand.

Menn på 1.80 m og høyere har en gjennomsnittlig pi##elengde på 18,5 cm.

Fant dette i boka "Sex- ja takk!"

Så jenter, har dere en "dings" for lange pi##er så finn dere en lang mann...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..det var da fælt til reklame, sexy sadie.. icon_smile.gif

de høye mennene setter sikkert stor pris på det? men de er vel så omsvermet fra før av at de ikke merker om jeg sniker meg unna for å treffe "småfolket"??

icon_biggrin.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg stussa også veldig over det Thea, Vinga og "Ut-ledningen" skrev om at høye menn skulle være "dårligere" utstyrt enn andre.. Vinga har tydeligvis forandret mening, men at gjennomsnittet for menn over 1,80 skal være 18,5 cm synes jeg hørtes litt drøyt ut.. tror man skal ta det med en kilo salt. Jeg vil ihvertfall anbefale jenter å ikke forvente seg en 19 cm lang penis bare fordi fyren er 1,85 høy.. Sånt kan lett føre til mange skuffelser.. (eller lettelser, alt etter som) Nå er jo ikke gjennomsnittshøyden for norske menn SÅ mye under 1,80 heller.. (er ikke den 1,78?) men det er vel ingen som påstår at en norsk gjennomsnittspenis plutselig er 17,5-18 cm for det..?

Hilsen en gutt på 1,93 som er fullt klar over at han godt kan ligge litt under "penisgjennomsnittet for SIN høyde", men som allikevel synes 18,5cm hørtes litt mye ut.. at det var gjennomsnittet for folk over 1,95 kunne jeg muligens ha godtatt icon_smile.gif

(Jada, jeg vet at mange er lei penisstørrelse-mas her, men jeg kunne ikke dy meg;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høye menn er klart overlegne rent darwinistisk sett, korte menn overlever kun fordi nåtidens samfunn ikke er basert på "survival of the fi###st".

Men de korte er, om man trekker paralleller til juletrær, sannsynligvis bedre å se til. De tette og fine trærne er egentlig tapere i kampen om vekstrom. Men de er jo fine.

totech, 170cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

For å fortsette med darwinismen:

Leste et sted at en undersøkelse gjort i USA viste at taperne i arbeidslivet var feite damer og korte menn.. men nå er det jo USA vi snakker om.. jeg vet i hvertfall om to ganske så runde damer med høye stillinger på jobben min icon_smile.gif og alle sjefene mine er kortere enn meg.. så kanskje det ikke gjelder her hjemme?

Gutt20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som biolog er jeg ikke så sikker på at høye menn har noen fordel når det gjelder naturlig seleksjon.

Jeg synes det er ganske søkt å trekke inn Darwin i en diskusjon om mennesker i det hele tatt -det minner litt for mye om sosialdarwinisme som vi dessverre har sett litt for mange DÅRLIGE eksempler på. Et eksempel er nazistenes tanker om forskjellige mennesker.

Fakta er at mennesker har NULL seleksjon på populasjonsnivå. Dvs. at naturen ikke skiller på mennesker og at alle har like stor sjanse for å formere seg. Hva som skjer på individnivå er noe helt annet icon_smile.gif Der vil preferansene variere fra menneske til menneske (eller fra kvinne til kvinne).

Mitt poeng er at høye/ lave menn ikke har noen fordeler/ulemper av sin høyde når det gjelder formering. Den seleksjonen som skjer er på individnivå. Den er sosialt betinget (idealene vil variere mellom ulike samfunn) og har ingenting med naturlig seleksjon (overlevelse) å gjøre!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vinga og sexysadie:

Jeg tror det er lite hold i disse påstandene deres om størrelse korrelert til høyde.

Det hadde vært interessant å vite hva det vises til som kilde for påstanden i boken "Sex, ja takk". Jeg så en stor undersøkelse på akkurat dette hvor det ikke er funnet noen som helst korrelasjon mellom høyde og lengde på xxx.

Dessuten var det noen som argumenterte med at det måtte være sammenheng mellom lengden på lemmene og lengden der nede. Det hørtes jo litt tåpelig ut. Hva med kvinner da?

Det burde jo bety at kvinner som er høye/store bør ha større bryster og være videre "der nede".

Egen erfaring tilsier at dette absolutt ikke stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Kan vel være at d ïkke syemmer bestandig at en høy mann har en stor snop..men d er heller ikke poenget m denne debatten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kan noen forklare meg den egentlige grunnen til debatten da....? Synes denne flyr rimelig høyt over hodet mitt... icon_smile.gif ....Men så er jeg jo bare 1.80, og må derfor ha en penis på 18,5 cm. icon_smile.gif

Det viser seg jo her igjen, det går ikke an å diskutere preferanser, iallefall ikke om man ønsker å bli enige. icon_smile.gif Noen liker store, andre liker små. Slik er det med alt, og det er jo nettopp dette som gjør dette livet så spennende. Folk er faktisk forskjellige..... icon_smile.gif

Kevin icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

Grunnen til denne debatten var at jeg er er helt vill etter høye menn (dvs menn over 1,90cm)og lurte på om d bare var meg som har d slik eller om d var flere der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Små ekle damer liker ikke vi gutter. Da får vi jo små ekle guttebarn. Nei, jeg liker høye, slanke damer med lyst hår, lange deilige legger og store pupper. Små damer som velger høye menn har mindreverdighetskomplekser og som regel ser de helt håpløs ut som par. I senga blir det jo enda verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mi erfaring er at høge, slanke menn har stort utstyr! Men eg synast no velproposjornerte menn er finast likevel.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest sexysadie

Så små damer er ekle...Huff da,jeg må nok surfe på nettet etter noen flaggstangfrø og hive i meg!Men d kan vel være d at jeg da blir en stor ekkel dame....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

On 2002-04-12 18:03, sexysadie wrote:

Så små damer er ekle...Huff da,jeg må nok surfe på nettet etter noen flaggstangfrø og hive i meg!Men d kan vel være d at jeg da blir en stor ekkel dame....

...Eller ei lita feit ekkel dame!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jer er 167cm og vil si at det er en perfekt str fro meg å være og æ liker menn som er over 185 cm da synnes det er pent jeg at mannfolka er mye hløyere en kvinnen.. og den mannen som sier stygt om sexysadie i denne debaten du er vel 160 cm høy og store mindreverdighets komplekser??? bare lurer da!!!!!!

sexysandi stå på du og jakte på de store mannfolka for det gjør no æ da...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...