Gå til innhold

anonymas


anonyma

Anbefalte innlegg

Takk for det, jeg skal ha alle kryssede fingre i bakhue når jeg sitter der med tåkehuet mitt. Det har nemlig en tendens til å senke seg en viss mental tåke i sånne situasjoner. Får nærmest en ved-siden-av-meg-selv-opplevelse. Litt creepy. Men jeg får håpe de liker det de får høre da.

Og så skal jeg bruke tanken på hyttetur som belønning. :sjarmor: Og så må jeg faktisk ha ny bikini i år, det måtte jeg egentlig i fjor, så den er overmoden for utskiftning. :roll: Men med min fasong kan jeg jo ikke bare fly på nærmeste H&M, så det kan bli litt tricky. Og La Lina er dessverre utenfor mitt budsjett akkurat nå. Har etpar alternative steder å sjekke ut da. Det blir jo litt tid etter intervju, for jeg har ikke tenkt å gå tilbake på jobb nemlig :sjarmor: så jeg får tatt en liten shoppingtur. Og så har jeg sett en snuppete, liten kjøleveske på Åhlens som kunne vært superfin å hatt i sommer. Tror jeg må ha en sånn også. :Nikke:

Nervøs. Nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der var jo ingenting å være nervøs for. Mildeste og snilleste intervjuet jeg har vært på. Ever. Ingen ekle spørsmål eller følelsen av å bli satt fast på noe :hoppe:

Stemmer godt med det inntrykket jeg har av stedet fra før da. Jeg kjente jo de som intervjua meg og de kjente igjen meg. Kommenterte at mitt kull var veldig spesielt og minneverdig. Huska enkeltepisoder. Han ene greide ikke å plassere året, men refererte til en tur de hadde hatt og at det var det kullet med XXX YYY. Min ex-samboer :overrasket: Han må tydeligvis har gjort inntrykk.

Snakka endel om løst og fast, de var veldig flinke til å forklare hva jobben egentlig var, så alle mine spørsmål ble besvart. Jeg snakka om hva jeg drev med og min erfaring, sterke sider var vi og innom. Og jeg som alltid synes sånt er så kjipt.

Så nå sitter jeg her med belønningssandaler på bena. :rodme: Det skulle jeg jo ikke ha, men når de først dukka opp, sånne som jeg har sett etter lenge så var det vel ikke noe å lure på... :sjenert: Fikk kjøpt meg bikini og, så da er alt såre vel. Snuppete kjølebag får vente, jeg gadd ikke vime rundt i byen lenger. Stakk en tur hjemom for å spise litt, det er lang kø ut av byen og det gidder jeg ikke nei. Har det jo ikke travelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at intervjuet var vellykket da. Da gjenstår spenningen om du blir tilbudt jobben - og om du vil ha den.

Belønningssandaler høres veldig bra ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at intervjuet gikk bra - krysser fingrene for deg!

Jeg kjøpte meg også en slags belønningsting i dag - en sommerkjole på salg. Hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe den, men så kom jeg til å tenke på alle de fine tingene jeg kan kombinere den med... Sukk. Så da gikk det litt penger der, huff!

Du må kose deg masse på hytten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Camelia
  Og så har jeg sett en snuppete, liten kjøleveske på Åhlens som kunne vært superfin å hatt i sommer.  Tror jeg må ha en sånn også.  :Nikke:

Hvor liten var den snuppete kjøleveska? Trenger en ultraliten en...

Der var du, forresten. :) Mista deg i noen dager, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I'm bækk. Brun og blid. Dvs, mer rosagyllen og litt svimete i hue etter en hel helg utendørs i sola. :ler: Måtte faktisk legge meg litt på sofaen da jeg kom hjem. Har ikke vært flink nok til å drikke i dag tror jeg.

Men jeg har hatt det usedvanlig deilig da. Kosa meg masse, gått tur, ligget pal i sola, plukket blomster, sett fiskeørn og supersøt minigjedde som prøvde å gjemme seg. Det var litt for kaldt i vannet for bading ennå, 14 grader sa de jeg møtte nede ved vannet, og det kjentes sånn ut og. Var egentlig ganske deilig å være alene og, styre tida selv, når jeg ville spise, gå tur, sole osv. Det er hyggelig med selskap altså, men det blir litt mer styr.

Så bra at intervjuet var vellykket da.  Da gjenstår spenningen om du blir tilbudt jobben - og om du vil ha den.

Jahha, det var det ja. Jeg hadde en følelse at de ville ha meg, men jeg vet jo ikke sikkert. De skulle lage en innstilling og den ville bli behandlet sånn at vedkommende ville får tid til å si opp 1. juli. Så langt så greit. Men så kommer jeg hjem i dag til en mail fra sjefen min. Prosjektet har blitt evaluert og vi fikk rapporten på fredag. Den var selvfølgelig bra. ;) Hun skriver og at: "Dette gir meg klarsignal til å engasjere deg videre til utløpet av denne perioden." Ouch. Og hun drar på fire ukers ferie nå, dvs at om jeg får ny jobb og tar den så får jeg ikke snakket med henne før jeg må si opp. Ikke noen lystige utsikter. Så akkurat her og nå ønsker jeg ikke at jeg får den nye jobben. Jeg ønsker jo å ta den om jeg får den, men det her setter meg jo i en litt kinkig situasjon. Må sove litt på den og konferere med kameraten min og kollegaen min tror jeg. :sjenert:

Hvor liten var den snuppete kjøleveska? Trenger en ultraliten en...

Her Camelia. Nederst på siden. Så på den minste med striper på, den var ganske snuppete og fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kameraten min ringte akkurat så den biten løste seg jo raskt. Han har en egen evne til å få meg til å se hva jeg egentlig vil. :sjenert: Og så minnet han meg på alt det som er "galt" med den jobben jeg har nå og fnyser av mine kvaler med å ikke få snakka med sjefen før jeg evt må ha sagt opp. En konstruktiv samtale. Skal snakke litt med kollegaen min i morgen og tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så hjelper det godt å sove på sakene, den grad jeg fikk sove i natt da. :roll:

Fikk snakka med kollegaen min i dag, og vi har jo noe av de samme tankene. Men jeg må selvfølgelig vente til jeg har et håndfast tilbud, ikke la fantasien løpe av med meg. :ler: Både hun og kameraten min skjønte at situasjonen er litt ekkel når jeg ikke får prata med sjefen min ansikt til ansikt, men som kollegaen min påpekte, sjefen sendte jo dette og pr mail, det blir sjelden til en skikkelig prat på tomannshånd.

Føler meg fin i dag, litt brunere og freshere enn vanlig, tok for sikkerhets skyld på hvit, kort bukse og rosa topp og nye sandaler. Lite som skal til for å pigge meg opp ja. :sjarmor:

I dag er siste kordag, så er det sommerferie der. Da er det liksom virkelig sommer, når alle faste aktiviteter slutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike det er varmt ja. Og uten særlig luftemulighet hjemme blir det badstu. Sover litt dårlig for tiden og er litt forkjøla, det gjør jo ikke saken noe bedre.

Jeg har fått satt ting litt på plass i forhold til jobb/ny jobb og. Alle jeg har snakka med er veldig klare på at jeg ikke bør fortsette her om det skulle by seg en anledning til ny jobb. Ikke det at jeg har fått den ennå da, :ler: det gjelder å ikke ta helt av nå da. Men jeg må innrømme at jeg har veldig lyst på den da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arrrgh. Satt ute i sola litt og leste rapporten. Den er bra den da, men jeg vet nøyaktig hva sjefen min vil si. Om at vi må gjøre mer osv. Sendte en lang melding til elskeren, fikk ut litt frustrasjon. Han ringte tilbake og vi snakka litt. Hjelper godt det. Jeg vet jo at ingenting er egentlig avgjort ennå, jeg vet ikke om jeg får den nye jobben. Men jeg vet jo at jeg ikke fungerer så bra som jeg skal her og at jeg ikke har en tøddel inspirasjon eller utviklingspotensiale her. Mulig det tar seg opp om jeg ikke får den andre og må legge inn et ekstra gir her. Og det er greit å være forberedt for om jeg skulle få den så må ting skje ganske raskt og det er endel ting å ta stilling til.

Elskern er litt unnvikende for tida, er nesten aldri på msn og tar sjelden kontakt. Det har vært meg som har gjort det i det siste. Det er lenge siden vi har sett hverandre og jeg prøvde å fiske litt i sta, noen ganger har vi truffets etter kor og sånt, men i dag var det ikke noe antydning til sånne planer. Konstaterte at vi treffes nok til helga da... Skjer'a? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig hvordan alle rundt meg fnyser av mine kvaler om lojalitet i forhold til ny jobb/gammel jobb, følelsen av å svikte osv. Var jo hos psyk i går og hun sa akkurat det samme. Det er jo jeg som er viktig her, ikke alle andre. Det er jo heller ikke min skyld at forholdene her har blitt sånn som de er. Vil ikke utdype her, men det skjer ting som involverer min kollega blant annet som ikke er særlig bra. Verste er at sjefen nok ikke ser endel av disse tingene selv. Velvel, nok om det.

Har en tettpakket dag i dag, sniker meg til en brødskive og en kaffe nå. Og tar meg i å tenke hvor deilig det hadde vært å jobba et annet sted... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det når du er medlem i FPF :sjenert:

Det som er best for deg er det som er viktigst.

Skjønner godt kvalene dine - men hvem takker deg i det lange løp - ingen!

Du er den eneste som kan ta vare på deg selv - og er den som må ta hensyn til deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok litt tid, men jeg tror FPF betyr flinke pikers forening? I så fall har jeg supermedlemskap der ja. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer ... :ler: godt å ha noe å bryne de to små grå på nå i varmen ....

Det er npk noen av oss som er æresmedlemmer der ... på godt og vondt :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To små grå?? Å nei du, her er det nok minst tre. :tunge1: Og de har i tillegg nettopp vært ute i sola og fått is. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sorry ... trodde de andre slappet av i solen jeg.

Mine rasjonaliserer nemlig når det er sånt vær som nå. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Ehem, nei. Jeg trenger nok alle tre inne her. Selv om jobben min til tider kan føles hjernedød er den visst ikke det... :sjenert: Skulle hjerne vært ute i sola jeg, men det får bli en annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten
Skulle hjerne vært ute i sola jeg, men det får bli en annen gang.

LOL :ler: Joa, sånn går det når ein får dei tre små grå på hjernen :ler: Eg og er medlem i FPF, som de jo veit, men no er eg så lei at eg gir blanke i det meste. Og så fekk eg sommarjobb i dag, eller mest truleg då, og det er til og med ein sommarjobb der eg får faglærtlønn, noko eg ikkje legg meg ned og grin for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg skreiv jo det med vilje da. :ler:

Grattis med sommerjobb, jeg er rimelig spent på mitt siste krumspring, tenk om det skulle bli ny jobb på meg.

Her inne er det så varmt at jeg holder på å dø. Får jo ikke lufta mens jeg er borte på grunn av stillas og arbeider utenfor. Så det er jo ikke akurat fresht når jeg kommer hjem. :roll: Bare jeg prøver å gjøre noe renner svetten. Om denne varmen fortsetter får jeg finne meg et annet egnet hjem for noen dager eller flytte husholdningen uti parken etter jobb og bare gå hjem når jeg skal sove. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...