Gå til innhold

mysans innholdsløse drodling


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Jeg er tilbake, du kan slutte å hoppe Cata - guri nå ble jeg helt anpusten av å se på deg.... puuuh

Da er kveldens kurs overstått. Det kom en dame i dag, og det var hun som ikke har vært her et par ganger. Men nå som hun forklarte hvorfor, så visste jeg jo egentlig grunnen, vi har jo snakket om det før.

Det er koselig på en annen måte når det kommer bare én, da blir praten litt mer privat, og vi hadde det veldig hyggelig.

Nå er det konebytte på tv, og amerikansk denne gangen, så og det er igrunnen ganske annerledes. Eller er det kanskje bare den ene mamman som er litt annerledes? Hun tar seg i hvert fall veldig til rette, det lille jeg har rukket å se på ca fem minutter.

Modern var innom en liten tur før hun dro videre til søsteren sin, og S var innom med produkter til meg, akkurat samtidig som kursdeltakeren min kom.

Nå er jeg sulten, og det blir sen middag på guttungen og meg i kveld, men vi er jo litt fine vi, så det passer jo bra det.

God gammeldags fiskegrateng. Jeg synes den er innmari god, og jeg gleder meg stort. Jeg koker poteter og rasper gulrøtter til. Deilig. Guri, jeg er sulten... :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Hei sveis!

Du laget ny dagbok omtrent på samme grunnlag som meg. Flott at du har en dagbok i hvert fall!

Jeg har vært innom andre steder på nettet, hvor de har blogg f.eks. Og der kan man ha en åpen og en privat dagbok. I den private kan man dermed snakke mer om familie og venner og slikt, og det fungerer sånn at innehaver av dagbok må gi tilganger til de h*n ønsker at skal få lese der. (Man må være registrert bruker på nettstedet.) Det fungerer utmerket! Syns det er en idé for de som har dagbok her også. Man blir jo kjent med folk og bryr seg, og da er det litt trist at man ikke får sagt det man vil til andre fordi det finnes skumle folk på nettet som plutselig kan dukke opp på døra... (Det skjedde forøvrig med ei jeg kjenner som hadde blogg. En som leste hadde lagt sammen to og to, og sto på døra med samboer for å komme på besøk... Og hun som fikk besøk var sjokka og hadde ingen interesse av å få besøk på den måten.)

Men. Håper vi kan få vite litt i hvert fall. I hvert fall så vi vet noe vi som følger med og ikke er skumle gærninger. (Jeg er gærning, det vet du jo, men ikke så veldig skummel. :sjarmor: )

:klem: til deg som er så god og søøøøt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mysan. Synd at du føler behov for å skjerme deg, men jeg skjønner deg jo godt også. Har ikke lest de andre bøkene dine, men henger meg på her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Bettie, Hope og HuiSvingen. :vinke:

Det er vel egentlig ikke meg jeg føler behov for å skjerme, men Liten og eldstemann. Jeg har vel kanskje vært litt for åpen om våre private problemer, men på den annen side er jeg ganske sikker på at ingen i min omgangskrets eller folk jeg kjenner er her inne og leser. Jeg tilhører egentlig en annen aldersgruppe. jeg kjenner ikke mange på min alder som bruker nettet til noe annet enn å betale regningene og lese nettaviser. Men,men... det ble hyl og skrik og jeg regner med at min bok var noe av det som avstedkom disse hylene.

Nå kan det jo også være at folk på ungenes alder er mer troendes til å være på nett og snoke, men jeg tror ikke de fleste der heller gjør noe annet enn å laste musikk og skravle på MSN. Ser ikke helt for meg at KG har mye interesse for den gjengen der. Men, men - sånn ble det da.

Om ting går bra eller dårlig, kan jeg nok og vil jeg nok fortsette å legge ut, men jeg får spare på detaljene. Jeg skjønner jo at dere som har fulgt meg i tre dagbøker og kommet med støtte og innspill gjerne vil fortsette med det. Og jeg vil jo også gjerne fortsette å dele noe av hverdagen min med dere. Og ikke bare solskinnshistoriene heller.

Jeg får se hvordan jeg skal håndtere det når det blir noe mer å skrive om enn fiskegrateng og dovask.

Nå om dagen går det i hvert fall bra med oss alle, stort sett. Ungen er der hun skal være, er blid og fornøyd, men ønsker seg nye gardiner og duk. Sorte gardiner og sort duk, ønsker hun seg. Alt hun har nå er blått, og veggene er gråblå, og selv om blått er hennes favorittfarge, så blir det visst litt meget. Hun har også blå lys i rommet. Som i blå pærer, ikke telys.

Hun har også spurt om hun kan få en laptop, og hun vil få en til høsten, når hun har vist at hun kan klare å komme seg opp og på skole hver dag. I mellomtiden har hun spurt om hun kanskje kan få låne en av daglig leder som visstnok har et par han ikke bruker. Så får vi se da, hva som skjer.

Hun vil jo gjerne kunne laste musikk og snakke på MSN. Nå låner hun bare maskinen til den andre jenta som er der innimellom, når ikke hun bruker den selv, og det er ikke ofte.

Jeg er så spent på om han skal få orden på bilen min, han kompisen som skal prøve å skru og mekke litt på den. Han har kjøpt oljefiltre og olje til et par-tre skift, og trenger nå en verkstedhåndbok for akkurat den biltypen, og litt mer verktøy. Min bil er visst ikke helt standard, så han har litt problemer å få tak i verkstedhåndbok. Så jeg venter i spenning. Han skulle ringe meg igjen i løpet av denne uken....

I kveld har det vært to episoder av Frustrerte Fruer. Jippii!! Den serien blir jo bare morsommere og morsommere.

Men, nå er det Doug and Carrie, og så er det Seinfeld og så er det senga. Jeg klarer ikke å sitte på maskinen lenger, øyene mine bare renner og renner og det gjør vondt.

Lesebrillene egner seg ikke for skjermen så jeg tror jeg må ha et par skjermbriller også, og det neste da blir vel tv-briller. Hvordan skal jeg klare å forholde meg til tre par briller da?

Jeg logger av og slenger meg ned foran TV for å se reprise av reprise av reprise av reprise av reprise av reprise av Kongen av Queens nå, og så Seinfeld.

Og siden jeg er supermedlem bruker jeg anledningen til å legge inn dette bildet.

Natta!

Vedlegg slettet, jmfr reglene ang kopirett.

vimse

-mod-

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Ny dag - nye muligheter!

Jeg klarte å komme meg litt tidligere opp i dag, og dermed får jeg en litt lenger dag enn jeg har hatt i det siste. Man blir jamen lat og makelig av å ikke jobbe. Og det begynner å bli skrekkelig kjedelig. Jeg håper jeg blir innkalt til intervju på den jobben jeg har søkt på. Jeg bør vel også søke på noen fler. Får ta en titt på finn.no og se hva som finnes av jobber. Men jeg vil aller helst være i nærheten her, og gjerne så nært at jeg kan gå, det hadde vært toppers - tenk hvor tid jeg ville spare på å ikke ha noe reisevei. Tid og penger.

Nå skal jeg ha i meg en halvliter vann og et krus med kaffe, og deretter blir det vel et par brødskiver. Så er det på med joggeskoene og så må jeg en tur ned på lensmannskontoret og derfra til banken. Det blir en brukbar gåtur. Jeg tar på meg skritttelleren før jeg går.

Resten av dagen skal jeg samle det jeg har av testimonials på bensintablettene mine, og få laget en skikkelig presentasjon, og så må jeg begynne å jobbe med saken. Jeg har over et hundre tusen poeng liggende og vente, som blir bra med penger bare jeg får ut fingeren. Jeg får håpe at Liten holder seg i ro nå, så jeg kan bygge opp energien min igjen, og at han andre holder seg sammen med kjæresten sin også, for da er det rolig på den kanten også. Nå MÅ jeg bare ha litt ro rundt ørene, for jeg får ikke gjort en døyt så lenge det skal storme sånn rundt meg. All energien forsvinner jo.

Søplebiler har stor lyd. Det står en utenfor her nå. Jeg måtte lukke balkongdøren. Kattene har løpt og gjemt seg :ler: Det er skummelt for dem som lever livet sitt på balkongen og innendørs.

Jeg får ta en liten forumsrunde, og så må jeg virke. Ha en fin onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm....Du må jo ikke slutte å skrive dagbok. Om det er noen som henger seg opp i detaljer her inne, og mener at enkelte kan kjennes igjen, vel, så blåser jeg i det. Jeg er ihvertfall ikke redd for det, selv om jeg vet at det er noen jeg kjenner som leser det jeg skriver. Men så lenge jeg kan stå for det jeg skriver, får de bare ergre seg. Får håpe at de som eventuelt føler seg hengt ut i boka mi, har vett på gi meg beskjed, så skal jeg alltids stryke det.

Men nå har jeg jo funnet ett nytt sted jeg kan skrive dagbok, på min egen hjemmeside, uten at det koster skjorta. Og der kan jeg jo også legge inn bilder.

Og så er det stort sett opp til meg, hvem som skal lese den, om de ikke finner ut hva boka heter da. Men det bekymrer meg ikke.

Nå skal jeg se om jeg kan finne igjen huset etter helgen, og så får vi besøk i morgen, så litt må jeg jo bare gjøre.

Vi snakkes vennen.

Ha en flott dag.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hei Liss -

jeg tittet på hjemmesiden, den er jo kjempefin! Gratulerer!

Nå må jeg komme meg ut av pysjen og komme meg i siget. Makan til sirup skal man lete lenge etter.

Hepp mysan - opp å stå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

:vinke:

Heihei, skulle bare legge igjen litt spor i den nye dagboken din :hoppe:

Stao pao!!!! (stå på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Takk for besøk Ninakanin :vinke:

Da jeg var ute og gikk i dag, så jeg at de hadde flyttet et helt hus akkurat sånn som det stod. Det er vel det eldste bygget vi har her ute, og nå er det flyttet tvers over gaten mens de driver med bygging der det opprinnelig stod. Ganske kult at det lar seg gjøre.

Jeg har glemt å spise frokost i dag, men jeg har gått nesten to tusen skritt, før S kom og plukket meg opp nede ved stasjonen og ble med hjem på en kaffe.

Hadde hun ikke gjort det, hadde jeg kommet opp i tre tusen seks hundre faktisk. Er'kke dårlig uansett :)

Jeg får lage meg et par skiver nå, det er ikke bra for forbrenningen og holde på sånn og glemme å spise.

Ha en fortsatt fin onsdag. hej og hopp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ting går bra eller dårlig, kan jeg nok og vil jeg nok fortsette å legge ut, men jeg får spare på detaljene. Jeg skjønner jo at dere som har fulgt meg i tre dagbøker og kommet med støtte og innspill gjerne vil fortsette med det. Og jeg vil jo også gjerne fortsette å dele noe av hverdagen min med dere. Og ikke bare solskinnshistoriene heller.

Altså...du skjønner det at...du vet jo hvem vi er og at vi er snille piker - og vi har PM alle sammen. ;) Bare et tips fra Frk. Fast Gjest....

Ha en fortsatt fin onsdag. hej og hopp!!

Jadda :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

:ler: OK, jeg skal stoppe før du blir andpusten og stressa igjen. (Jeg sa jo på MSN at jeg er :evil: i dag :ler: .)

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der minte du meg på at jeg må spise noe gitt. *virrete i dag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Der va du Mysan.. blei litt bekymra med det første!!

Har fulgt dagboka di siste året, den blir på en måte en del av runden kvar gang eg sjekka kg, men skjønna godt at du vil skjerme litt om privatlivet..

bare vi får nåken små hint om liten osv. av og til :)

Ha en fiiin kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Dere skal nok få vite hvordan det går, men jeg skal begrense de mest detaljerte utbroderingene, de er jo strengt tatt ikke nødvendig.

Er det noen som har gode kjerringråd for blod på beige sofapute?

Jeg fikk mensen i dag, og noen ganger blør jeg som et slakt de første dagene, og nå var jeg litt for avslappet til det hele og blødde noen fine flekker igjennom alt og ned i sofaputen. Jeg har tørket så mye jeg kan med en våt klut, men det ble overhode ikke borte. Nå må jeg lære meg å alltid sitte på håndkle og skifte bind mye oftere. Tamponger orker jeg ikke, for da får jeg så sinnsyke smerter. Ingen logikk i det, men sånn er det.

Jeg skal bestille time hos lege og be om å få fjernet hele driten. Jeg blør som en foss og har sinnsyke smerter hver gang, og det blir igrunnen bare verre og verre begge deler etter hvert som jeg blir eldre. Da jeg var ung blødde jeg i tre dager, og det var ikke særlig mye heller. Nå blør jeg igjennom hvis jeg snur meg litt brått, og jeg kan ikke gå ut på besøk eller andre festligheter, for jeg er avhengig av kort vei til do, og blir sittende der ofte.

Jeg har antakeligvis digre muskelknuter siden det har blitt sånn. Moro er det ikke, jeg vil ha rabalderet vekk. Om jeg kommer litt for tidlig i overgangsalderen får heller være, det spiller ingen rolle. De kutter nemlig en del av blodforsyningen til eggstokkene ved et sånt inngrep, så de slutter å virke litt raskere enn normalt.

Men herremin, jeg nærmer meg faktisk femti, så det er ikke noe kjempekrise.

Ungen er i ferd med å modnes, man merker det på så mange ting.

Hun har lyst til å ta en piercing.. eller to faktisk, i leppa. Hun har en midt under i dag, og så har hun nettopp tatt en mellom øynene, men nå vil hun altså ha en til på hver side av underleppa, men så vurderer hun faktisk om det kanskje ikke er så lurt i tilfelle hun blir lei dem, eller ikke får jobber hun vil ha på grunn av dem. Den tanken ville hun ikke brydd seg om engang for seks måneder siden.

Samme med hårfargen hun går rundt med nå. Den skulle hun egentlig bare hatt den ene kvelden, nå vil hun ha den bort og angrer som pokker. Hun har fått beskjed om at hun må avfarge diverse ganger for å få vekk den igjen, og det tåler ikke håret hennes nå. Og det er bare så deilig å merke at hun er på vei mot mål.

Hun vil også gjerne nordover i sommer fordi det er så stille og rolig der, og lukter så godt. Hvem skulle tro det? Jeg får se når alt er på plass om jeg kan finne noen rimelige biletter til oss så vi kan dra en ukes tid uti juli en gang..

på den annen side så får jo vi kattunger igjen om noen uker vi. Jada, han greide å lage et par, han junior akkurat før jeg rakk å løfte ham og få ham til veterinæren, så nå går'a mor rundt og er rund som ei tønne igjen. men jeg tror ikke det er så mange denne gangen, hun har brukt lenger tid på å bli stor nå. Og hun er sliten stakar, og liker ikke at vi tar på henne. Jeg har litt vondt av henne, men dette er siste gangen, nå er begge monsene kastrerte.

Nei, en kjapp liten nattarunde på forumet nå, og så skal jeg logge av, Jeg kjenner jeg er trøtt. Natta alle sammen, sov godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis trekket på sofaputa kan tas av, så skyll under kaldt rennende vann. Eller hold hele puta under springen. ;)

Når det gjelder blødninger så har jeg det sånn som deg når jeg ikke går på p-piller. Jeg får (andre) piller hos legen som hjelper mot det, og de funker ganske bra. Husker ikke navnet, men spør, så bør legen kunne finne ut av det for deg. Skjønner deg godt, det er pokker så plagsomt. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Tenk å sove til klokken 12! jeg var oppe halv seks og tok et par smertestillende, for da våknet jeg av at det gjorde vondt. Og gikk rett i koma. Det er så irriterende, nå har jo halve dagen gått og jeg har nettopp våknet. Jeg hater sånne dager!!

Jeg skal ta en veldig rask runde i forumet nå, og så skal jeg ta med meg bok og frokost ut på balkongen. Det er jo bare vær i dag jo!!

(Hei, hei, Lang kar, jeg ser du leser :) Velkommen skal du være)

Nei se, Titti er her også jo :vinke:

Endret av mysan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, sov til tolv jeg også, men jeg synes det er deilig å våkne såpass tidlig jeg da, for da får jeg litt ut av dagen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ja, der kan du se - folk har forskjellig oppfatning av hva som er tidlig.

Jeg synes det blir for lenge fordi klokken plutselig er kvelden før jeg får spist lunsj, og det er grusomt irriterende.

Fikk mail fra leverandør av ministepper i dag, og de sender meg en ny. Det var bra, da kan jeg fortsette der jeg slapp. Jeg var jo så godt i gang.

Nå er det en liten omgang Oprah, og så er det bok. Jeg kan ikke sitte foran denne maskinen hele dagen. Jeg må få annen input.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...