foundirish Skrevet 10. mai 2002 #81 Skrevet 10. mai 2002 Me:Tidligere anonym 169cm, nå ikke så anynym, men fortsatt 169cm. Sa ikke høye menn startet bråk, bare at de kanskje ble lettere innblandet i slagsmål av bøller. Sikter spesielt til charter/lavpris-fly forresten mht størrelse. Hvorfor er det forresten ingen butikker som tar inn normalstørrelser på klær i Norge (sukk!) Mesteparten av verdens befolkning er ikke rundt 193cm, så hvorfor skal man bygge biler, fly og allt mulig for bare lange, så blir dyre og ubehagelige for dem som er kortere Mye lettere å være turist i andre land også, dem som klager i Norge vil oppleve en annen virklighet i en del andre land..
LilleBille Skrevet 27. mai 2002 #82 Skrevet 27. mai 2002 Skyver denne litt oppover - som referanse til generell debatt "Basketball og hekling" Høye menn er topp!!!12
Gjest sexysadie Skrevet 27. mai 2002 #83 Skrevet 27. mai 2002 LilleBille Enig med deg! Høye menn er d heftigste og basketspillere..er bare dødslekre...... D sitter en helt vilt høy og lekker type ved siden av meg nu på HINTs datasal på Steinkjer; og han er bare til å spise opp! JA TIL MENN OVER 1,95 CM
svima Skrevet 28. mai 2002 #84 Skrevet 28. mai 2002 knegger enda over den gangen jeg traff deler av det franske basketlandslaget.. hyggelige gutter, men ikke faen om jeg ville danse med dem! er 155..)12
Leni Skrevet 30. mai 2002 #86 Skrevet 30. mai 2002 Jeg er 1.62 og sammen med en på 1.85, akkurat passe ! Under 1.80 er for lavt over 190 for høyt, derfor er 1.85 heelt perfekt
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2002 #87 Skrevet 12. juni 2002 Det har blitt forsket mye på at høye menn er best i stand til å tilfredsstille sine kvinner seksuelt; Dog var det en liten hvitblond sprett ifra Båtsfjord som gav meg den beste sex jeg noensinne har hatt. Ett realt one night stand i Harstad by sommeren 1999. Skulle gjerne møtt ham igjen.
Gjest eminel Skrevet 16. juli 2002 #89 Skrevet 16. juli 2002 Jeg er under 160 selv, men foretrekker menn som er over 180. Det er veldig sexy med høye menn Så liker jo jenter også en stor mann til å beskytte seg, så det har vel litt med urinnstinktene å gjøre også! Menn under 180 er søte, de kan liksom ikke komme og kreve respekt fordi pga høyden.. hehe... hadde nok syntes det hadde vært snålt å vært sammen med en som er like lav som meg selv, spesielt siden jeg må ha høye hæler!!
Gjest Ikkepålogget Piano Man Skrevet 17. juli 2002 #90 Skrevet 17. juli 2002 Er selv en mann på 187 cm. Kvinner er herlige, har ikke noe å si for meg egentlig. Har stort sett hatt "små" (hva er smått egentlig?) damer og liker dem kjempegodt. Skal innrømme at jeg syns kvunner skal ha litt runde former da!! Dere er herlige vesener uansett!! :D
Kristian (71) Skrevet 17. juli 2002 #91 Skrevet 17. juli 2002 Hva det er for noe med høye menn???? Vel, jeg er også 187 cm, men meg feiler det da ingenting ehhh.... tror jeg da
Gjest Anonymous Skrevet 18. juli 2002 #92 Skrevet 18. juli 2002 :oops: leste at ved høye menn så får det oss kvinner til å tenke på sex.hvorfor??? :oops:
Gjest Verdande Skrevet 18. juli 2002 #93 Skrevet 18. juli 2002 Så liker jo jenter også en stor mann til å beskytte seg, så det har vel litt med urinnstinktene å gjøre også! Det var da voldsomt til generalisering, eminel. Jeg, f.eks., kan ikke si jeg føler noe behov for en stor mann til å beskytte meg. Urinstinkter, du liksom. *fnys*
Gjest eminel Skrevet 18. juli 2002 #94 Skrevet 18. juli 2002 Åh joda, jeg som er så liten...! Deilig å krype inn i armene til en stor mann...
Gjest Verdande Skrevet 18. juli 2002 #95 Skrevet 18. juli 2002 Åh joda, jeg som er så liten...! Deilig å krype inn i armene til en stor mann... Vi kan spoone hverandre (dvs han kan spoone meg, og jeg kan nesten-helt-spoone ham) vi. Det er slettes ikke verst å være høy med bare litt høyere (~9 cm) kjæreste, skal jeg si deg.
Gjest Tristessa Skrevet 18. juli 2002 #96 Skrevet 18. juli 2002 Og så var det min kjæreste på 1,80 cm da, som virker som den kjempen ved siden av lille meg på 1,58 cm! Ingen spooning fra min side nei, føler meg mer parkert bak en fjellkam da...
Gjest eminel Skrevet 18. juli 2002 #97 Skrevet 18. juli 2002 Sikkert kjekt om du selv er høy, men hadde det ikke vært rart å vært sammen med en som var lavere enn deg??? Yes, yes.... smaken er ihvertfall som baken...
Gjest Verdande Skrevet 18. juli 2002 #98 Skrevet 18. juli 2002 men hadde det ikke vært rart å vært sammen med en som var lavere enn deg??? Det vet jeg faktisk ikke (og jeg mener at det er en forskjell på lavere og veldig, hehe. smaken er ihvertfall som baken... Jepp, og heldigvis for det. Uten mangfold blir livet ganske fargeløst. :D
Gjest Verdande Skrevet 18. juli 2002 #99 Skrevet 18. juli 2002 Og så var det min kjæreste på 1,80 cm da, som virker som den kjempen ved siden av lille meg på 1,58 cm! Ingen spooning fra min side nei, Men du kan jo spoone beinet hans. Med kreativitet når man lagt, vettu Lily
Gjest Tristessa Skrevet 18. juli 2002 #100 Skrevet 18. juli 2002 Så sant som det er sagt Verdande, men hvor gøy er det egentlig å spoone et ben? Hmm... *begynner å tenke rart* Nei, får finne andre kreative måter for å veie opp mangelen på centimeter tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå