Gå til innhold

anonymas

anonyma

Anbefalte innlegg

Host, host, hark, hark. Varm, men ikke feber. Kjipe dager, men det er nok på vei til å gi seg litt nå.

Jeg blir så sløv av å ikke være helt i form, og så er det en grei "unnskyldning" for ikke å gjøre noen verdens ting etter jobb. :ler: Fy fader så slapp jeg er om dagene. Jada, det er stille rundt meg, men vil jeg at det skal skje noe så kan jeg jo oppsøke folk selv. Men blir det til? Næh. Litt dumt kanskje, å melde seg så totalt ut av alt som skjer (om det skjer noe da, midt på sommeren), men om det skjer noe så er det ingen som sier noe til meg heller, så det går vel opp i opp. Resultatet er i hvertfall nok alene-tid, som jeg ikke har brukt til noe som helst fornuftig. Hva er meninga med det da? :klø: Jaja, de hektiske dagene og ukene starter fort nok opp igjen tenker jeg, beroliger meg sjøl litt når jeg får den tanken om at om sommeren skal man jo være ute og ha det gøy og oppleve ting... :sprettoy:

Snakka så vidt med elskeren på msn i går, han har det fint på ferie og kommer hjem på søndag. Så neste uke blir kanskje ikke så slækk. :plystre: Han sendte meg noen bilder og, først av ungene. :ler: Har blitt så vant til å forholde meg til pappa-delen av ham at det var helt greit. Siste bildet jeg fikk var av ham da. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaja, fredag igjen. Denne uka har vært lang og stille. Litt for stille synes jeg egentlig. Har bare sett folk på jobben, ikke truffet noen på kveldene. Har hatt kontakt med elskeren og gubben så vidt. Det er ikke sånn jeg vil ha det, nei.

Men jeg tenker og at en og annen periode i løpet av året tåler jeg at det er sånn. Jeg vet det er forbigående. Er i hvertfall i mye bedre form nå, hoster ikke så ille lenger, det hjelper jo og litt.

Og i helga er det meldt sooool :sjarmor: Da skal jeg i hvertfall ta meg en tur på stranda og kose meg der, føles i hvertfall som jeg gjør noe da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du, det syntes jeg og. Nå har jeg ingen arbeidsmenner her i det hele tatt, de har tatt ferie.

I dag skal jeg på stranda. For det har jeg bestemt. :Nikke:

Hadde en liten klæsh med gubben i går igjen. Vi samla de få som er igjen i byen og tok etpar pils. Fikk oppdatert litt sladder og sånt og. Som at bestisen til gubben har fått seg dame og det er derfor vi ikke har sett så mye til ham i det siste. Anyway, vi snakka løselig om høsten og jeg har jo hatt en fast fest på høsten, og jeg lurte litt høyt om jeg skulle ta det etter at koret har vært på tur, da blir det seint på høsten, eller om det skulle være før. Det blir en stund før, for høsten er ganske tettpakka for meg og det er ikke så mange alternative helger. Da foreslo ha selvfølgelig at han kunne ha det. (Det løser jo egentlig ingenting, det er jo de samme folka som ville kommet uansett. ) Men jeg sa jo at det skal nok bli fest, men jeg var bare ikke sikker på når. Da mumla han noe om at han måtte få lov å ta over en av de tradisjonene vi hadde hatt, enten påskelammet eller denne festen. Så ble vi ble avbrutt sånn at jeg ikke fikk svart ordentlig, men jeg tenkte med meg selv at nei, jeg har ikke tenkt å gi meg på dette. Han kan vel finne på noe annet vel? Vi snakka faktisk om etpar ting vi hadde lyst å gjøre med gjengen, filmkveld osv. Da kan vel han ta det som sin tradisjon. Jeg er så lei av å føye meg, så nå skal jeg bruke hans egen taktikk som jeg kjenner så godt: Jeg gjør som jeg vil uansett, så får du føye deg. Faren er jo selvsagt at når det kommer til neste korsvei, påska, så bare styrer han på egenhånd og overtar, sånn kan han nemlig finne på å være. Kjiping. :tunge1:

Kjenner jeg blir litt arg når jeg tenker på dette, men jeg har ikke tenkt å gi meg nei.

Men nuh, frokost og så på stranda. See ya...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, deilig dag. Ligget i sola og kosa meg, lest bok og bare slappa av. Superdeilig.

Nå har jeg tatt en kjapp dusj, jeg har en lasagne i ovnen og etpar dvd å velge mellom og pils i kjøleskapet. Det skal bli en fin kveld ja.

Tok meg i det på stranda i dag å ligge å titte på gutta. Der jeg pleier å gå er ikke noe spes fjortissted så dette er menn på min egen alder ca. Yummy. :sikle: Enten så er jeg veldig nøden nå siden elskeren er borte, eller så begynner jeg virkelig å bli klar for noe nytt. Jeg har den siste uka skrevet med en på nett, virker kjempetrivelig og så fikk jeg bilde av ham i går. Utrolig sjarmerende bilde. Egentlig er fyren helt alminnelig, men det er det som er så fint, jeg likte i hvertfall det jeg så. Så får vi se hva det blir til... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, så ble det den dagen i dag. Den starta bra men endte ikke fullt så bra.

Jeg dro ut på stranda ganske tidlig og koste meg i sola. Elskern kom ut etterhvert, han kom hjem fra ferie i dag, og vi hadde noen koselige timer i sola. Vi dro hjem til ham og spiste middag og så på film. Match point forøvrig, som bl a handler om en mann som går bak ryggen på kona si osv. Ikke noe jeg liker å bli minna på men men.

Vi kommer inn på den vanlige greia om noen av oss har ting på gang, og han forteller at han har lova en felles venninne av oss å dra på stranda i løpet av sommeren, og det er jo helt greit. Hvorpå jeg slenger ut at " så lenge du ikke tar'a med hjem og har deg etterpå så", på en litt humoristisk måte. De hadde nemlig en liten greie før meg og elskeren.

Da blir han litt lang i maska og forteller at jo, det har jo skjedd det da, ganske nylig. Da blir jeg lang i maska for jeg har jo hele tiden gått ut fra at vi kun har hatt hverandre og at det er dealen. Jeg har jo fiska litt innimellom for å vite om han har noe på gang, sånn i tilfelle vi må avslutte. Jeg ble kjempeskuffa, det så han jo og vi ble sittende og prate en stund.

Vi har nok kanskje snakka litt rundt hverandre og lagt litt forskjellig i det å bare ha hverandre, det er åpenbart. Han har i tillegg vært redd for å skli inn i noe forhold, det har han dårlig erfaring med fra før. Jeg på min side har vært veldig fornøyd med arrangementet, det har gitt meg friheten til å være single samtidig som jeg har hatt en veldig god venn og en som dekker visse behov. Han følte seg mer bundet og at "forholdet" vår forpliktet mer, han hadde nesten følt seg utro den gangen det her skjedde. Og det er jo litt feil det og.

Vi fikk heldigvis snakka bra sammen i dag. Jeg dro hjem igjen, hadde egentlig tenkt å overnatte, men hadde ikke lyst lenger. Trenger en tenkepause nå, det er i hvertfall helt sikkert. Jeg trodde jeg hadde vært klar på at jeg ikke ville ha en som også hadde sex med andre, han hadde nok tolka det litt romsligere. Det var synd det skulle bli sånn.

(PS. Om du leser her i dagboka fortsatt så bare si fra om jeg har skrevet noe feil eller det er noe som bør slettes.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Hmm, kjenner meg igjen... bortsett frå at rollene var motsatt på ein måte ja. Har sagt det før; Sånne forhold bør ikkje/ kan ikkje vare så veldig lenge, de har jo vart lenge! For før eller seinare vil ein legge ulike ting i det heile. Og du har jo lyst på noko anna, det veit du, det lyser jo heile boka di av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg vil ha noe annet, noe mer varig. Men ikke med ham, det vet jeg at ikke er aktuelt og det føles heller ikke riktig. Men så lenge jeg ikke har noe annet, så har vår greie fungert veldig bra. Jeg kjenner jo veldig nå at det her ikke ville stått i veien om jeg hadde funnet en annen. Det var faktisk ikke trist og leit i går.

Jeg er faktisk ikke lei meg kjenner jeg, mer skuffa. Skuffa over at han ikke sa noe til meg, for i mine øyne og mitt hode var det å ha sex med en annen jevngodt med å avslutte vårt forhold. Skuffa og over at han ikke har turt å fortelle hvordan han følte vårt forhold hadde utvikla seg, jeg vet jo at han har vært redd for å "skli inn" i noe, og har vært veldig obs på det. Og litt forvirra over at vi tydeligvis ikke hadde den dealen allikevel. Er jeg så utydelig?

Åssen er det med deg atta? Er det sommerferie nå eller er du i nærheten av meg en av dagene? Lunsj? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mat må man ha ja. :Nikke: Sitter på kontoret og spiser og hører radio på nett. Det er ekstremt stille her nå, de få andre som er her er tydeligvis opptatt andre steder.

Har endel tanker i hodet i dag ja. Det var forbausende lett å gå i går. Jeg trodde det skulle være vanskeligere å avslutte enn det var. Jeg er ikke trist og lei, det er bare litt vemodig. Føler meg litt ensom, han har vært en stor del av livet mitt i godt over ett år nå. Han har vært der i mine opp- og nedturer, vært en god støtte og venn. Det håper jeg han fortsatt kan være selv om nærheten er borte. Han virka oppriktig lei seg i går og jeg fikk en god klem før jeg gikk.

So, what to do? :klø: Finne en ny fast elsker? (Hvor?) Klare meg uten? (Kjenner at den varianten kan være litt vanskelig ;) ) Intensivere "jakten på kjærligheten"? (Det kan fort bli litt krampaktig og det er ikke helt meg) Hive meg mer utpå, ta det som byr seg og se hvordan det går uten å tenke så langt framover?

Who knows...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Uffa, den avslutninga di minner meg om livet eg har levd det siste året... Eg har kutta elskeren, prøvd jaktmarkene og intensivert jakta, og det var ikkje heilt meg nei, eg får ikkje kjensler på kommando, så eg har kasta meg ut i det og tatt det som har bydd seg... Og du veit jo kor eg e no.

Har ikkje ferie i år, skal i juli jobbe minst 21 vakter, så dette er intenst. Har fri i mårra for første gong sidan sist søndag, så den skal eg nyte, for etter det har eg ikkje fri før uti neste veke igjen. Men møtast kan vi job, berre kanskje ikkje ved jobben din, cafè ein dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deal! Jeg er antakelig opptatt i morgen kveld, men resten av uka er åpen så langt. Jeg jobber vanligvis til 16.30, du vet jo hvor. ;)

Han ringte meg i dag da han var ferdig på jobb, snakka sammen en liten stund, men vi sier jo bare det samme omigjen. Vi har nok hatt litt forskjellig tolkning av den ordningen vår og det er vel begges feil. Han hadde jo oppfatta at det var mitt ønske, men han hadde på en måte ikke sagt noe om det konkret og det er sikkert riktig. Han hadde også prøvd å hinte om det som hadde skjedd for han syntes det var litt vanskelig å fortelle meg det. Han spurte og om jeg ville ha ham allikevel, noe jeg svarte nei til. Ikke nå i hvertfall, vi får se hva som skjer framover.

Bestekameraten min er på ferie, men jeg svarte på en melding i dag og fortalte i korte trekk hva som hadde skjedd, ingen dramatikk og jeg har det fint. :icon_razz: For det har jeg, kanskje har det ikke helt gått opp for meg hva som har skjedd.

Men uansett, det åpner seg nye muligheter. Det å ha en fast elsker legger jo litt bånd på en uansett. Bånd som ikke er der lenger. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, det ligger og romsterer bakerst i hodet ennå gitt. Er vel ikke så rart, men jeg må bare passe på at det ikke går fra greit og udramatisk til å bli et problem. Kan ofte gå sånn om jeg grubler for mye på saker og ting. Går gjennom alle detajler, hva betød det, kunne jeg gjort det annerledes, hvordan var det egentlig...

Nei, tenke annerledes! Tenke nytt og la det bli en ny start på etellerannet.

Ønsker meg en lilla hatt. :sjenert:

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesten

Skal vi gå og shoppe ein lilla hatt til deg? Kan onsdag, torsdag, måndag, onsdag og fredag. Dette er altså dei to neste vekene...

Endret av attegløyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Traff elskeren i går, det var jo ikke planen. Om sommeren treffes korfolket ute i sola i stedet for øvelse, jeg er ikke alltid der da. Men i går var det så varmt og klamt hjemme at jeg måtte ha en tur ut. Visste at gubben og etpar til skulle dit. Og så dukka'n opp gitt. Han pleier hvertfall ikke være der så jeg ble litt overraska.

Jeg var nok litt avvisende, men holdt meg ganske nøytral, vi kan jo ikke snakke om private ting der heller. Litt rart å se ham og vite at han ikke er "min" lenger. Jeg dro ikke så fryktelig seint hjem og da jeg kom hjem fikk jeg melding, lurte på om jeg var våken. Det var jeg jo, men jeg fikk med meg CSI, så det ble ikke noe prating. Var ikke så veldig interessert i det heller da. Vet ikke hva han ville og har ikke hørt noe mer. Jeg har uansett ikke lyst å ha noe tett kontakt med ham på en stund, til vi blir vant til den nye ordningen. Har jeg bestemt. Tror jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yohooo. Snakka akkurat med mamma. De skal bort i helga så hytta er ledig. Det kan jeg like. :hoppe:

Jeg sa tidligere i sommer at de måtte si fra om de skulle vekk fra hytta en helg, så dro jeg gjerne ut, særlig nå jeg er verandaløs og det er j¤/&&g varmt inne.

Så da blir det tur, i hvertfall lørdag og søndag. Har kinoavtale på fredag med guttaboys, den skal jeg nå få med meg, kanskje jeg rett og slett reiser ut etterpå? Får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da var dagens første gjøremål unnagjort. :ler: Har levert sykkelen på verksted og bestilt kinobilletter. Godt at det er en litt stille periode her nå. :sjenert: Så får jeg vel ta meg en liten KG og avisrunde før jeg starter noe mer seriøst arbeid. :sjarmor:

Jeg blir alltid forundra når jeg ser lesertallene for dagboka mi. Jeg vet jo om noen faste lesere og jeg er jo innom selv, når jeg ser det er nye innlegg. I den gamle var jeg innom og leste gamle innlegg nå og da, men ikke i denne. Det er jo hyggelig det da, at mange leser. Men det kan jo være at noen plutselig vet hvem jeg er, eller vet hvem noen av de jeg skriver om er. Jeg har jo lagt meg på en ganske anonym linje på KG, jeg skriver sjelden innloggede innlegg i forumet, jeg skriver og sjelden personlige ting utenom her inne, så jeg er vel ikke av de mest synlige brukerne her. Men med så mange lesere/visninger blir jo sjansen større for at noen kjenner meg. Det er flere "der ute" som vet masse om meg fordi de har lest her inne, uten at jeg vet hvem de er. Det er litt creepy. Jaja, i det litt paranoide hjørnet i dag. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...