Gå til innhold

Eurovision Song contest


Gjest |H|

Anbefalte innlegg

ja. for jeg syns carola får gjennom gå nok nå av bitre kvinner. jeg syns synd på dama jeg.  :forvirret:  :forvirret:

og ja det er min sak så lenge jeg liker henne og så lenge det kan være at ryktene om henne er falske.

ser dere ikke hvor tåpelige dere fremstår selv? dere som har kjærester (tviler dog på at dere har), hva sier han til en sånn oppførsel?

lenge leve janteNorge :roll:

:ler:

Begynner kanskje å bli litt useriøs her kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja. for jeg syns carola får gjennom gå nok nå av bitre kvinner. jeg syns synd på dama jeg.  :forvirret:  :forvirret:

og ja det er min sak så lenge jeg liker henne og så lenge det kan være at ryktene om henne er falske.

ser dere ikke hvor tåpelige dere fremstår selv? dere som har kjærester (tviler dog på at dere har), hva sier han til en sånn oppførsel?

lenge leve janteNorge :roll:

Hvorfor er det IKKE min sak å mene noe om Carola?

Hvorfo ER det din sak å mene noe om mine meninger??

:klø: motsigelser????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sexy Cath
hva er d for et argument da?? hva kjærestene våre synest om oss???

Innlegget er endret. Reglene. Orakel - mod.

altså. det verste menn vet er misunnelige kvinner. derfor spurte jeg. men du tok ikke den.

jeg drikker ikke. passe på at rynkene ikke skal komme vet du. :sjarmor:

Endret av orakel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo bare si din mening, og jeg sier min. jeg sier da, at dere fremstiller dere som en gjeng med avåndsjuka mennesker som ikke unner andre godt.

patetisk. rett og slett.

Bare fordi vi mener noe annet om Carola enn d du gjør, så trenger ikke dette å gå utover oss som personer!

Nå er d du som er patetisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, dere, kan vi ikke drite i å krangle med Sexy Cat i denne tråden. Nå skal vi ha det artig! Faktisk ble Grand Prix skikkelig gøy på grunn av tråden her! :ler:

:Nikke:

Takket være denne tråden så slapp jeg å pine meg gjennom de siste låtene, tida fløy jo. Lenge siden Grand Prix har vært så morsomt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sexy Cath
Hvorfor er det IKKE min sak å mene noe om Carola?

Hvorfo ER det din sak å mene noe om mine meninger??

:klø: motsigelser????

les da nå mitt svar til deg. jeg sa da at du gjerne måtte ytre dine meninger, og da gjør jeg det også. get it?

du må mene i vei, men hva hvis det ikke er sant? hva da? gir du faen? tenk hvis det var deg i den situasjonen?

vil du fremstille deg sånn? og dette spør jeg dere alle om.

vil dere fremstille dere slik dere gjør med å rakke ned på en annen persons utseendet hele tiden?

ja hun norske ligner på en hest, men hester er da søte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hva så? det må hun da få lov til å forsvare. det behøver ikke bety at hun nødvendigvis har gjort noe for det. ;)

jo bare si din mening, og jeg sier min. jeg sier da, at dere fremstiller dere som en gjeng med avåndsjuka mennesker som ikke unner andre godt.

patetisk. rett og slett.

hun går nok til topps. :smilbla:

Altså, glemte å skrive at hun INNRØMTE at hun brukte injeksjoner i ansiktet.

Men vi må vel få lov til å mene hva vi vil om henne, og du må få lov til å mene det du vil. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest1
altså. det verste menn vet er misunnelige kvinner. derfor spurte jeg. men du tok ikke den.

jeg drikker ikke. passe på at rynkene ikke skal komme vet du.  :sjarmor:

Så greit at du vet hva menn liker og ikke liker! Kanskje du skal gi ut bok? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sexy Cath
Bare fordi vi mener noe annet om Carola enn d du gjør, så trenger ikke dette å gå utover oss som personer!

Nå er d du som er patetisk!

når dere ikke har annet å snakke om, om hun har botox eller ei så går jo dere på henne som person også. hvorfor er det greit at "alle" her inne går på henne som person, men dere tåler ikke å få høre LITT av det hun får høre hver dag tilbake?

hun er ikke her for å forsvare seg en gang og det kan da i det minste dere gjøre.

:grine2:

Innlegget er endret. Reglene. Orakel - mod.

Endret av orakel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hippopotamus

At jeg misliker Carola og hennes GP-bidrag har ingenting med hennes utseende å gjøre. Det har derimot to grunner:

*Jeg synes låten er jævlig, og at hun er en patetisk parodi på sitt forrige GP-bidrag.

*Jeg liker ikke fanatiske mennesker som benytter enhver anledning til å drive PR for lugubre sekter, barnemishandling i Guds navn og homofobi. At hun attpåtil nekter for det hun har sagt etterpå hjelper ikke akkurat på inntrykket.

Dersom du velger å kalle det sjalusi fra en bitter kvinne, så gjerne for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Visste dere at ho dama som synger for Hellas er 52 år gammel?!?!? :overrasket:

Likte Danmark sin ganske godt jeg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sexy Cath
Så greit at du vet hva menn liker og ikke liker! Kanskje du skal gi ut bok?  :)

en ting er i allefall sikkert. menn HATER når vi kvinner snakker shit om andre damer. menn ser på oss som "store" kvinner hvis vi holder kjeft og hever oss over det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest1
Skal vi konsentrere oss om Grand Prix igjen? Og tippe hvem som vinner?

Jeg tror at Irland vinner.

Jeg kan faktisk ikke si at en spesiell låt peker seg ut. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sexy Cath
Altså, glemte å skrive at hun INNRØMTE at hun brukte injeksjoner i ansiktet.

Men vi må vel få lov til å mene hva vi vil om henne, og du må få lov til å mene det du vil. Enkelt og greit.

OK :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest1
en ting er i allefall sikkert. menn HATER når vi kvinner snakker shit om andre damer. menn ser på oss som "store" kvinner hvis vi holder kjeft og hever oss over det. ;)

Og dette gjelder ALLE menn altså? Her er det bare til å ta notater. Dette mener alle menn, og hester er søte. :noterer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...