Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
menn ser på oss som "store" kvinner hvis vi holder kjeft og hever oss over det. ;)

:ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skal vi konsentrere oss om Grand Prix igjen? Og tippe hvem som vinner?

Jeg tror at Irland vinner.

Er det ikke noe som heter pausekrangel, da? Nå er det ihvertfall det. Armenia vinner, ingen tvil om det! Carola blir nummer to.

Gjest Sexy Cath
Skrevet
Skal vi konsentrere oss om Grand Prix igjen? Og tippe hvem som vinner?

Jeg tror at Irland vinner.

Ok. Heia Sverige. Jeg tror Sverige vinner. :)

Gjest Piper
Skrevet
en ting er i allefall sikkert. menn HATER når vi kvinner snakker shit om andre damer. menn ser på oss som "store" kvinner hvis vi holder kjeft og hever oss over det. ;)

Dette burde du kanskje tenke på, når du kritiserer damer du selv ikke liker. Beklager, men du er bare helt utrolig :hoho:

Skrevet
Visste dere at ho dama som synger for Hellas er 52 år gammel?!?!?  :overrasket:

Likte Danmark sin ganske godt jeg... :)

Da snakker vi iallefall om Botox. :ler:

Skrevet

Top 10, IKKE i prioritert rekkefølge.

Norge, Irland, Finland, Litauen, Latvia,. Danmark, Finland, Sverige, Russland og Storbrittania

Skrevet
Er det ikke noe som heter pausekrangel, da? Nå er det ihvertfall det. Armenia vinner, ingen tvil om det! Carola blir nummer to.

Men nå er pausen over! ;)

Skrevet
Ok. Heia Sverige. Jeg tror Sverige vinner. :)

hahaha! Carola har ikke sjans!

Gjest Sexy Cath
Skrevet
Dette burde du kanskje tenke på, når du kritiserer damer du selv ikke liker. Beklager, men du er bare helt utrolig :hoho:

Hvorfor det da? jeg går ikke på en person. jeg går på en gruppe. med f.eks fete folk. de har mulighet til å slanke seg. har carola mulighet til å FÅ rynker?

at jeg kalte christine eller hva hun heter en hest gjør da ingenting. hester er drit søte. :)

Gjest meya84
Skrevet

jammen blei det mange i tråden ja :ler:

Liker verken carola eller sangen jeg, den er fooooorferdelig :overrasket: må da være lov å mene det!! men jeg har ikke tenkt å la meg provosere av enkelte her. ser ut som enkelte bli litt nedstemt :ler:

nå er det avstemning folkens! go romania :klappe:

Gjest gjest1
Skrevet
en ting er i allefall sikkert. menn HATER når vi kvinner snakker shit om andre damer. menn ser på oss som "store" kvinner hvis vi holder kjeft og hever oss over det. ;)

Du er ihvertfall den siste som kan si at du ikke slenger dritt og hever deg... :ironi:

Gjest Sexy Cath
Skrevet (endret)
hahaha! Carola har ikke sjans!

allerede på en annen plass. :smilbla:

Endret av Sexy Cat
Skrevet
Hvorfor det da? jeg går ikke på en person. jeg går på en gruppe. med f.eks fete folk. de har mulighet til å slanke seg. har carola mulighet til å FÅ rynker?

at jeg kalte christine eller hva hun heter en hest gjør da ingenting. hester er drit søte. :)

:klaske:

:ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har faktisk ikke noen favoritt. Jeg har bare oversikten over de jeg synes var helt forjævlig... :sjenert:

Jeg antar det blir en sang med masse rytmer og et catchy refreng... ;)

Skrevet

Ikke et eneste poeng ennå. Får vi de første fra Danmark?

Gjest Sexy Cath
Skrevet
Du er ihvertfall den siste som kan si at du ikke slenger dritt og hever deg... :ironi:

hvorfor? :) utdyp. diskuter da. :smilbla:

Skrevet

fordi du tviler på om vi har kjærester, du mener vi er patetisk og åndssvak, du sier vi er bleieunger...

Skrevet

Ikke utdyp det her, da! Fåkk, ass! Finland leder, jo! :klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...