Gå til innhold

anonymas


anonyma

Anbefalte innlegg

Turen er i boks. :hoppe: Gleder meg veldig nå, selv om det ikke er før utpå høsten.

Var hos psyk i går igjen, det nærmer seg sommerferie der og. Det gjør egentlig ingenting det, klarer meg fint på egenhånd. Det er en del av sommeren for meg det, være på egen hånd. Så lenge jeg kan huske har mange av mine venner vært innflyttere som har reist hjem i ferien, de andre har som regel hatt planer som ikke inkluderer meg.

Vi snakka endel om det med venner og sånt i går. Jeg har nok alltid vært ei guttejente, men på sikt så er man jo ikke en av gutta, så jeg har falt litt utenfor der og. Noen veldig nær venninne har jeg aldri hatt, jeg har heller ingen kontakt med de jeg vokste opp sammen med, venner fra skolen osv. Jeg er utrolig flink til å gå videre og miste kontakten. Og det er alltid jeg som først detter ut av en gjeng, blir glemt på en måte. Jaja, det er nå sånn jeg er. Jeg trives jo også godt i mitt eget selskap og setter pris på å få sulle for meg sjøl innimellom. Blir det for tett rundt meg og for mye ståk trekker jeg meg unna. Men jeg må innrømme at jeg savner å bli regna med, huska på, at det ikke alltid er jeg som må ta initiativet. Jeg har selvfølgelig venner som er der også, men jeg ser helt klart en trend her. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men jeg må innrømme at jeg savner å bli regna med, huska på, at det ikke alltid er jeg som må ta initiativet.  Jeg har selvfølgelig venner som er der også, men jeg ser helt klart en trend her.  :sjenert:

Kjenner den følelsen veldig godt - og den ble enda tydeligere da man falt ut av "parsystemet". Det er tungt å være den som alltid må dra - for å beholde kontakten med gamle venner (men på den andre siden - er de da verd å tviholde på - om de ikke tar initiativ innimellom? :sjenert: )

Det er alltid deilig når planer er lagt - og man kan begynne å glede seg. Jeg er ikke "hoppe på tur" typen - liker å forberede meg - og ikke minst glede meg til å reise et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, planer er fint. Og noe å se fram til. Jeg liker og den forventningen, planlegge litt og kose meg med tanken. Det trenger jeg nå kjenner jeg. Det er altfor dystert inni hodet mitt nå.

Jeg prøver, i mangel av noe bedre å foreta meg på jobb :roll:, å planlegge litt framover her og. Når sjefen kommer tilbake må vi sikkert snakke litt sammen. Og da er det jo fint om jeg ikke er like negativ som jeg har følt meg de siste dagene. :tunge1:

Høres ut som en skikkelig kontrollfrik og detaljplanlegger her, men det er jeg egentlig ikke. Akkurat nå er det bra å planlegge pga økonomi og sånt. På-sparket-ting har en lei tendens til å gå i vasken pga lite penger der og da. :ler:

En annen ting jeg prøver å oppmuntre meg med er at om jeg forlenger stillingen ut neste år har jeg "normal" ferie neste år og, det er litt godt for den planleggingsbiten. Det lurer en litt lengre ferie i hodet mitt, en reise jeg har hatt lyst til en stund, men ikke vet om jeg får til. Men med vanlig ferie og feriepenger neste år så kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt. :Gjesp: Greier jo ikke komme meg i seng i rimelig tid. I går hadde jeg virkelig ambisjoner om det, men det gikk ikke gitt.

Er i tillegg tett i bihulene, stiv i nakken og det verker i kroppen. Særlig i går kveld var jeg i sjaber form. Hva er det som skjer? Greit nok at jeg har vært tett i bihulene en stund da, det må vel snart gi seg, men jeg kjente veldig at jeg brygga på noe i går kveld, sår i halsen og veldig slapp. Ikke bra.

Har jo tatt det med ro denne uka og, fått ordna noe småtteri hjemme og ellers sett litt mer på tv enn vanlig. Elskeren har jeg ikke hørt noe fra, men det kan bare være. Har jo tenkt masse på oss i det siste, og det er ikke det rette for noen av oss, så da er det kanskje greit å bare avslutte etterhvert. :klø: Jeg er i hvertfall mer og mer kjærestesyk og han tilfredsstiller ikke de behovene der i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, så lenge varte jeg på jobb da. Til slutt var jeg så kvalm og svimmel at jeg bare dro hjem. Var innom posten og henta en pakke med sommerens lipgloss og en liten tur på butikken.

Så nå kan jeg sove lenger med god samvittghet. :sjarmor: Trenger det absolutt.

Virker som arbeidsmenna utenfor har lunsjpause eller noe, de kommer vel sterker tilbake, får skynde meg å sovne mens de er borte. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sååå lenge sov jeg. Og det hadde jeg sikkert godt av. :roll: Nå har jeg litt feber og, men det kjennes som bihulene er i ferd med å løsne litt opp, kanskje det er kroppen min som tar et skippertak for å bli kvitt faenskapen. :-D Magen har roa seg litt og, kanskje fordi den nesten ikke har fått noe mat? Har ikke lyst på mat heller for den saks skyld.

Mycket bedre. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, bedre, men ikke helt i toppform. Er fortsatt varm, men det kan faktisk komme av at det er varmt her inne, får ikke lufta skikkelig ut.

Magen har fått og likt å få mat, jeg har drukket masse og generelt bare slappa av. Tror jeg blir hjemme i morgen og, det er ingen presserende saker på gang så det er ingen krise. :sjarmor: Jeg er jo generelt lite borte fra jobb, så det tar jeg med knusende ro.

Har akkurat snakka bittelitt med elskeren på MSN, han er i det depressive hjørnet i dag. Noen ganger er det litt tungt å skule oppmuntre og "dra" ham opp og. Men han er i det minste klar over egen situasjon og hva det kan komme av. Får ikke sett ham før til uka for jeg skal til bror i helga. Det kjennes faktisk like greit. Litt uvant at det er så greit.

Nå er det snart CSI for sofadyret.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme i dag og. Prøvde for skams skyld å stå opp i dag morges, men er fortsatt ikke helt i slag. Har sovet litt lenger og så kjente kroppen at den ville ha mat. :sjarmor:

Men i dag må jeg ta meg en tur utendørs i hvertfall, det er varmt og klamt her og jeg trenger litt frisk luft. Og så har jeg fått noen skattepenger å bruke opp. Det er så lite at de ikke trenger å gå i sparekontoen, men nok til å ha litt moro med. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble faktisk ikke så mye moro i går. Ikke med pengene i hvertfall. Fryktelig sløv dag, men helt grei form etterhvert.

Fikk lurt elskeren over på kvelden og, han var supertrøtt sa han og det var sant, men det er koseligere å halvsove i sofaen sammen med noen enn alene. :ler: Hadde en stille og rolig kveld og våkna i dag av arbeidsfolka utenfor vinduet. Første lørdag jeg har hørt dem jobbe her. :overrasket: Jaja, de bråker ikke så ille, det er ingen boring i mur og sånt lenger. Bare jeg hadde fått veranda snart så, men det ser ut til å være en stund siden, de holder mest på med andre siden av huset.

Jeg reiser opp til bror i dag, nok en fest. Med opphavet, men også mange andre, så det blir sikkert bra. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så var vi her igjen da. :roll: Nei, skal ikke begynne en arbeidsuke med å være sur og negativ. Da blir uka bare fryktelig lang og seig.

Helga ble fin, du verden som "gæmlisene" kan feste. :ler: Bror og svigerinne og vennegjengen altså. Ble ikke så mye søvn, så i går var jeg bare sofaslakt. Det ser altså helt bomba ut hjemme, orka ikke gjøre noe da jeg var litt sjaber og i går gadd jeg bare ikke. Men i dag er det meldt sol så jeg har planer om å tilbringe ettermiddagen utendøsrs. Om det holder seg mener jeg. Jaja, rot og støv går jo ikke sin vei. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en fin ettermiddag/kveld i går da. Jeg hadde som sagt ikke tenkt å tilbringe den innendørs, men det ble jo ikke så fint som jeg hadde tenkt. Fikk meg en time i parken med bok og kaffe før jeg møtte kameraten min og så dro vi på IKEA. Man trenger endel ting når man er nyinnflytta :sjarmor: Bare moro å gå og sulle og titte og planlegge for andre. Fikk litt skravletid og.

Rett etter at jeg kom hjem ringte elskeren og lurte på om vi ikke skulle gå tur, så da gjorde vi det. Ellers hadde det nok blitt sofaen på meg resten av kvelden. Det har dessverre en tendens til å bli seint med oss, særlig når vi benker oss til på verandaen med litt vin og greier.

Fikk tatt en kort statussjekk i går og. Nok en gang konstaterte vi at vi er der vi er. Et av argumentene gikk på at vi ikke hadde fungert å bo sammen fordi vi er så forskjellige bl a når det gjelder ryddighet og sånt (trenger kanskje ikke utdype denne... :sjenert: ). Han mente at jeg ikke hadde takla hverdagen med ham og det kan han faktisk ha rett i. Har jo tenkt litt i de baner selv.

En annen ting er at han har litt angst for å gå inn i noe nytt forhold. Det kan jeg veldig godt skjønne og. Han hadde det ikke så bra sammen med eks-kona har jeg skjønt og er vel redd for å oppleve noe av det samme igjen. Liker å være fri og uavhengig (og det gjør jo jeg og). Han mente at han nok var en einstøing som godt kunne bodd helt for seg selv langt fra folk.

Det morsomme er at jeg tidligere på kvelden hadde snakket om de samme tingene med kameraten min, men mer fra min vinkling. Og kommet til samme resultat, men det var andre ting ved elskeren jeg da la vekt på. :ler:

Så da er spørsmålet: should I stay or should I go? Skal jeg avslutte før jeg evt finner meg en annen å leke med. Forholdet oss i mellom fungerer jo veldig bra som det er det. Men når kjærestesyka tar meg så holder det ikke. Skak'ke værra lett... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke lett å gi råd. Jeg syns elskeren virker som en fin fyr, selv om han har litt bagasje. Men hvem har ikke det?

Hvis du føler deg sterk nok så kan du jo prøve å komme deg vider. Begynne jakten etter en kjæreste :hjerter_rundt: (endelig fikk jeg brukt den)...

Det er nok kun du som sitter på svarene, men sommeren er en deilig jakt tid...

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en fin fyr, men han vil ikke ha noe forhold og han vil ikke ha meg. Så enkelt er det egentlig. Jeg vil ha et forhold, er ikke sikker på at jeg ikke vil ha ham, men er enig i at vi ikke passer så bra sammen. Det er maaaaaange grunner til det (som jeg ikke har tenkt å utdype her ;) )

Jeg driver jo og jakter litt på si da. :sjarmor: Har holdt en viss aktivitet på nett, og har hatt kontakt med noen sporadisk, men det fenger liksom ikke helt. Er det fordi jeg har elskeren eller er jeg bare så kresen? :ler: Kanskje det er på tide å intensivere jakten?

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt, helt sykt!! :overrasket: Det er solgt to leiligheter i nabolaget henholdsvis 350 og 450 tusen over takst. De er av samme type som min men selveiere, jeg bor i borettslag. Jeg titta faktisk på den ene, den kunne vært interessant å bytte til. Leilighetene er hverken nye, kjempestore eller helt fantastisk flotte. Bare to helt vanlige 3-roms, med god planløsning og flott utsikt riktignok. Lurer på hva jeg kunne få for min jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så mye morsommere å ha kollegaen min tilbake på kontoret. Har sittet halve morgenen og skravla. Om alle de viktige tingene i livet vårt, hvordan vi takler jobb, hennes kjæreste, elskeren, alt rundt oss, alt vi er opptatt av,kolleger og venner. :tommelsmil: Hun var borte etpar dager denne uke og jeg i forrige så vi har liksom ikke fått skravla på en stund.

Jeg skravla ikke så mye hos psyk i går. Er inne i en litt rotete periode tror jeg, mange tanker og ideer og planer som bare flyter for tida. Vanskelig å få "tak" på det, struktur. Men nå har jeg snart en (foreløpig ;) ) tom helg så da har jeg tenkt å få litt kvalitetstid for meg selv. Få sortert litt tanker og ting. Lagd en slags oversikt over hva som er viktigst for meg nå. Det skjer endel på flere fronter. Jeg har mye på tapetet, og i og med at sommeren er normalt en litt stillere tid sosialt og aktivitetsmessig, vil jeg prøve å bruke den til positiv egenutvikling. Fint ord ikke sant?

Første del går på områder i livet mitt jeg ønsker å gjøre noe med.

Fysisk: har helt klar godt av mer fysisk aktivitet. :roll: Sykle til jobb, svømme (ikke gjort på evigheter), gå turer (det gjør jeg jo), finne en treningsplan som passer tidsskjemaet ellers (en utfordring det der), starte å danse igjen? (trenger partner).

Kosthold, relatert til fysisk helse: spise sunnere og mer regelmessig. Det forutsetter blant annet litt mer planlegging mhp handling og tilrettelegging. Ikke lett å få til i et tett tidsskjema hvor jeg er borte flere kvelder i uka. Der ligger nok det største problemet mitt i forhold til kost, om jeg ikke har planlagt og gjort klart noe blir det ikke til at jeg har med meg mat osv. Har lagt om kostholdet i periode før og sett effekt på energi og humør og fysisk form. Tilbake dit!

Utseende, stil: jada, jeg begynner å få noen år på baken, det synes. Men det er greit. Det som ikke er greit er å se gammel (kjerringaktig, satt) ut. :ler: Men samtidig ønsker jeg meg en litt elegant, damete stil. Hvordan kombinere ungdommelig og damete? :klø: Hår er jeg fornøyd med, farger er jeg sikker på. Jeg har og tenkt litt fonuftig mhp å kjøpe ordentlige sko som varer og som kan brukes til forskjellige ting. Men klær? Totalt katastrofeområde. Jeg har jo en jobb hvor klær er mindre viktig, faktisk viktig å ha klær som kan jobbes i og som tåler litt. Og da blir det lett dassete. Da blir det desto mer viktig å ikke la det dassete ta overhånd ellers. Dette henger også sammen med fysikken, kroppen er ikke like fin som før og med noen ekstra kilo er det viktigere at klærne sitter bra og skjuler det de bør samtidig som de fremhever det som er fint.

OK, nok for i dag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...