Gå til innhold

anonymas


anonyma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Djeeez. :sprettoy: Hvorfor skal alle ha noe å si om meg og jobb om dagen? Lagde meg kaffe på jobb nå nettopp og kom i snakk med en av mine nyeste kolleger. Som fortalte at meg og min stilling, samt stilling for de andre på prosjektet hadde blitt diskutert i forskjellige sammenhenger. "For det var jo så viktig" (det jeg gjør altså). Jeg har ikke blitt inkludert i disse samtalene. Jaja, jeg røper jo ikke mine planer sånn med det første heller. :sjarmor:

I dag har kameraten min bursdag. Har akkurat sendt ham mail. Han skal også overta ny leilighet i dag, han flytter fra meg. :grine: Ut av byen til og med. Men det skal nok gå bra, vi har jo klart å holde kontakten med større avstand enn som så.

Svigermor har og bursdag i dag. Får vel sende en melding til henne. Hun har faktisk vært min dårlige samvittighet en stund. Hun er en makeløs dame og jeg synes det var veldig vanskelig til å begynne med å ha kontakt med henne. Har bare snakka med henne en gang siden. I hodet mitt har jeg skrevet mange brev, men de har ikke blitt noe av. Delvis fordi jeg ikke ville lesse alt som er galt med gubben over på henne, ikke all sorgen og sårheten. Delvis fordi det rett og slett var for vanskelig å skrive ned tankene mine til en som er så nær gubben i den perioden som var, jeg orket det ikke. Kjenner at det er lettere nå, men kanskje litt for seint??

Og så har vi "bryllupsdag" i dag. :sprettoy: Det dukker selvsagt opp noen tanker, men det går mye greiere nå. Hos psyk snakker jeg ikke om gubbeaffæren mer. Han er ganske ute av mitt liv nå, utenom at jeg ser ham ofte da. Men det betyr liksom ikke noe hva han gjør.

Og så fikk jeg feriepenger i dag :hoppe: Skal klippe meg i ettermiddag så da forsvinner litt. Men det er enda noe igjen. Til en liten oppdatering i garderoben kanskje? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Håper du kommer deg greit gjennom dagen.

Ang. svigermor så er det aldri for sent å ta kontakt. Hun er nok så oppegående at hun skjønner at du har trengt denne tiden til å fordøye saker og ting og til å få det på avstand. Ring til henne og gratuler henne med dagen, det blir hun sikkert glad for.

Og en annen ting... Mere jobbting...

Når får du svar ang. den jobben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De skulle ha en innstilling klar til i morgen. Tenkte å sende mail i morgen og be om den. :sjarmor: Så får jeg ta det derfra. Prøver å ikke fyre meg opp og ha altfor store forventninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.... Så spennende... Jeg krysser fingre, bein og tær for deg.

Den jobben har du fortjent!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal krysse alt for deg for jobben jeg :tommel:

Det med bryllupsdager er liksom litt rart .. selv om man ikke feiret dem - så var det en merkedag. ;)

Når det gjelder eks-sivgeforeldre er det ofte en litt vanskelig "greie". - men er det et menneske du har satt stor pris på - er det jo bare dumt at det at sønnen har vært en "idiot" skal ødelegge det.

Du behøver jo ikke si noe om gubben.

Men jeg vet hvordan du har det.

Hadde en runde med min sivgerfar da jeg besøkte dem etter at jeg "kastet" ut sønnen deres. Vi hadde alltid hatt et kjempeforhold - men han gikk helt i lås - og ville ikke innse at sønnen hadde gjort noe galt (eller jo da han hadde gjort det - men jeg behøvde ikke reagere osv.) - han har faktisk tatt selvkritikk på det etterpå - og de har innsett at det var sønnens som hadde vært skikkelig simpel osv. Ikke lett for foreldre å innse at barna ikke er så fantastiske som man vil tro.

Jeg hadde bestemt meg for at det fikk være opp til dem om de ville ha kontakt - men de syntes det var såpass vanskelig å ta kontakt pga det som hadde skjedd - så det har blitt opp til meg - og jeg vet at de veldig gjerne vil ha kontakt.

Jeg er fortsatt svigerdatter nr. 1 der i huset :ler:. (Og det skal ikke nødvendigvis bli lett for ny dame å komme etter meg :sjarmor: )Jeg fant ut at det kostet meg såpass lite å ta kontakt - og svigermor var helt på gråten de første gangene .. hun satte utrolig stor pris på det.

Jeg synes du skal ringe henne jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok til å sende henne en melding i hvertfall. Kjenner og at det brevet er litt nærmere realisering nå. Føler et slags behov for å foklare min side av saken og, hvordan dette har vært for meg, hva han har gjort mot meg. Gudene vet hva gubben ha fortalt henne.

Jeg har faktisk brukt litt tid hos psyk på forholdet til denne damen. Det har brakt fram mange følelser og uforutsette tårer. Jeg mener, jeg hadde ikke nært fohold til henne, hun bor i en helt annen kant av landet så vi rant ikke ned dørene hos hverandre. Ikke har jeg barn heller som må ha kontakt med bestemor, så jeg føler vel at det ikke er naturlig å ha samme forhold som før. Men noe var det. hun tok i mot meg med åpne armer fra første dag og selv om vi er litt ulike på mange måter var vi på bølgelengde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- og du skal vel ikke se bort fra at hun kanskje også kunne tenke seg å høre din verson, selv om du nok skal regne med at hun har fått en veldig farget historie.

(Oppdaget det hos en venninne - hvor hans mor fullt og helt trodde at venninnen min hadde snytt sønnen, pusset advokat på ham og lurt ham trill rundt .. når saken var en helt annen.

Hadde han fått det som han ville - ville venninnen min fått ikke noe - for han hadde tjent mest de årene de hadde vært gift - og skulle selvfølgelig ha størstedelen ... at hun hadde jobbet deltid for å ta seg av felles barn - når han reiste mye i jobben osv. var uinteressant.

Alle sparekontoer sto i hans navn .. så da var det hans osv.

Og omtalte advokat - satte bare ting i system - hadde møter med begge - og fordelte "boet" etter gjeldende lover og regler)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme i badstua igjen :forvirret: Utrolig varmt her.

Nå er jeg nyklippet og fin. Det var en av de nye i dag, min faste frisør hadde ikke tid når jeg hadde tid. Men hun var kjempeflink og så nøye. Tok jo litt lenger tid, men resultatet ble kjempebra.

Tok meg en bitteliten handlerunde, men som vanlig, når man har penger finner man ikkeno'. Var dessuten litt varm og klam og hadde ikke ork til å fly inn og ut av prøverom. Det får bli en annen dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant bare en topp jeg. Greit nok det, det kommer andre dager. Sliter litt med kroppern om dagen, har nok lagt på meg igjen. Magen har liksom blitt noe større og hele kroppen føles slapp og deigete. :ler: Ser ikke just lekkert ut i de klærne som i mitt hode ser veldig lekre ut. Og da må jeg finne noe annet. Og så passer ikke størrelsene. :roll: Må få fram sykkelen tror jeg, stramme opp litt, det er ikke så vanvittig mye som skal til.

Har akkurat sendt mail til de jeg var på intervju hos sist fredag og spurte om innstillingen. Så er det bare å sitte her og vente. :sjenert:

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vi har foreløpig sent forslag til

innstilling på 3 søkere. Du var dessverre ikke blant disse tre."

Faen. Nå ble jeg skikkelig lei meg, hadde nok veldig lyst på den stillingen. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei..... Jeg krysset både fingre og tær for deg....

Huff. Det var trist å lese...

Ikke gi opp. Fortsett å se etter jobber så kommer det nok en mye bedre en som passer deg parfekt og som du får!!

:dagens-rose: er til deg. Den har du fortjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for blomst Titti. Jeg printa faktisk ut to jobber i går som jeg skal søke på. Kan jo ikke gi opp. Samtidig sitter jeg jo litt tryggere iom at jeg kan få forlenget ut neste år. Hell i uhell.

Jeg gikk rett i kjellern jeg nå. Sitter for meg selv og jobber i dag så det går greit. Hadde en halvveis avtale om grilling i parken i dag, men orker ikke det. Meldte litt med elskeren og får komme dit for litt armkrokterapi i kveld. Det blir bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette ble jo en skikkelig nedtur. Helt utrolig hvor lite som skal til. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg reagerte sånn, slo meg i dag morges at det kan ha vært tanken på at jeg er "stuck" her, at den muligheten jeg hadde til å komme meg ut ble borte. Jeg vet ikke. Kan og være at når selv de som "kjenner" meg fra før ikke vil gi meg en jobb, hvem vil det da? :klø:

Det var koselig å være hos elskeren da, har ikke sett ham på en stund, føler at han har holdt meg litt på avstand. Vi snakka ikke noe personlig i helga, men jeg kjenner veldig godt at han ikke innbyr til noe mer. Greit nok det, jeg vet hvor jeg står selv om jeg ønsker meg noe annet. Men trolig ikke med ham heller, så det går opp i opp. :ler: Han er så grei og behagelig å omgås, jeg var jo der hele helga jeg.

Helga ble i det store og hele fin, har vært opptatt med synging. Jeg blir alltid så sliten de helgene at det var godt å ta det med ro ellers. Fikk nytt den siste ettermiddagssolen på stranda på lørdag, det var superdeilig.

Så nå sitter jeg her igjen. Må få sortert litt ting og tanker i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk rydda litt i saker og ting her i går, nøsta opp noen løse tråder og planlagt litt videre. Akkurat nå er det fint at sjefen er borte i noen uker til. :sjarmor: Det er endel å gjøre framover så det er bare å strukturere.

Jeg har begynt å ta tak i ting hjemme og. Det er endel småtteri som jeg har tenkt å gjøre noe med. Og så merker jeg godt at det store treet utenfor er borte, det tok ettermiddagssola og dermed og varmen. Det er utrolig hett hos meg, og når jeg ikke kan lufte noe særlig pga stillasene så blir det klamt og tett. Så i går var jeg på IKEA og kjøpte persienner til kjøkkenvinduene. Håper det klarer å ta av litt for varmen når sola titter fram igjen. Fikk ikke satt dem opp i går da, for jeg begynte å ta ned fester og snorer fra markiser som hadde vært der før og gamle gardinstangfester. Og da kom det jo både fine hull og gammel veggfarge fram. Så da må jeg sparkle og fikse litt. Tror jeg vil gjøre det før jeg setter opp de nye.

Jeg har egentlig flere planer på lager, men har lagt dem litt på is mens de holder på utenfor, trenger ikke ha byggeplass inne også. :ler: Det er godt å ha litt å pusle med om sommeren synes jeg, nå er det jo ikke noe kor, folk drar på ferie og det blir veldig stille for meg. Greit med noe aktivitet. ;)

Og så har en venninne og jeg planlagt en aldri så liten SPA-tur til høsten. Siden jeg ikke skal begynne i ny jobb. :sjarmor: Sendte bestilling til reiseselskapet i går kveld, så jeg håper bare det er ledig plass og alt sånn. Får vel høre i løpet av dagen. Gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...