Gå til innhold

mysans innholdsløse drodling


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei, alle lesedamer!! :klem:

Nå har den siste pusebabyen flyttet ut, og ingen babyer skal løpe rabiate rundt i leiligheten. Jeg tror hun får det fint, hun får en snill matmor som har vokst opp med katter, og som syntes hun savnet en pus nå som hun har flyttet for seg selv. Og matmormor kommer til å være der litt på dagtid mens matmor studerer, så ikke lille pusejente skal være så mye alene. Hun er jo vant til å leve i en flokk, det lille nøstet.

Jeg tror nok hun får det fint der ja.. både matmor, matmormor og matoldemor elsker pusekatter.

Det blir rart å ikke ha den lille fartsbomba flyende rundt bena mine... jeg savner henne allerede :tristbla:

Egentlig hadde jeg fått avgang på den siste også, den som bare ble en uke gammel, for det ringte faktisk en dame til i dag og ville ha pus, men da var det jo ikke fler på lager. Og jeg som trodde det skulle være vanskelig å bli kvitt dem?

Nå er det tid for pysj og kveldsmat. Yme er på skolen, så jeg skal lage en diger omelett, han er sikkert sulten når han kommer hjem om en times tid. Og så skal jeg legge meg tidlig, jeg satt på telefonen med Liten til kl 02 i natt, fordi hun hadde hatt to edderkopper på rommet, og har fullstendig fobi så hun turde ikke sove, før jeg hadde snakket med henne og fått tankene over på andre ting. Det er ikke greit å være så redd, jeg har vært sånn selv, så det der vet jeg akkurat hvordan føles.

Nei, natta folkens - her skal jeg ikke bli sittende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...