Gjest Gjesta Skrevet 7. juni 2006 #81 Skrevet 7. juni 2006 Har gjort det meste her. Blir ofte beskyldt for å kvele sønnen når jeg må ta tak i genseren for at han ikke skal stikke av/rømme. ← Jeg også... På Rema... Akkurat da var jeg tilbøyelig til å kvele ungen der og da...
Gjest Bite me Skrevet 7. juni 2006 #82 Skrevet 7. juni 2006 alle har vi gjort våre feil. jeg har gjort masser av dem og jeg er nok den første til å innrømme det. men ting som jeg ikke har gjort hvor datteren min mente jeg slo henne. hun er i lyvealderen nå. det har jeg aldri gjort. men jeg kan innrømme at når hun er veldig slem [dårlig barn som jeg kaller henne da] drar jeg henne hardt i øret slik at hun skal skjerpe seg eller ti stille.
Titti72 Skrevet 7. juni 2006 #83 Skrevet 7. juni 2006 (endret) jeg kan godt si det til noen som bryr seg, hvis det er det du vil. Hvem tror du bryr seg? Jeg tror barnevernet bryr seg om at du slår barnet i ansiktet. ← For en ***** tulling du er gjest. Jeg har da ikke slått min datter. Men må innrømme at jeg godt kunne lappa til deg nå... feil. det var "fyttikatta" som hadde klasket barnet sitt i ansiktet. unnskyld titti72, du har jo "bare" mobbet jenta di. ← Mobbe? Du gidder ikke å lese innleggene i tråden. Hopper over ord for så å kalle det mobbing? Inlägget redigerat. Se Reglerne /Furstina (moderator Endret 11. juni 2006 av Furstina
Tiit Skrevet 7. juni 2006 #84 Skrevet 7. juni 2006 Jeg har nok en del på lager ja... ikke alt går like mye etter boki bestandig. Men jeg skal jo alltid være så hjelpsom og grei, og så skulle jeg lære jenta mi på 8 å spille Sims" (jeg kunne liksom litt mer enn henne da), og syntes så fryktelig synd på familien som hun hadde laget, men en bråte barn, og foreldrene som ikke hadde jobb og inntekt, og alle var sultne.. Så jeg ordna jobb til foreldrene, men skjønte ikke tidsnok at barna måtte ha barnetilsyn. Ikke før barnevernet kom og hentet dem, og fjernet dem fra familieoversikten.... (Ja, det er et dataspill!) Datteren min ble utrøstelig i lang tid. Her om dagen skulle jeg fortelle det til noen, og datteren min var tilstede. Det ble litt morsomt det hele, men ikke for henne. Hun begynte nok en gang å gråte over familietragedien... Mislykket hjelpsomhet ja... Og hun kan heller ikke skrelle potet ordentlig, for jeg hjelper henne for ofte.. eller så spiser vi ris og pasta..
Gjest Bite me Skrevet 7. juni 2006 #85 Skrevet 7. juni 2006 Jeg røyker selv,men har aldri røkt inne hvor barna mine er. Syns det var litt dårlig. ← jeg røker også inne. lille jenta har ikke problemer med det og jeg blåser det ikke i ansiktet hennes helelr.
Gjest Bite me Skrevet 7. juni 2006 #86 Skrevet 7. juni 2006 jeg skjønner ikke hvordan alle kan gå å si at den er slem og den er slem. hallo alle gjør feil det er menneskelig å feile. jeg har smelt døra på fingrene til lillejenta. ikke med vilje. jeg har også ofte fester hjemme men da sover hun. ikke noe problem. de fleste gjør faktisk sånt men dem innrømmer det bare ikke.
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #87 Skrevet 7. juni 2006 Herregud!!! Jeg har ledd høyt her nå! En ufattelig bra tråd!!!
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #88 Skrevet 7. juni 2006 gjest: oj da...trodde det var dansken jeg...he he.. Men fremdeles har du den signaturen?
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #89 Skrevet 8. juni 2006 Denne var kjempebra og sikkert til stor trøst for mange! Som fler har sagt her inne, vet ikke hvor jeg skal begynne Min datter ramlet ned fra stellebordet som baby (heldigvis i en haug skitne klær) Kun flaskeunger og jeg brukte bilstolen og ei pute i fanget mens de spiste så jeg slapp å holde dem. Dro ofte ut å handlet mens hun sov for å slippe ha henne med.... Fikk stort sett en klubbe hver dag til barneTv slik at de satt stille den tiden... Var ikke tilstede på sykehuset etter at min sønn var nyopperert og våknet av narkosen (litt legene sin feil for det tok kortere tid enn planlagt, men men) Smalt igjen bildøra over fingrene på min datter, uhell men det var fælt! Har ofte gjort leksene for dem.... Lar dem få spille data og se på tv nesten hvor mye de vil... Spiser skjelden noe som helst ved kjøkkenbordet! De får ukelønn, men slipper stort sett å gjøre noe som helst i hjemmet ( gidder ikke mase for det er da lettere å gjøre det selv.....) Denne lista er KORT bare så dere vet det
Gjest A Skrevet 8. juni 2006 #90 Skrevet 8. juni 2006 Jeg er alene med 2 barn under 2 år mens mannen er på jobb ,så her går det vilt for seg. Minstemann får ferdige middagsglass hver dag og overlever på det. Elstemann får se på teletubbies-dvd og til enkelte anledninger får han is. Han har også fått cola noen ganger. Men jeg røyker ALDRI inne, eller i nærheten av barna. Det syns jeg kvalifiserer til å være en dårlig mor.
Gjest guive Skrevet 8. juni 2006 #91 Skrevet 8. juni 2006 jeg røker også inne. lille jenta har ikke problemer med det og jeg blåser det ikke i ansiktet hennes helelr. ← HALLO? Om jenta ikke har problemer med det nå, så kommer hun til å få det. Selv om du ikke blåser det i ansiktet hennes så får hun i seg like mye røyk som om du skulle gjort det. Stakkars barn.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #92 Skrevet 8. juni 2006 Men jeg røyker ALDRI inne, eller i nærheten av barna. Det syns jeg kvalifiserer til å være en dårlig mor. ← Dette er jo en tråd for dårlige foreldre, da. Har røkt inne selv jeg, men nå har jeg sluttet helt.
Gjest Embla s Skrevet 11. juni 2006 #93 Skrevet 11. juni 2006 (endret) I går nektet jeg treåringen kjeks i butikken med det resultat at hun satte seg ned og skrek. Dermed tok jeg bare jenta under armen og fortsatte handlingen. Jeg følte meg ikke som noen dårlig mor, men alle andre der mente nok at jeg var det. ← Der tror jeg du tar skammelig feil! Tror de andre i butikken syns du var en flink og fornuftig mor jeg! Endret 11. juni 2006 av Embla s
Trebarnsmor Skrevet 11. juni 2006 #94 Skrevet 11. juni 2006 Jeg lot mine spille tv-spill etter kl.22.00 i går, siden det er helg. Og vi har spilt sammen langt utover kvelden i helgene. Nettopp nå så fikk mine snop. Da jeg forklarte noe til mannen, så brukte jeg ordet "faen". Foran ungene ja (de banner aldri heldigvis).
Trebarnsmor Skrevet 11. juni 2006 #95 Skrevet 11. juni 2006 jeg skjønner ikke hvordan alle kan gå å si at den er slem og den er slem. hallo alle gjør feil det er menneskelig å feile. jeg har smelt døra på fingrene til lillejenta. ikke med vilje. jeg har også ofte fester hjemme men da sover hun. ikke noe problem. de fleste gjør faktisk sånt men dem innrømmer det bare ikke. ← Det er menneskelig å feile ja. Men hvor mange ganger? Røyker ikke inne jeg heller. Men har gjort det ett par ganger i året. Alle vet at røyk er skadelig. Derfor går jeg ut og røyker, for jeg klarer ikke stanken av røyk i hus + jeg vil skåne de rundt meg. Det handler ikke om å være perfekt, men om å bruke fornuften.
tuji Skrevet 14. juni 2006 Forfatter #96 Skrevet 14. juni 2006 Vet ikke hvor det gikk galt, egentlig, men nå går toåringen min rundt og sier pulepulepule pule PUUULEEEE!
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2006 #97 Skrevet 14. juni 2006 Ungene har fått drikke brus til middag både mandag og tirsdag (fordi jeg hadde så lyst på det). I dag blir det imidlertid ikke brus (og jeg regner med reaksjoner). På mandag så jeg bare halvparten av fotballkampen til en av ungene fordi jeg måtte handle (kom tilbake til fotballbanen og hentet). På søndag fikk ungene sitte altfor lenge oppe å se på fotball, og middagen manglet utvilsomt de sunne grønnsakene. Lørdagen glemte jeg å smøre dem med solkrem da vi var på tur. Om noen sladdrer til barnevernet vil jeg benekte alt sammen.
Holly Hobbie Skrevet 14. juni 2006 #98 Skrevet 14. juni 2006 Skjoenner egentlig ikke helt poenget i aa konkurrere om aa vaere verken kgs daarligste eller beste mor.
tuji Skrevet 14. juni 2006 Forfatter #99 Skrevet 14. juni 2006 Skjoenner egentlig ikke helt poenget i aa konkurrere om aa vaere verken kgs daarligste eller beste mor. ← Jeg startet ikke tråden for at det skulle bli en konkurranse om å komme med de verste eksemplene, men for at det skulle være et fristed der man kunne fortelle om flaue/morsomme/kjipe episoder uten å få kjeft Noen av innleggene som har kommet har vært triste å lese, det skal jeg være enig i.
kallamilla Skrevet 14. juni 2006 #100 Skrevet 14. juni 2006 Er helt enig med deg i det, Tuji. Jeg syntes opprinnelig denne tråden var genial og befriende, men har sluttet å poste i den fordi det dukket opp ting som jeg også syntes det var trist å lese. Poenget med tråden var vel å gi et alternativ til og "lov" til å vise at vi ikke er perfekte som foreldre, og en sjans til å ikke føle oss mindreverdige i forhold til medlemmer eller andre som virker som de har kontroll på alt. Sånn oppfatter jeg det iallefall, ikke som en konkurranse i å være dårligst mulige foreldre. For det ønsker jeg selvsagt ikke å være. (Ja, jeg vet at dette var rotete skrevet!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå