Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg jobber på BIT (lunsjkjede) som deltid, ca 12 timer i uka, og tjener omtrent 5000 i måneden.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg jobber på BIT (lunsjkjede) som deltid, ca 12 timer i uka, og tjener omtrent 5000 i måneden.

Den i Oslo City/Oslo S, eller den oppe ved Rosenkrantzgate ved "3 Brødre"?

:klappe::)

Skrevet

Jeg jobber på kontor og tjener litt over 30.000 i måneden ...

Gjest Gjest
Skrevet

Er seniorkonsulent i bank - tjener 500.000 i året + bonuser, men har ikke overtid. Fri telefon og fri parkering. I tillegg driver jeg med aksjehandel som gir meg en hyggelig biinntekt.

Gjest Neffi
Skrevet
Jeg jobber på kontor og tjener litt over 30.000 i måneden ...

De fleste jobber på kontor :) Ganske vesentlig å få med seg hva man gjør der ;)

Skrevet
Det er nøyaktig det samme som vi akademiker-medlemmer tjener i kommunal sektor, de med 5 og 6 års høyere utdanning. Og da er det med tillegg, for de av oss som har det...

Og politiet klager over lønnen?!

"Alle" tjener likt i Norge.  :forvirret:

Oi oi, 16000,- i mnd, ja det var jaggu rått betalt......HALLOEN...Sjekk litt om hva folk generelt får i lønn her inne så er vel ikke akkurat politiet blandt vinnerne. Nå finns det riktignok de som tjener riktig godt også i politiet, men det er folk som jobber VELDIG mye utover de 150 timene som er et standard månedsverk.

Synes det er mange "sutretyner" her nå. Stort sett alle som startet utdanningen sin visste hva de gikk til mtp lønn og evt fordeler/ulemper med jobben. Det blir for dumt i ettertid å klage på at "andre" tjener bedre senere. Få eget fagforbund til å kjuempe lønnskampen for dere. De som har for svake fagforeninger har dessverre tapt lønnskampen. Hvis det var lønnen dere var ut etter så var det å satse på et yrke som gir bra uttelling lønnsmessig.

Gjest Gjest!
Skrevet

Hjelpepleier(privat sektor)

Tjener mellom 14000-16000kr mnd! I grunnen fornøyd med det!

Gjest Gjest
Skrevet
Hjelpepleier(privat sektor)

Tjener mellom 14000-16000kr mnd! I grunnen fornøyd med det!

Og det fortjener dere, for det er et hardt yrke! :):klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...