Gå til innhold

Eurovision Song contest


Gjest |H|

Anbefalte innlegg

finland kommer som nr 17 :)

mye rare sanger gitt..

Takk, det står visst feil på vg.no. Skal bli interessant å se hvorfor en 15-åring vil ha opptak av det. :klø: Har ikke hørt/sett noen av sangene før, jeg, men det var mye rart, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, det står visst feil på vg.no. Skal bli interessant å se hvorfor en 15-åring vil ha opptak av det. :klø: Har ikke hørt/sett noen av sangene før, jeg, men det var mye rart, ja!

:ler: Du finner nok ut hvorfor ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hippopotamus
Takk, det står visst feil på vg.no. Skal bli interessant å se hvorfor en 15-åring vil ha opptak av det. :klø: Har ikke hørt/sett noen av sangene før, jeg, men det var mye rart, ja!

Du kommer nok til å forstå hvorfor fra første øyeblikk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer nok til å forstå hvorfor fra første øyeblikk  :ler:

:Nikke:

De er de eneste jeg kan si at jeg gleder meg til å høre. Ellers gleder jeg meg til avstemminga, bare så mange utrolig dårlig låter jeg må lide meg gjennom først. :icon_neutral:

Synes hun norske klarte seg bra, fin låt. Men tror nok ikke det er en vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herrejemini hva er det med Litauen da *gremmes*

de tror visst de har vunnet de. De har misforstått litt kanskje? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herrejemini hva er det med Litauen da *gremmes*

Ja, hadde det vært den junior hade bedt meg om å ta opp, hadde jeg adoptert ham bort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Jeg tror Romania kommer høyt i år.

Alvedansen er jo nydelig, da!

Men ellers er det som vanlig mest av det bestefaren min kaller "tjåk i saurævv." Ikke spør meg hva det er for noe, men dårlig er det i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem?

Mulig jeg bommer, men det er endel som synes Christine Gulbrandsen ser ut som en hest med de litt utstående tenna.

Jeg synes de som er vinnerne av Eurovision var kjempemorsomme!! Og den balladen fra Bosnia var pen. Utover det har jeg vel glemt de andre allerede. Men gleder meg til Finland jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest1
Mulig jeg bommer, men det er endel som synes Christine Gulbrandsen ser ut som en hest med de litt utstående tenna.

Jeg synes de som er vinnerne av Eurovision var kjempemorsomme!! Og den balladen fra Bosnia var pen. Utover det har jeg vel glemt de andre allerede. Men gleder meg til Finland jeg og.

Det er jo ingen som har vunnet enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg bommer, men det er endel som synes Christine Gulbrandsen ser ut som en hest med de litt utstående tenna.

hmm..har jeg faktisk ikke tenkt på. Men så bruker jeg ikke tiden min på å finne ut hvem som ligner på hvilke dyr heller jeg da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde det vært den junior hade bedt meg om å ta opp, hadde jeg adoptert ham bort!

:ler:

Hellas sin sang var jo litt fin da, men fælt som hun skulle overdramatisere det da. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...