Gå til innhold

mysans innholdsløse drodling


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Da starter jeg en helt ny dagbok.

Jeg har kopiert over de gamle så jeg har dem på maskinen min, og vurderer nå å få dem slettet.

Hvorfor?

Det har vært så mye skriving i det siste om for mye utlevering av barn, venner og familie i dagbøkene, så jeg trekker dem inn.

Denne dagboken her blir derfor bare en sludrebok om alt og ingen ting, hvis jeg klarer det.

Den siste av mine tre andre, kan jeg fortsette på lokalt på egen maskin etter hvert som episoder dukker opp som eventuelt kan brukes i en fremtidig bok.

Jeg har samlet tre år med krig og kjærlighet, og krigen er neppe over ennå på en stund, men da tar jeg det ikke her lenger.

Har jeg noe mer på hjertet akkurat her og nå? Nei. Jeg har jo ikke noe liv, jeg sitter jo bare her på KG dag ut og dag inn, og her skjer det ikke mye.

En ting har jeg på hjertet forresten. Jeg ble lei meg da Lois valgte å slette seg. Den tråden hennes om datterens konfirmasjon bekreftet virkelig det jeg har sagt lenge, at kvinner er kvinner verst, og at dette forumet har østrogenoverskudd så det holder.

Ville man ha opplevd den slags heksejakt i et manneforum?

Var ett eneste av svarene i tråden hennes postet av menn?

Endret av mysan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Hei Bellatrix, velkommen som den aller aller første besøkende i min nye slurve- og sladrebok.

Det var så fullt av kattehår overalt her nå, at jeg fikk det ansiktet. Tynne, små bommulsaktige hår som flakser og flyr.

Derfor har jeg nå banket teppene mine med min fine Filter Queen, som har en mye bedre teppebanker enn Kirbyen min. Kirbyen kjøpte jeg selv, og Dronningen har jeg arvet av min mor som ikke orket det store droget lenger, så nå har jeg to fantastiske støvsugere.

Tepper er banket, gulver er støvsuget ved hjelp av lupe og munnstykke, og nå står den på luftrensing, og der skal den få stå en stund.

Jeg er jo allergisk mot pelsdyr, må vite, og når det blir for ille så begynner jeg å hoste.

Når den har skiftet ut lufta i noen minutter, skal jeg gå over gulver og listverk, dørkarmer o.l. med klut og såpevann også. Det er kurs igjen i morgen, og jeg kan like godt ta lorten i dag, som i morgen.

I morgen skal jeg ta stuevinduet. Med fire katter blir ikke de så veldig vakre heller. Jeg har et bord stående på balkongen rett under stuevinduet, og der står de pelskledde små og graver på vinduet når de synes de har vært ute lenge nok. Et par av dem er skikkelig ut-og-inn-puser og løper ut og inn hvert femte minutt når de er på den greia. Og sånn ser altså vinduet mitt ut. Naturlig nok verst på utsiden.

jeg skal ikke lage dette til en husarbeidbok, jeg er ingen husmor. Jeg hater husarbeide, men jeg elsker å sette meg ned og nyte det når jeg har hatt ånden over meg et øyeblikk.

Hadde nylig eldstemann og kjæresten hans innom - jada, de er sammen, og godt er det. Jeg fikk pratet litt med ham før hun kom, og det var godt. Jeg er jo så glad i den gutten. Inne bak alt kaoset hans bor verdens snilleste og nydeligste gutt, vi må bare få ham frem igjen på permanent basis.

Nå skal jeg flytte luftutskifteren til badet, så hun kan få jobbe noen minutter der også.

hej så lenge!

Endret av mysan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
:hakeslepp: Har du katter? Da må du jo være feit og stygg også. :ironi: Kjempekult at du laget tråden på Skråblikk om hvor uintelligente folk er som bare bryr seg om andres utseende. Endret av Bellatrix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Sludrer litt i sludreboken din jeg. :)

Ja, nå koker det litt i forskjellige forum. Jeg tror at noen har fått seg en "vekker"

om hva som går an å lire av seg .....

Men, jeg synes det er bra med en debatt om det .

Kanskje det kan bli litt mer respekt for at det sitter en person bak et emne...

Om utlevering av andre i dagbok...hmm, Selv har jeg aldri skrevet dagbok, ikke engang i papirformat, så den debatten tror jeg at jeg må styre unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Bellatrix - antakelig har du rett, jeg er nok både bælfeit og urenslig. Og hvis det skal stå i forhold, så må jo fire katter bety at jeg er fire ganger så feit og urenslig som katteeiere som kanskje bare har en pus. Det må jo være sånn.

Nå som jeg har satt det ned her, sort på hvitt, så står det jo også på internett, ergo må det være riktig. Greit resonement eller hva?

Slurry; Det er greit med en krig i ny og ne synes jeg. Det skaper liv i forumet, men som du sier, kanskje kan det også åpne øynene på de med de mørkeste solbrillene. De som ikke ser utover sin egen "kulhet".

Hei, Pulver - :vinke:

Da er de gamle dagbøkene mine borte, så nå er det bare for meg å prøve og være litt mindre impulsiv og beherske meg før jeg skriver ting ned i ren frustrasjon. Jeg får heller ta frustrasjonene mine i word før jeg går inn her.

Men nå må jeg ha mat!

Skal stupe inn i kjøleskapet og se om jeg kan gidde å lage noe mer enn to treige brødskiver med ost. Jeg har mat der inne, men jeg er så giddalaus.

Hmmm... riste brød, gni med hvitløk, dynke i litt olje.. ruccola, tomater... Black Castello.. pesto.. jo, dette burde gå greit

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Mysan.

Så ny dagbok altså?! Kommer til å savne å lese om hvordan det går med familien din, spesielt Liten, da. Men skjønner beslutningen din.

Gi oss noen hint om hvordan det går da! Har liksom følgt livet deres i et par år....

Ellers hater jeg som deg husarbeid, og må virkelig dra meg selv i gang med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det spørs om jeg vil legge ut så veldig mye mer om Liten eller de andre, annet på helt generelt grunnlag. Noen vil jo kunne ha interesse av å finne oss og gud vet hva dersom de leser noe mer om henne.

Jeg lurer på om moren til Morten ble jaget da hun ga ut boken sin om sønnens misbruk og død. Husker ikke hva boken om Morten egentlig het, men det er en utrolig flott bok, og den kan nok være til både trøst og støtte for andre foreldre i samme situasjon.

Jeg har også tanker om å gi ut en bok med dagboka som bakgrunn, men forhåpentligvis med en hyggeligere avslutning enn hva hun opplevde.

Og det går jo bedre nå. Ungen er en helt annen person enn hun var i bok nr 1 og 2. men sånn får det være. Gry har også oppfordret meg til å droppe de private detaljene, så da blir det sånn.

Jeg skifter nå navn på dagboka mi. Fra og med nu heter den: mysans innholdsløse drodling

Endret av mysan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, synd :forvirret: . Jeg var også blitt vant til å følge dere her, men....jeg forstår også beslutningen. Det kunne kanskje bli vel detaljert til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Sånn, der har jeg skiftet avatar også, i tilfelle noen kjenner meg igjen som liten. Nå er det bare å få Yme også til å skifte til noe som ingen kjenner igjen, så blir det nok fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Jøss, 167 visninger allerede og boka er bare noen timer gammel...jaja, ni timer gammel faktisk. Er'kke verst det for en bok som inneholder nada.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fankern, hadde jeg vist at det søte barnebildet var deg så skulle jeg jaggu ha vært mye uenig med deg tidligere. *forsinket pepper på vei*

Godt du har annen avatar nå, for jeg tar meg i å nikke og være enig i de fleste av dine innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Godt å høre Titti, jeg er veldig opptatt av at folk skal være enig med meg og nikke ivrig hver gang jeg åpner munnen... eller.. taster og poster, må jeg vel kanskje si.

klokken er nå over 14.00 og jeg sitter her i pysj ennå!!

Nå MÅ jeg komme meg i dusjen og få på meg klær. Det er ikke bra å være arbeidsledig, man blir jo helt ødelagt av det.

Og jeg må ut å handle i dag, dopapir og melk om ikke annet. Egentlig må jeg ha kattesand også, jeg glemte å kjøpe før helgen, og forrige natten var jeg ute på lekeplassen og stjal ca tre kilo sand. Jeg mener, hva gjør man når kattedoen er omtrent tom for sand og man bare har innekatter? Og det er midt på natta i en langhelg?

Jeg fikk svar fra firmaet som jeg kjøpte ministepperen min av i dag, jeg sendte jo inn klage fordi den har knekt under og har sluttet å telle. Hun har videresendt til service-avdelingen som vil ta kontakt med meg. Så da venter jeg bare, men håper det ikke skal ta innmari lang tid, jeg var jo så innmari godt i gang nå, med tre kvarters intens trening hver dag. Jeg får nok ta på meg joggeskoene og gå meg en times tur i dag, og så kanskje jeg kan handle på veien tilbake. Men da må jeg altså få ut fingeren.

Nei, mor - kom deg på badet. Du skal vaske gulvene i dag også. Det er jo kurs ikveld.

Jeg støvsugde grundig i går, og satt på luftrenseren i alle rom i bortimot en time, men det må vaskes her. Jeg er sikker på at hvis jeg tar på meg hvite sokker og går et par runder på gulvet her, så er de ikke hvite under lenger. Det dras inn innmari mye møkk utenfra til tross for at jeg bor i høy første etasje.

Ah, which reminds me, jeg tror jeg skal ta en runde i trappa i dag også, det hjelper litt det og.

Ha en fin tirsdag der ute da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BagLady

Tenkte jeg skulle stikke innom og bidra med litt drodling jeg :ler:

I dag har jeg altså da spist en baguett og brettet sammen noen klær - og det kan jeg skrive her, for jeg har spurt kjæresten om lov (det var hans klær nemlig).

Ha en fin dag videre i din nye dagbok

:hoppe::vinke:

Klemz og koz

Endret: for å legge til litt klemz og koz!

Endret av BagLady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Gratulerer med ny bok, da! Synd det er sånn som det er her på KG, men Asylet er jo en svært god erstatning, det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

BagLady og TigerLily, hyggelig å se dere.

Her, ta en pærebrus ---> :perebrus:

Jeg sitter fremdels her og lurer på om jeg ikke snart burde vaske de gulvene..

men jeg har fått på meg klær og ansikt og jeg har vært i butikken. Jeg har også satt på en kokevask, håndklær og vaskekluter, så jeg er ikke helt sløv da.

Tv'n er slått av, og jeg har hatt en slankedame innom for veiing. Alt i alt en særdeles bra dag så langt. Det er ikke ofte det er så mye action her.

Om en times tid eller så kommer min mor innom, og det gjør også min venninne S. Moder kommer med et brev til Yme, og S kommer med en foundation og en mascara til meg. Jeg må snart se å få lagt inn en bestilling selv, ellers mister jeg distributørstatusen min, og for å registrere meg på nytt må jeg jo da ha enda en startveske, og det gidder jeg ikke. Jeg får heller gå ut å selge litt så kanskje jeg kan forsvare å legge inn en aktiveringsordre. Det dreier som en tre-fire tusen, og det er jo ganske mye penger. Og hvis jeg ikke jobber med det så er det jo ikke noe vits i, men jeg har jo ikke lyst til å legge det helt på hylla heller da.

Jeg får tenke på det i et par uker, og eventulelt får jeg bare forbli kunde hos S. Det går jo det også, for produktene kommer jeg aldri til å slutte og bruke. Det er helt sikkert. Mary Kay er best, sånn er det bare :)

Nei, nå må jeg hive meg over de gulvene, så jeg har tatt dem før modern kommer.

Hopp så lenge .. (bilder i hodet av hoppende KG-damer nå :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Ja, når du sier det så.... *pustpes* er det nok :hoppe: nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...