Gå til innhold

Hva er d m Høye menn???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker at guttene er høye jeg også, er så deilig og ligge inntil og være liten! :D Min kjære er 186 og jeg er 163,5.

Videoannonse
Annonse
Gjest sexysadie
Skrevet

Også d nye panelet vårt digger høye menn

men jeg mangler en kommentar ifra Madame Felle......

Gjest glamourgirl
Skrevet

:x Ingen som hører på meg???? 175 er det magiske tallet 175. Jeg liker å være litt høyere enn mannen, jeg. Syns det ser kult ut! Spesielt fordi jeg elsker hæler... Men er det høyden som er det avgjørende, liksom!?!?

Gjest sexysadie
Skrevet

æ synes at høyde har mye å si mht menn... :oops:

Gjest glamourgirl
Skrevet
æ synes at høyde har mye å si mht menn... :oops:

Men du skjønner Mathias er 175 *fnis*

Nei, alvorlig Sadie, for meg er ikke det så viktig, merkelig nok. Kanskje nettopp fordi jeg er høy, men da burde det vært motsatt, eller hur?

Gjest sexysadie
Skrevet

GlamrockGirl

Tror d er annlerledes for en høy kvinne en for en lav.

Jeg må jo passe på at de barna mine rekker opp til disken på den lokale puben.... :hoho::hoho::hoho:

Gjest glamourgirl
Skrevet
GlamrockGirl

Jeg må jo passe på at de barna mine rekker opp til disken på den lokale puben.... :hoho::hoho::hoho:

:ler: GlamRock, me like!!! I et tidligere innlegg skrev jeg noe om det, at man instinktivt leter etter en partner som vil gjøre avkommet passelig 8) Tror kanskje det stemmer!

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg forstår nå ikke hva høyden har med ting å gjøre. Om mannen er kort eller høy spiller vel liten rolle, foruten at en ligger en 1/2 meter alene i sengen om han er høy (siden jeg ikke er noe særlig lang). Hva det har med tisselassen hans å gjøre forstår jeg ikke.

En høy mann kan ha liten, og en liten mann kan ha stor :sjarmor:

Skrevet
GlamrockGirl

DER!!! kom d endelig en vettug forklaring på dette merkverdige fenomenet, som jeg faktisk ikke har tenkt på..... :ler:

Skrevet

min kjæreste er bare 1.69 1/2 høy (den halve cm'en er veldig viktig for å ha med), og jeg er selv bare 1.68, og det fungerer helt utmerket på alle slags måter :) så lenge man elsker den andre personen for hvem han/hun er, så teller vel ikke høyden noe... men selvfølgelig.... jeg også snur meg lettere etter høye, mørke menn på gata, enn korte små søte :wink:

Skrevet

Morsomt tema! :P

Jeg er ganske lav og liker høye menn. Kan ikke forklare derfor. Men SS kom med en god forklaring da :ler:

Tror ikke jeg hadde falt for en mann lavere enn meg. Eller, det kunne jo hendt, men jeg hadde vel ikke sett to ganger på han. Og skal mye til å finne en lavere mann siden jeg er 164 cm. Er vel noe urinstinkt. Mannen må være høyere, større og beskytte???

Min kjære er 1,90 og synes det er perfekt høydeforskjell. Han kan stå bak meg og så fint legge hodet sitt opp på mitt og holde rundt meg og kose....

Men det gjelder vel her som på alle andre områder; smaken er som baken!

Gjest glamourgirl
Skrevet
Jeg forstår nå ikke hva høyden har med ting å gjøre. Om mannen er kort eller høy spiller vel liten rolle, foruten at en ligger en 1/2 meter alene i sengen om han er høy (siden jeg ikke er noe særlig lang). Hva det har med tisselassen hans å gjøre forstår jeg ikke.

En høy mann kan ha liten, og en liten mann kan ha stor :sjarmor:

Kjære Madammen :blunke: Er det meg du sikter til her? SÅ må jeg bare si for siste gang, at jeg skrev mitt "alle lave menn hart stor tiss"-innlegg i pur trass! Bare det å diskutere om høye menn er bedre enn lave syns jeg er på kanten, med mindre vi tar det med humor.

Hva hadde vi sagt hvis mennene her inne hadde begynt å diskutere tynne kontra tykke jenter. Da hadde de fått så øra flagrer, tenker jeg :o Mange menn er like sensitive på høyda si, som vi jenter er på vekt. Ergo skrev jeg at lave menn er best for de har størst tiss. (altså, se for deg en på 190 m 15 cm og en på 150 m 15 cm, hvem ville det se ut som hadde størst tiss, :ler: ) Helt fjåsete, selvsagt, men sånn e de : :sjarmor:

Gjest sexysadie
Skrevet

Hvor kom egentlig tisselurdebatten inn????

Denne tråden ble i sin tid skrevet som en hyllest til de høye menn og med ett lite spørsmål om d vare flere kvinner der ute som hadde d samme ur-instinktet som meg.....

Skrevet

Hvor kom egentlig tisselurdebatten inn????

Denne tråden ble i sin tid skrevet som en hyllest til de høye menn og med ett lite spørsmål om d vare flere kvinner der ute som hadde d samme ur-instinktet som meg.....

En replikk i ett innlegg har kort og godt blitt blåst ut av dimensjoner... :roll:

Suz :wink:

Skrevet

Kjære Madammen :blunke: Er det meg du sikter til her? SÅ må jeg bare si for siste gang, at jeg skrev mitt "alle lave menn hart stor tiss"-innlegg i pur trass! Bare det å diskutere om høye menn er bedre enn lave syns jeg er på kanten, med mindre vi tar det med humor.

Hva hadde vi sagt hvis mennene her inne hadde begynt å diskutere tynne kontra tykke jenter. Da hadde de fått så øra flagrer, tenker jeg :o Mange menn er like sensitive på høyda si, som vi jenter er på vekt. Ergo skrev jeg at lave menn er best for de har størst tiss. (altså, se for deg en på 190 m 15 cm og en på 150 m 15 cm, hvem ville det se ut som hadde størst tiss, :ler: ) Helt fjåsete, selvsagt, men sånn e de : :sjarmor:

men jeg er høy og jeg har stor

den ser hvertfall sånn ut..

kanskje den egentlig er liten da

Gjest Madam Felle
Skrevet

:o :hoho: :o :hoho:

Skrevet

Hun er ti cm høyere enn meg :D

Suz :kul:

Gjest glamourgirl
Skrevet
Hun er ti cm høyere enn meg :D

Suz :kul:

:ler: Og Suz er ca 10 cm lavere enn meg :sjarmor: 179 ca, eller 178 eller 180 kommer an på dagsform og hvor høye hæler jeg har. Måler alltid med hæler :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...