Gjest Husmusa Skrevet 6. juni 2006 #21 Skrevet 6. juni 2006 Søndag - ingen middag Mandag - uttynnet posesuppe til middag. Is etterpå. Søndag spilte 9 åringen min Hulken (12 års grense) på x-boks halve dagen. Alle ungene la seg alt for seint på søndag med det resultat i at alle var sure mandag. Alle 3 har krangla og sloss så mye at jeg til slutt låste meg inn på dass og grein. Har vært dritsliten hele helga (alene med ungene), og har kjeftet på dem hele tiden. Har mistet besinnelsen 3-4 ganger, og har truet med å flytte.
Titti72 Skrevet 6. juni 2006 #22 Skrevet 6. juni 2006 Vi spiser ofte middag i stua mens vi ser på tv.
Gjest inka Skrevet 6. juni 2006 #23 Skrevet 6. juni 2006 Jeg har kjøpt en antenneledning til jr. så nå slipper jeg å se på jackass!!! Han trodde jeg hadde kjøpt den for å være snill!!
Titti72 Skrevet 6. juni 2006 #24 Skrevet 6. juni 2006 Jeg har kjøpt en antenneledning til jr. så nå slipper jeg å se på jackass!!! Han trodde jeg hadde kjøpt den for å være snill!! ← Jeg kjøper masse kule PS2 spill til avkommet og jeg blir også sett på som dritsnill. Hun stusser aldri over at det kun er de spillene jeg selv spiller som jeg kjøper. Når hun fikk antennekabel som belønning var jeg også verdens beste. Glad jeg har full kontroll over tvn i stua ja og ikke noe mer Disneychannel lenger på den.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #25 Skrevet 6. juni 2006 Søndag - ingen middag Mandag - uttynnet posesuppe til middag. Is etterpå. Søndag spilte 9 åringen min Hulken (12 års grense) på x-boks halve dagen. Alle ungene la seg alt for seint på søndag med det resultat i at alle var sure mandag. Alle 3 har krangla og sloss så mye at jeg til slutt låste meg inn på dass og grein. Har vært dritsliten hele helga (alene med ungene), og har kjeftet på dem hele tiden. Har mistet besinnelsen 3-4 ganger, og har truet med å flytte. ←
Titti72 Skrevet 6. juni 2006 #26 Skrevet 6. juni 2006 25 innlegg og jeg står for 12 av dem. Vinneren er...... Titti72
Gjest Gjesta Skrevet 6. juni 2006 #27 Skrevet 6. juni 2006 Nevnte jeg at jeg en gang tvang en brudepikekjole på antikjolesnuppa mi?
Titti72 Skrevet 6. juni 2006 #28 Skrevet 6. juni 2006 Tøft. Jeg har en guttejente også og hun har hatt mange søte rosa kjoler. Og selvfølgelig langt hår med krøller.
barbigirl Skrevet 6. juni 2006 #29 Skrevet 6. juni 2006 bli med her jeg å da.... i dag brødskive med sjoko pålegg til frokost, lunsj, å "middag"... eldste mann har sittet foran tv`n siden han kom hjem fra skolen (8 år)... jeg røyker inne... unga får brus så lenge vi har det i huset (som nå)...
Titti72 Skrevet 6. juni 2006 #30 Skrevet 6. juni 2006 Vi har ofte brus og smådigg siden svigermor bor nærme svinesund. Avkommet sover med katten i senga. Avkommet bruker ikke sekk men veske til skolen.
Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2006 #31 Skrevet 6. juni 2006 I helgen har mannen min, jeg og yngstejenta vært syke. Det resulterte i at 3 åringen vår har sett dvd hele dagen og bare spist usunn mat til frokost og kvelds(boller og kakao feks.). Middag har hun fått etter hva HUN ønsket.(Vi andre spydde, så jeg var bare glad hun ikke gjorde det og spiste...)
Titti72 Skrevet 6. juni 2006 #32 Skrevet 6. juni 2006 Nesten hver gang jeg har kjøkkentjeneste så kjøper jeg ferdiggrillet kylling, Grandiosa eller Peppes Pizza med hjem.
Gjest Gjest1 Skrevet 6. juni 2006 #33 Skrevet 6. juni 2006 Jeg skal kjøpe fjernsyn i bursdagsgave til min datter som blir ti. Det skal hun ha på rommet sitt så jeg slipper mer tegnefilmer og lignende i stuen. Ellers er jeg med på mye av det som skrives her. Jeg sier alt for ofte ja til at hun kan ta seg noe snop når hun kommer fra skolen og jeg er på jobb.
barbigirl Skrevet 6. juni 2006 #34 Skrevet 6. juni 2006 hvis jeg vil sove lenger en dag passer jeg på at det står masse snop å venter på unga om morgenen... da greier de å vente med frokost til mor har sovd lenge nok...
Gjest mzluze i.i Skrevet 6. juni 2006 #35 Skrevet 6. juni 2006 Pokker....ikke vinner jeg her, men jeg vinner ikke på "beste mamma" lista heller. Jeg prøver så godt jeg kan, men minsten på 1,5 år får hapå på brødskiva, honni korn hvis brødskiver ikke duger, saft til middag...og så får han supersunn middag med grønnsaker og alle mellommåltider er frukt eller grønnsak. Og vi har max 1 time tv pr døgn på han. Er masse ute og leker med ham, eller inne for den del... Og så liker han fanta men ikke cola...og 70% sjokolade er det beste han vet. Kanskje jeg kan starte min egen tråd og vinne "midt på treet mamma prisen"? hehe
Gjest StoreSky Skrevet 6. juni 2006 #36 Skrevet 6. juni 2006 - tv på rommet fra liten av... - tvinger ikke henne til å drikke vann når hun er tørst - tvinger jente-jenta min til å gå med bukse og kule/røffe klær...
Gjest i.i Skrevet 6. juni 2006 #37 Skrevet 6. juni 2006 Vi har ofte litt italienske tilstander hjemme - mye roping, hauking og latter. Og til tider kjefting ← Sånn er det her også. I dag har barna fått vafler sammen med frokosten. De drakk brus til frokost siden det ikke var mere melk igjen. Jeg glemte matpakken til minsten hjemme, så hun hadde ikke fått noe mat på ettermiddagen i dag. I steden for å lage middag med en gang vi kom hjem nå sendte jeg dem i fryser'n etter is.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #38 Skrevet 6. juni 2006 Her i huset spiser vi godteri både på onsdager og lørdager. Og jeg tvinger ikke gutten min til å spise mat han ikke liker. For det var noe av det verste min mor kunne gjøre mot meg husker jeg... Han spiser heldigvis det meste alikevel... Øy, StoreSky... Ikke helt rett plass å si fra kanskje, men det som står etter postene dine er feil. Runar sa "I think it's a dildo - SIR!" ikke buttplug, det var det nemlig den danske skalla mannen som hadde med seg. Kanskje det ikke var meningen å sitere Runar, men jeg sier fra i tilfelle!
Gjest StoreSky Skrevet 6. juni 2006 #39 Skrevet 6. juni 2006 gjest: oj da...trodde det var dansken jeg...he he..
Gjest Emera Skrevet 6. juni 2006 #40 Skrevet 6. juni 2006 (endret) Datteren min sitter og spiser Mr. Lee nudler og ser på tegnefilm akkurat nå. Til dessert skal hun få blåbærpai, som hun ikke fikk i går fordi hun var hos en venninne da jeg serverte paien... Sånn ble denne tirsdagen... Edit; dette var en herlig, avslappende tråd, takk til tuji! Endret 6. juni 2006 av Emera
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå