Gå til innhold

mysans innholdsløse drodling


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Dagens trim:

Antall skritt: 5427

Total tid: 80 minutter

Kcal: 759

Skritt/min: 60-80

Dagens vekt og diverse prosenter:

post-3153-1151342893_thumb.jpg

Dagens mål i cm.

post-3153-1151342940_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Det er litt seint å gå ut nå Cata..men etter jobb i morgen kanskje?

jeg ville heller ikke klart dette om jeg hadde hatt full jobb og kom hjem, sliten som et slips hver dag... det er jeg helt sikker på.

Men noe må jeg drive med om dagen, og dermed kan jeg fint gå en time og halvannen på den maskinen uten at det går utover andre ting som skulle vært gjort.

Jeg håper virkelig jeg klarer å fortsette selv om jeg får meg jobb igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt seint å gå ut nå Cata..men etter jobb i morgen kanskje?

Neppe. Skal hive meg i bilen og avsted på "stor-møte". Så det blir nok heller kjevemusklene som får trening i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Mysan.

En snikleser står fram full av beundring over hvordan du takler livets små og store fartsdumper.

Du fortjener virkelig en god :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann mysan. tenkte jeg skulle poppe innom en tur og se hvordan du har det før jeg legger meg med boka mi godt under dyna...

tusen takk for innleggene. koselig...

ha en fin kveld der ute/hjemme/inne...

klemmer fra lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jaja.. må slutte å se på disse treningsskjemaene dine, for får bare dårlig samvittighet.. :sjenert::ler:

Sove godt mamma-Mysan!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hei Hope-ungen... man skal ikke få dårlig samvittighet, man skal bli inspirert.

Men det går litt i rykk og napp hos meg også, jeg er bare inne i litt napp akkurat nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Antall skritt: 4162

Tid 61:37

Kcal: 582

Skritt/min: 60-80

Og da måtte jeg gi meg, for jeg er så sulten at jeg har mageknip, og føttene blir så såre innimellom av den tråkkinga....

Nå er det dusj og mat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hatt din energi, mysan. Her er det null trim for tiden.

Håper du har hatt en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
Spark meg bak!!!! :grine:

Skulle hatt din energi, mysan. Her er det null trim for tiden.

Håper du har hatt en fin dag.

Det hadde neppe vært de store trimmeutskeielsene her heller om jeg hadde jobbet, men jeg har jo både tid og overskudd som arbeidsledig.

har forresten søkt på en jobb til. Inne i byen, gjennom en vervekampanje på jobben til min eldste bror. Hvis jeg får jobben, vinner han fem tusen. Det er vanlig kundesenterjobb, og det passer meg helt fint, og så gjenstår det å se om det passer dem med voksne damer uten små barn og barnehageproblemer.. ;)

Den minste kattungen må ha hjelp for å få i seg mat. Jeg så i går at hun er halvparten så liten som de andre nå, og mens de andre er runde og lubne og sterke, så er hun som en liten fyrstikk med pels på. Hun er så tynn og så liten, og jeg ser at hun har problemer med å finne vorta selv om jeg stapper ansiktet hennes ned på den, men jeg gjør det. Hver gang moren legger seg hos dem, sørger jeg for at den lille får mat. De store kravler og krafser henne unna, stakkars liten... kanskje det er noe galt med henne, hun ligger stadig utenfor flokken når de sover også, alene og kald.... :tristbla:

Jeg skal i hvert fall gjøre mitt, jeg kan ikke sitte og se på at hun sakte sulter ihjel.

Ha en fin dag, alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så flott! Klart du fikser det.

Vi hadde også en kattunge som ikke fikk nok mat fordi de andre skubbet henne vekk. Men hun ble en sterk katt etterhvert når hun fikk litt hjelp. Måtte mate henne med sprøyte og dyremelk en stud./(tåteflaske var for stor til den lille munnen)

Ønsker deg en god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hei alle - når jeg først kommer til intervju så pleier jeg faktisk å få jobben, men det spørs jo hvor mange de skal ha til intervju også da. Nå var jo dette en vervekampanje blant de ansatte i første omgang, så det er jo ikke sikkert det er så mange om beinet.

Den minste pusungen var død da jeg våknet i morges... jeg tittet oppi esken for å se om hun lå sammen med de andre, men hun lå for seg selv, som vanlig egentlig... og hun pustet ikke... så nå er jeg så trist :tristbla:

Jeg skulle ønske vi hadde oppdaget litt tidligere at hun var altfor mye mindre enn de andre. Vi så jo at hun var liten, men vi tenkte at hun blir sikkert helt lik moren og søsteren sin, de er jo små, mens gutta er større.. men hun ble jo aldri noe større enn hun var da hun var nyfødt, mens de andre doblet størrelsen.

Stakkars liten, én uke ble hun bare... og var bare skinn og ben.

Det er en utrolig flott dag ute, jeg bør faktisk komme meg ut på balkongen noen timer med boken min i dag. Må ut å kjøpe kattesand også tror jeg... jeg tror den er forholdsvis oppbrukt nå, men det er sånt tiltak når jeg ikke har bil, for sandposene veier jo femten kilo...

Nei, skal jeg få i meg kaffen og do-nuten og finne på noe? Donut til frokost er helt på sin plass når man er trist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Økonomidemonen har slått til igjen...

Jeg har glemt et møte med aetat og må nå gå hele juli uten penger.

Er det mulig?

Jeg skulle levere lottokupong i dag, og var i greit humør.. som jeg stort sett er, og så kommer eldstemann innom og bare river alt som heter overskudd vekk under bena mine.

Da det var en halvtime til innleveringsfristen, ringte N, hans eks, og trengte noen å snakke med. Han er dritslem mot henne, og han eksploderer uten forvarsel. Nå tør hun ikke ha noe mere med ham å gjøre.

Men i hvertfall, jeg rakk ikke å levere noen lottokupong...

Nå vet jeg ikke hva vi skal leve av i juli. Neste helg kommer Liten hjem og skal være hjemme i fjorten dager. Det blir nok fint uten penger.

Nå henter jeg meg et glass hvitvin og ser på tv, så får ting gå som det går. Jeg orker snart ikke tenke lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...