Gå til innhold

Eurovision Song contest

Gjest |H|

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sexy Cath
Nå har jeg ikke tenkt å ødelegge tråden her,  Stå på!  :ironi:Innlegget er endret. Reglene. Orakel - mod.

nei det gjør jeg ikke. vis meg i såfall hvor. når du først slenger med leppa må du argumentere for deg. ;) sånn er det på forum.

jeg er direkte og setter ting på spissen, ja. soo? jeg er ingen kose-moser. soo?

Endret av orakel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest1

Lurer litt på hva rekorden er for antall brukere inne i samme tråd på KG på samme tid er jeg... Vi har vært 35...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sønnen din allerede utpekt vinneren? ;)

Nei, han er på kino og er ikke interessert i dette flotte programmet, bare i Finland!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
nei det gjør jeg ikke. vis meg i såfall hvor. når du først slenger med leppa må du argumentere for deg. ;) sånn er det på forum.

jeg er direkte og setter ting på spissen, ja. soo? jeg er ingen kose-moser. soo?

Så du kaller det å sette ting på spissen? Den var ny.

Innlegget er endret. Reglene. Orakel - mod.

Endret av orakel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sexy Cath
fordi du tviler på om vi har kjærester, du mener vi er patetisk og åndssvak, du sier vi er bleieunger...

'

jeg har ikke kalt noen åndssvak, jeg kalte noen for avånsjuka. det betyr misunnelig på svensk. hahahahahaahah!!!!

ja jeg mener det er patetisk å rakke ned på EN person som ikke kan forsvare seg. ikke drittslengning det. kun fakta.

Innlegget er endret. Reglene. Orakel - mod.

Endret av orakel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finland leder fortsatt da, hadde jo vært morsomt om de stakk av med seieren. Det blir iallefall ikke norsk seier. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...