Gå til innhold

hvor mye veier du?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

1,72 høy

62 kg

:tunge1:

:eeeh:

Åj har gått ned 2 kg i sommer jeg.

:sjenert: Veier 60 nå plutselig... :)

Endret av M.P
Gjest Gjest
Skrevet

jeg er 171 høy og veier 67 kg sånn ca.. håper virkelig på å ned noen kg.. 10 ca.. trives ikke med den store magen min og andre kroppsdeler med for mye fett. er sikkert normalvekt men meg har tynn benbygning så det er mer fett på meg enn hvis jeg hadde hatt tykk benbygning vil jeg tro. trives hvertfall ikke!! vil ned på 60 hvertfall!

Skrevet

186 høy og veier mellom 85 og 90 kilo. Det er gøy!

Skrevet

Blir helt misunnelig på alle de som er så lang/høye. Det er jo nesten alle jo i forhold til meg. Jeg har aldri ønsket meg ned i vekt ...men alltid ønsket at jeg var lengre.

Vel,er liten og lett. 159cm og 51kg. Tror det er akkurat passe det.

Skrevet
Blir helt misunnelig på alle de som er så lang/høye. Det er jo nesten alle jo i forhold til meg. Jeg har aldri ønsket meg ned i vekt ...men alltid ønsket at jeg var lengre. 

Vel,er liten og lett. 159cm og 51kg. Tror det er  akkurat passe det.

Jenter har lov til å være lave da :)

Skrevet
Jenter har lov til å være lave da :)

Gutter har også lov til det. ;)

Skrevet
Gutter har også lov til det. ;)

Nei nei. Gutter skal være 2 meter høy, og veie 120 kilo i bare muskelmasse!!

Skrevet
Nei nei. Gutter skal være 2 meter høy, og veie 120 kilo i bare muskelmasse!!

:troest:

Skrevet

164 og 75 kg --- var 109 før.... ca 10kg igjen til jeg har nådd målet.

Gjest Gjest
Skrevet

Bare tynne som svarer? :forvirret: Kanskje ikke tilfeldig? ;)

Jeg er 175 cm og 96 kg. Før jeg ble syk var jeg 72 kg, og dit skal jeg tilbake og det helst før jeg blir frisk. Var 58 kg lenge før jeg kavret meg opp til 70-72. Likte ikke å være så tynn, og jeg var like misfornøyd da som jeg er nå. Jeg ser absolutt best ut og liker meg best når jeg er rundt 70 kg.

Gjest Gjest
Skrevet

160 og 72.5 kg. holder på å slanke meg. rundt juletider veide jeg nesten 80... for 5 år siden veide jeg 65... under 70 er mitt første delmål, så under 65, så under 60. helst 50.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er 168 centimeter og 52 kilo. Er passelig fornøyd, men jeg trenger desperat en oppstramming. Jeg er rimelig kvapsete.

Gjest Gjest
Skrevet
164 og 75 kg --- var 109 før....  ca 10kg igjen til jeg har nådd målet.

:klappe:

Gjest Gjest
Skrevet

Er 180 og veier 65 ca. Men kroppen min har forfalt i de siste åra, og selv om jeg ikke er overvektig, men ganske slank/normal, så buler det ut både her og der, og henger og slenger...... :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...