Gå til innhold

anonymas


anonyma

Anbefalte innlegg

:sjenert: Snikleser melder seg! :sjenert:

Men jeg kjenner deg ikke altså, så du trenger ikke å være paranoid pga meg! :ler:

Synes du skriver så bra, og kjenner meg igjen i noe av det du tenker.

Ha en fin sommerdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg Karius. Jeg tror nok ikke jeg kjenner deg nei.

Nå var det ikke skrevet for å skremme fram sniklesere da, men det er alltid hyggelig med dem om legger igjen spor etter seg.

I dag har det vært usedvanlig varmt og klamt her inne. Og dagen går som vanlig treigt. :sjenert: Men snart... er denne arbeidsdagen over og det er en dag mindre til ferie. :hoppe: Ting tyder på at jeg trenger det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, så ble det ikke noe hatt i går da. Lilla er tydeligvis ikke in i år, i hvertfall ikke på sommerlige hatter. Da går det mest i rosa, rosalilla, lys lilla og supperosa. Og alpelue kvalifiserer visst ikke til hatt. :ler: Så da blir det nok den litt lyse, men allikevel definitivt lilla hatten som ikke var veldig sommerlig. Om jeg ikke kommer over noe annet. Men jeg skal definitivt ha meg en ny alpelue og, de var veldig fine. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike, det er varmt og klamt. Var en liten tur ned i bilen og henta noe og ble dyvåt bare av å gå opp trappene.

Var nesten ikke deilig å være på hytta heller. :ler: Det var like varmt og klamt der, og nesten ikke noe bevegelse i lufta. Men der er jeg i hvertfall mest ute. Det er godt.

Oppdaga at vi antakelig har stokkmaur i hytta, det er ikke moro. Hørte en krafsende lyd som viste seg å komme innifra veggen på soverommet. Holdt på hele j¤/(%a tida. Pappa skal ringe "the exterminator" i morgen, dette må tas så fort som mulig, ellers har vi ingen hytte igjen etterhvert. :forvirret:

Snakka litt med elskeren i kveld, han ringte, egentlig om noe småtteri, men vi ble nå pratende litt. Jeg traff ham sammen med gubben og de andre gutta på kino på fredag, var hyggelig det da, men noe av gnisten mellom oss er borte. Vet ikke om de andre la merke til det. Tok meg i å tenke på ham i helga, var på nippet til å sende melding, men gjorde det ikke. Jeg prøver å la være å ta initiativ nå, det har vært han som har tatt kontakt denne uka. Han lurte på om jeg ikke skulle ha tannbørsten min og sakene jeg har i skapet hos ham, "i tilfelle du ikke kommer hit mer".

Vi snakka løselig å dra på tur første feriehelga min, altså neste helg. Dvs, vi gjorde det før vi sa opp. Nå vet jeg ikke. Kanskje vi klarer å dra på tur og bare være venner? Må tenke litt på den. Vi snakkes jo sikkert i løpet av uka. Hmmm, rotete det her.

Men det som er sikkert er at det bare er en arbeidsuke til ferie. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, av en eller annen grunn er nettbanken sein med å oppdatere saldo for tiden. Resultat: jeg tror jeg har mer penger enn jeg har. Eller for å se det fra andre siden: jeg har brukt mer penger enn jeg trodde i det siste. Ikke bra. Særlig ikke med ferie coming up. What to do? :klø:

Ikke at jeg har planlagt så veeeldig dyr ferie da, men litt blir det jo. Og så er det kjedelig å føle at man ikke har råd til å kose seg når det er fri... :sjenert: Jeg kan alltids bare lukke øynene og snause litt av sparekontoen.

De pengene jeg har brukt ekstra har vært til nyttige ting da, mat, bensin, ekstern harddisk og bøker og filmer og sånt, de er ikke bare sløst bort. :ler: Og så har jeg satt inn sykkelen til reparasjon, det kunne jeg hvertfall venta med om jeg hadde visst at jeg hadde lite peng. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, det var ikke så mye galt med sykkelen min som jeg trodde, ikke så mye som måtte byttes. Så prisoverslaget ble veldig overkommelig. Veldig fornøyd med det ja. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sprettoy: 30 grader på labben da jeg kom i dag morges. Og ikke noe særlig luft. Det hjelper fint lite å sette opp vinduene når det ikke finnes bevegelse i lufta. Varmt å sykle og, men nå slipper jeg i hvertfall skrapelydene for hver omdreining av hjulet. :tommelsmil:

Var ute og tok etpar pils med en venninne i går, ei jeg ikke ser så ofte, men når vi treffes får vi fart på skravla. :ler: Kjempekoselig det, og så bra at vi tar opp tråden hver gang vi møtes, selv om det er lenge mellom hver gang. Mens vi sitter der kommer bestisen til gubben, han ser ikke oss men setter seg et stykke bortenfor. Vi spekulerte litt på hvem han skulle møte, om det var ny-dama. Men så var det bare gubben gitt. Fikk prata litt med dem da, har jo ikke sett bestisen siden før han dro på ferie.

Og sånn går nå dagene... 4 dager igjen. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag leste jeg horoskopet mitt, har vanligvis ikke noe særlig tro på sånt da.

"Du er klar til nye eventyr i livet ditt. Skoler, kurs eller en ny utdannelse ligger på tapetet denne uken. Reiser og utenlandsopplevelser er noe du lengter etter eller gjør noe med. Dine lyster for dette er ihverfall store."

Er jeg klar for ferie eller er jeg klar sier jeg bare. :sjarmor: Ikke det at jeg skal på skole eller noe denne uka, men reise? Anytime. Problemet er bare hvor, med hvem og hvordan få råd? Har vært inne på tanken å ta en helgetur eteller annet sted. Men det er så kjedelig å reise alene. Så det var billige flybilletter til Køben... :sjenert: Og så har jeg jo en halvveis avtale med elskern om å dra bort i helga. Vet ikke om det blir noe av. Og jeg har ikke så bra råd som jeg trodde... Åssen skal dette gå? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, en dag til snart over. Eller, snart og snart. Det er litt igjen da.

Var på kaffebar med gubben i dag. Nå har jeg sett ham masse de siste par ukene, sånn blir det når få andre er igjen i by'n. :ler: Han var innom her for å hente noe saker og så foreslo jeg en kaffe. Mest fordi jeg hadde lyst på kaffe og lyst å være ute. :sjarmor: Ikke fordi jeg ville være sammen med ham. Det går faktisk veldig greit nå. Ikke noe problem å omgås på denne måten. Han forteller endel om seg og sine ting, noen ganger lurer jeg på hvorfor, fordi han føler behov for å fortelle meg noe? Jeg føler vel og fortsatt at han har sin egen forestillingsverden, kanskje det han vil at skal være sant? Jaja, det får være hans problem, jeg påpeker det ikke, han får tro hva han vil. Detta ble litt rotete og utydelig, men sånn får det bare være. :ler:

Attpåtil ser jeg han vel i kveld, da møtes korgjengen som vanlig. Kanskje kommer elskern og? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varmt, varmt, varmt, varmt... Og tre dager igjen. :sjenert:

I går må ha vært den varmeste dagen i sommer. Svetten sila uten at jeg gjorde noe som helst. Deilig da å få meg en tur ut og treffe folket. Traff ikke elskern da, men snakka litt med ham på msn etter at jeg kom hjem. Hvordan det går? Tja, si det.

Kjenner at jeg begynner å bli litt rastløs mhp helga. Det er de første feriedagene mine og jeg kunne tenke meg å finne på noe, reise bort eller no'. Men jeg er litt usikker på elskern da, og så er det få andre som det passer for så vidt jeg skjønner. Kan jo alltids ta en helg på stranda om været holder, det er ikke det, men jeg har nå lyst å finne på noe mer. Kanskje bare en langtur i skogen eller byen. Får ta på meg tenkehetta i kveld, om den fungerer i slik varme. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følgende salve servert på spansk-engelsk i gangen: chwat is the worst ting tat ca happen? Sex?"

Foranledningen var selvfølgelig at jeg hadde fortalt om våre (elskern og mine) tidligere planer om å reise bort denne helga. Og selvfølgelig, siden vi nesten dævver på jobb begge to (spanjolen og meg altså), så virka en tur ut av byen det åpenbare valget. So, chwat to do? ;) Ta motet til meg og spørre elskeren om han har lyst å dra på tur allikevel? Eller satse på stranda og byturer? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven. :overrasket: I går var jeg helt glovarm og utslitt av varmen, slang meg nedpå litt da jeg kom hjem, på soverommet er det kjøligere. Og sov i godt over to timer. :overrasket: Var så deilig atte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten bare en dag igjen. :ler: Og jeg har strøket ut nesten alt på to-do-lista mi. Det kan jeg like. Ikke det at de siste dagene har vært veldig fulle av ting to-do... :sjenert: Det har nesten vært litt for sløvt.

I går bare kollapsa jeg da jeg kom hjem, kanskje jeg skulle prøve noe annet i dag? Ta en tur i parken eller noe. Bare stikke hjemom og hente ting og så rett ut. Får se det an, problemet er at når jeg har sykla hjem, litt oppoverbakker, i de 28 gradene eller hva vi nå har for tida så kan du vri meg opp når jeg kommer inn døra. :ler: Og da orker jeg ikke mye nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SISTE DAG!!! Det demrer for meg at jeg egentlig har gleda meg veldig til ferie og at jeg trenger det. ;)

I dag har jeg ikke så fryktelig mye å gjøre nei, og jeg kommer nok til å stikke av litt tidlig. :sjenert: Er ikke noe vits å bare sitte her og late som.

Elskern og jeg skal på tur i helga, vi bestemte oss i går. Pakker telt og badebuksa i bilen og drar sørover i håp om at været holder. Værmeldinga antyder 2-3 mm regn, men det sier meg ingenting egentlig. Håper også at vennskapet holder. Vi har jo tilbrakt helger sammen før, det er ikke det, men nå er jo situasjonen litt annerledes. Regner med det går bra da, men jeg merker at jeg forholder meg til ham på en litt annen måte nå. Har jo ikke vært sammen på tomannshånd siden den søndagen. Og det er litt rart. Men det skal bli fint og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det billa, jeg tror det kommer til å bli fint jeg.

Har maila litt i dag og samordna hva vi må ha med. Fordel med å dra på tur med bil kontra i marka f eks er at man faktisk ikke trenger å tenke så primitivt, men kan ha med litt ting som gjør turen komfortabel, det kan jeg like. :sjarmor:

Avataren er oppdatert, denne gang uten struts. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kravstore dere er da. :ler: Dette bildet (uten skrifta) har jeg hatt på desktoppen min i flere uker i påvente av ferie, så det er liksom ferie det.

Får se om jeg finner noe struts-på-ferie-bilde over helga. ;)

Men nå er det like før. Hele lista mi er tom og jeg er skikkelig i feriemodus.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...