Azalea Skrevet 14. mai 2007 #121 Skrevet 14. mai 2007 Er 175cm høy, veier 77 Neida er ganske fornøyd, alt er fordelt på de rette plassene, og har ikke stor rompe, eller stor mage. Tok av 15kg for et å siden, og vekten har holdt seg der jeg er nå. Men målet er å komme ned på 70, uansett om mannen min ikke liker det Har i tillegg stor benbygning, beinene stikker allerede ut. ← Flink du har vært!
Azalea Skrevet 14. mai 2007 #122 Skrevet 14. mai 2007 Jeg derimot, har en spennende kroppsutvikling Har lagt på meg 4 kg siden i høst og er IKKE fornøyd med det ← Åh, sånn er det til meg og.. Bah! Har gått opp nå etter jul! Var veldig fornøyd og ganske så slank i jula. Sånt er så kjedelig!
Gjest rar Skrevet 14. mai 2007 #123 Skrevet 14. mai 2007 Ein person på 169cm kan jo trygt vege 63kilo... Og det er 10kg pluss for denne jenta. Kven har sagt at 53kg er perfekt for noken på 169cm??? Ho har jo då ein BMI på ca. 18,6 og det er det nederste målet på normalvekt for kvinner. Ho kan trygt vege meir og vere normal samanlikna med bmi i alle fall! Og det er ikkje meininga å diskutere deg fuerza, men måtte berre ta utgangspunkt i di vekt og høgde, okei Kjenner fleire som slit med å få kommentarrar fordi dei er so tynne(i alle fall i andre sine auge), dei kan jo ofte ingen verdens ting for det. Eg vil faktisk ikkje oppgi mine egne tall her inne føler meg smellfeit når folk på 170 veger 55kg!! Sjølv er eg 163 og veg ikkje akkurat 55kg.... Men det er jo ein stor forskjell på kvar tyngda legg seg på folk og ikkje minst kva ein er vant til! Eg syns ikkje eg ser stor ut på noken måte, det syns ikkje andre heller. Eg er ganske gjennomsnittleg, i alle fall i min vennekrets og blant dei eg ser. Men eg har synlege lår, leggar med mykje musklar, rumpe og store brøst.... Men eg er fornøgd, stort sett. Var veldig slank før, og stortrivdes med den vekta, eg var bitteliten og alt passa av klær. Men no har eg fått masse former som kler meg og som andre liker godt også, so eg er fortsatt fornøgd. Sjølv om det var ein overgang å gå opp 10-12kg heilt uten vidare!! Trente jo meir enn nokensinne i den tida. Men kg blei verande so då skulle dei vel vere der antar eg. Men eg bryr meg litt om å halde meg i nokelunde form, vil jo ha eit langt og sunt liv ← jeg spurte fordi jeg har akkurat samme høyde og vekt selv, og jeg vil ikke legge på meg. men jeg vil ikke gå ned heller. men selv om vi har samme mål, så betyr det jo ikke at vi har lik kropp for det, jeg har f.eks. ikke pupper men kjempestore lår, det kan hende at fuerza er helt motsatt f.eks. det kan jo hende hun er mye tynnere enn meg selv om vi veier det samme og er like høye. og hvis hun er svært plaget av kommentarer hun får om kroppen sin så skjønner jeg at hun vil legge på seg. men jeg synes det er dumt hvis hun er fornøyd selv, men vil legge på seg bare pga noen slemme kommentarer.
Azalea Skrevet 14. mai 2007 #124 Skrevet 14. mai 2007 Jeg er 167 og veier 47 kilo. Jeg syns det høres litt lite ut, men det ser ikke lite ut i det heletatt! Rart egentlig.. ← Det er veldig merkelig det der med kropp og vekt.. Det er derfor det er best å kun se seg i speilet og ikke se på vekta! Til meg er det motsatt, jeg er vel mellom 1.67-1.69 og veier sikkert 65-66kg eller no(en stund siden jeg har veid meg) men det ser mye mer ut, synes jeg da:| Skikkelig kjipt. Blir vel så jeg hiver meg på slankinga nå fremover, håper en vakker dag å komme ned på 60kg igjen. Noen der ute som trenger en slankevenn? Jeg trenger en! Jeg synes det er veldig vanskelig å trene helt alene og ikke snakke med noen, trenger også et spark bak noen ganger:P
Azalea Skrevet 14. mai 2007 #125 Skrevet 14. mai 2007 1,72 og desverre oppe i 80kg.. Har jo litt ekstra da, men det er ikke plagsomt.. Skal ned til 76kg (i første omgang), og kanskje videre ned til 70.. *Drømme* ← Det er bra man er realistisk! Det er vanskeligere enn man tror.. *krysser fingrene for at det går bra*
Azalea Skrevet 14. mai 2007 #126 Skrevet 14. mai 2007 Jeg er 165 høy og veier 66kg...er 20år. Er dette normalt eller overvektig? Hva ville dere gjort hadde det vært dere?? ← Det kommer veldig an på kroppen egentlig, jeg er omtrent det samme som deg, men til meg ser det mye mer ut.. Litt kjedelig det der.
Gjest DyneTryne Skrevet 14. mai 2007 #127 Skrevet 14. mai 2007 (endret) 1.60 og 45 kg. Skal ikke opp og ihvertfall ikke ned Har vært til legen og spurt om jeg er for tynn, og han sier jeg er bygd sånn og trenger ikke gjøre noe med det. Det var litt skummelt månedene før legetimene, da jeg plutselig raste 5 kg på noen få uker, men så lenge han sier jeg ser sunn ut og vektnedgangen ikke er pga amfetamin eller lignende så.. slikt rører jeg ikke med pinne engang :D Endret 14. mai 2007 av DyneTryne
fuerza Skrevet 14. mai 2007 #128 Skrevet 14. mai 2007 Ein person på 169cm kan jo trygt vege 63kilo... Og det er 10kg pluss for denne jenta. Kven har sagt at 53kg er perfekt for noken på 169cm??? Ho har jo då ein BMI på ca. 18,6 og det er det nederste målet på normalvekt for kvinner. Ho kan trygt vege meir og vere normal samanlikna med bmi i alle fall! Og det er ikkje meininga å diskutere deg fuerza, men måtte berre ta utgangspunkt i di vekt og høgde, okei Det er helt greit Er enig i det du sier. og hvis hun er svært plaget av kommentarer hun får om kroppen sin så skjønner jeg at hun vil legge på seg. men jeg synes det er dumt hvis hun er fornøyd selv, men vil legge på seg bare pga noen slemme kommentarer. ← Jeg formulerte meg kanskje litt feil; vil først og fremst legge på meg for min egen del fordi jeg vet jeg er tynn. Deretter slipper jeg forhåpentligvis flere slike kommentarer
Fruktig Skrevet 15. mai 2007 #130 Skrevet 15. mai 2007 178 cm og 65,5 kg. Målet er 65, og da tror jeg at jeg er fornøyd..
Azalea Skrevet 16. mai 2007 #131 Skrevet 16. mai 2007 Jeg vil si at vekta her inne på folk ikke er så veldig høy egentlig.. Noen som er enig?
Gjest DyneTryne Skrevet 16. mai 2007 #132 Skrevet 16. mai 2007 Hva er vitsen med å kommentere det? Sende oss til seters og gjøre oss fete? Nei, det tror jeg ikke, du!
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2007 #133 Skrevet 16. mai 2007 Ca 1.77 og 85 kg Vil gjerne ned i 75 kg (i hovedsak for å ha en liten sikkerhetsmargin med tanke på graviditet, sykdom og andre ting som kan øke vekten), men er egentlig ganske fornøyd. ← Artig å se dette innlegget igjen Veier fortsatt 85 kg, men har heldigvis bedre mulighet til å gå ned nå enn i fjor. Så får jeg se da om tråden dukker opp om et år og jeg fortsatt er 85 kg
Gjest DyneTryne Skrevet 16. mai 2007 #134 Skrevet 16. mai 2007 Nei, jeg bare tullet rundt jeg (siden jeg faktisk siterte bukkene bruse Men er ganske enig, i den forstand at det sies nordmenn blir mer og mer overvektig for hvert år, osv. Følte bare for å kommentere siden jeg var en av de siste som svarte, og med liten vekt. Ble ikke fornærmet men følte meg litt truffet Derfor la jeg med i innlegget at legen sa det var helt ok og sunt for meg. Jeg hadde en ting til å skrive her, men så glemte jeg det
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2007 #136 Skrevet 17. mai 2007 165cm og 43kg, og kunne definitivt tatt av et par kg!
-Fisken- Skrevet 17. mai 2007 #137 Skrevet 17. mai 2007 Eg syns alle i dene tråden veger utruleg lite! Men det er vel helst dei som svarar i ein sånn tråd... ← Jepp, det er som regel de med lav vekt som vil svare i slike tråder. Man vet heller ikke om det folk skriver er reelt, eller en ønskedrøm. For min del synes jeg slike tråder er tullete.
Gjest CharlotteYork Skrevet 17. mai 2007 #138 Skrevet 17. mai 2007 Jeg er 178 cam høy. Vekten vet jeg faktisk ikke, badevekten har gått i stykker og jeg har ikke fått rotet meg til å kjøpe en ny
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå