Gå til innhold

hvor mye veier du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 163 høy og veier 70 kg. Men jeg er på vei ned, skal gå ned 10 kg, har allerede gått ned 15 kg, og de siste 10 sitter veldig hardt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 173 cm høy og veier 61 kg. Har vært nede i 53 kg, men det trivdes jeg ikke med.

Skrevet

Jeg er 174 og 65 kilo, skal prøve og komme ned i 60 i løpet av sommeren...

Gjest Gjest
Skrevet

det er bare dere tynne som svarer jo. jeg er 160 og veier 74 kg. veide 79 rundt jul. prøver å komme meg ned til 65 igjen som jeg veide for 4 år siden. skjønt jeg veide for mye da også. 55-50 er nok idealvekta.

Gjest Gjest
Skrevet

jeg veier 58 kg og er 178 cm, føler meg som en supermodell :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er 163 cm og veier 55 kg.

Håper å gå ned til 50 innen sommeren er omme.

Jeg har en tynn og spinkel overkropp med alt fettet samlet på beina :forvirret:

Sliter med å finne bukser som passer.. sitter buksa bra over lår og rumpe, er den altfor vid i livet :sur: (sorry, litt OT)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er 168 cm og veide nøyaktig 57,7 sist gang jeg veide meg, altså i går ;) Tror dette er akkurat passe, men så er det nå så mye som er akkurat passe, og kiloer er alltid fordelt veldig forskjellig på ulike kropper..

Skrevet

173 cm(og en halv når jeg strekker meg litt), veier 57 kg

Gjest gjesta
Skrevet

169 cm høy og 59 kg. Synes egentlig ikke jeg trenger å gå ned noe, men det hadde vært kjekt om kiloene fordelte seg litt jevnere.. (altså: gjerne litt mindre pupper og mage, litt mer rompe og lår) :forvirret:

Skrevet

1,78 høy og 52 kg, kommer med yrket, er modell og er naturlig tynn.

Trener en del, jeg foretrekker litt mer kjøtt på beina, men når alt over 55 kg blir for tykkt sier det seg selv. Skulle vel ligget på 65 kg, det kommer nok etterhvert som jeg blir eldre og avdanka :forvirret:

Skrevet

Jeg er 167 og veier 47 kilo. Jeg syns det høres litt lite ut, men det ser ikke lite ut i det heletatt!

Rart egentlig..

Gjest Gjest
Skrevet

Ang vekt på pupper. For å sette ett lite perspektiv på det. Jeg ble brystredusert for noen år siden fra 90f- 85c. i den anledning ble jeg fortalt av legen som opererte at de hadde fjernet 1,3 og 1,2 kg fra brystene...

Ellers kan jeg jo svare at jeg er 176 cm høy og veier ca 85. Har trent håndball i alle år så er nok ganske mye muskler... (trøster i allefall jeg meg med)

Skrevet

Jeg er 179cm høy og veier 57 kg. Litt for tynn og høy som en giraff. :sjenert:

Gjest Thalassa
Skrevet

Er 165 og veier 67 tror jeg. Forrige gang jeg stod på vekta fikk jeg sjokk og har ikke turt å gå på den siden :ler:

Har begynt å trene siden det er for mye godsaker på rumpe og mage.

Skrevet

169cm/64kg fra 76 for et par år siden. Vil gjerne ned et par kg til, men ikke lett. Til og med ikke med bryllup som motivasjon:) De siste kg sitter som støpt for å si det sånn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...