Gå til innhold

Eurovision Song contest


Gjest |H|

Anbefalte innlegg

Hun var kjempeflink!!!! :klappe:

Enten er det jeg som er hormonell og gravid, men dette var superbra!!!

Heia Norge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest1

Ja om man sammenligner med de andre så var hun bra. Grand Prix burde ha en egen musikksjanger. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sangen er nydelig og absolutt den beste av alle jeg har hørt. Synes den fortjener å vinne, men tror dessverre ikke den gjør det. MGP er ikke hva det engang var, de østeuropeiske landene stemmer bare på hverandre, og jeg synes det ødelegger mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest1
Ja, sangen er nydelig og absolutt den beste av alle jeg har hørt. Synes den fortjener å vinne, men tror dessverre ikke den gjør det. MGP er ikke hva det engang var, de østeuropeiske landene stemmer bare på hverandre, og jeg synes det ødelegger mye.

Ja det med de østeuropeiske landene er jeg helt enig i. De har en helt annen type musikk enn de vestlige landene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sangen er nydelig og absolutt den beste av alle jeg har hørt. Synes den fortjener å vinne, men tror dessverre ikke den gjør det. MGP er ikke hva det engang var, de østeuropeiske landene stemmer bare på hverandre, og jeg synes det ødelegger mye.

Enig med deg i det ja.

Den skiller seg i alle fall ut, og den er nydelig.

Den er rolig, vakker og et fint innslag, og alt det andre er så "slitsomt" i forhold. I alle fall av det jeg har hørt til så langt. Men, om den vinner er vel ikke like sikkert... Pga disse som stemmer på hverandre, og de er mange...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta
de østeuropeiske landene stemmer bare på hverandre, og jeg synes det ødelegger mye.

Akkurat som Norge og Sverige stemmer på hverandre. Norge gir 12 poeng til Sverige, men aldri motsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat som Norge og Sverige stemmer på hverandre. Norge gir 12 poeng til Sverige, men aldri motsatt.

Er jo ikke å stremme på HVERANDRE når det bare går en vei da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de østeuropeiske landene stemmer bare på hverandre, og jeg synes det ødelegger mye.

ja, d er synd. Man burde ha satt opp en regel for sånt. Virker som de stemmer på hverandre for å unngå nabokrig, smiskere!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Er jo ikke å stremme på HVERANDRE når det bare går en vei da....

Så lenge Sverige og Norge alltid gir poeng til hverandre, vil jeg kalle det å stemme på HVERANDRE; det trenger jo ikke alltid være 12. Du må ikke kverulere mer enn meg.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se Carola og de fra Finland.  ;)

Sønnen min har bedt meg om å ta opp de fra Finland, av en eller annen grunn, men de er da ikke på den lista som ligger ute på vg.no! Er de ikke med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LoisLane

Lettrørte meg synes Christine Guldbrandsen gikk rett i hjerterota! (Er jeg gravid? :overrasket: ) Ikke alle som klarte å synge like rent...

Østeuropeere har jo felles dårlig smak, tror det er mer det enn bevisst "stemme på lag".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettrørte meg synes Christine Guldbrandsen gikk rett i hjerterota! (Er jeg gravid? :overrasket:

he he... duh.. jeg tenkte jeg skulle unngå å skrive det, men jeg fikk faktisk tårer i øynene etterpå. Men jeg ER gravid da!

Han fra Russland har jammen meg noen synlige blodårer! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at Christine gjorde en kjempejobb i dag. Første gangen jeg har hørt sangen og den var virkelig flott.

Skal bli spennende å se om vi får noe fra Sverige. ;)

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så lenge Sverige og Norge alltid gir poeng til hverandre, vil jeg kalle det å stemme på HVERANDRE; det trenger jo ikke alltid være 12. Du må ikke kverulere mer enn meg.;)

Åjoda, jeg kverrulerer masse jeg ;)

Men jada, det handerl nok en del om kollektivt dårlig smak som noen skrev.

Også har jeg ve fått bekreftelsen (som jegikke trengte da, jeg visste jo det) på at jeg altså beviselig ikke er gravid, ingen tårer her! :)

Men en nydelig sang og et flott opplegg, det er det likevel. Alle de andre sangene går liksom litt i ett hos meg...

Du som skulle ta opp finland: Joda, de er med, de er sang nummer 17.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...