Gå til innhold

hvor mye veier du?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

*sukk* Her var det mye fett... :riste::riste::sjokkert::sjokkbla::sjokkert::riste::fy_fy::fy_fy:

Dere som sliter, kan jo ha som målsetting å bli noe slankere innen jul! :):nissevink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
*sukk* Her var det mye fett... :riste:  :riste:  :sjokkert:  :sjokkbla:  :sjokkert:  :riste:  :fy_fy:  :fy_fy:

Dere som sliter, kan jo ha som målsetting å bli noe slankere innen jul!  :)  :nissevink:

Ikke sant? Grusomt hvordan noen lar seg forfalle, men akk så underholdende. De begynner på bryllupsforumet, spiser seg ned til mat forumet og blir der en stund, før de ender opp på samlivsforumet hvor de klager over at mannen har funnet seg en annen.

Er det rart; sier jeg bare...

Skrevet (endret)

194 og 102,7 kg i dag tidlig

For 1 år siden var jeg omtrent nøyaktig 10 kg tyngre.

Siden da har det blitt litt mer kuler og litt mindre buler på kroppen min.

Endret av Cognizance
Gjest Gjest
Skrevet
*sukk* Her var det mye fett... :riste:  :riste:  :sjokkert:  :sjokkbla:  :sjokkert:  :riste:  :fy_fy:  :fy_fy:

Dere som sliter, kan jo ha som målsetting å bli noe slankere innen jul!  :)  :nissevink:

Ja, herregud altså, her var det skikkelig mange feite folk! Sikkert 90% aykelig overvektige. *det her var ironisk*

Ikke sant? Grusomt hvordan noen lar seg forfalle, men akk så underholdende. De begynner på bryllupsforumet, spiser seg ned til mat forumet og blir der en stund, før de ender opp på samlivsforumet hvor de klager over at mannen har funnet seg en annen.

Er det rart; sier jeg bare...

:ler::klaske:

Blir dere så jævla irritert over andres vekt, så bør dere nok holde dere unna slike tråder.

Gjest Gjest
Skrevet

181 høy og veier 76 kilo. helt greit, men vil ha noen kilo til med muskler :D

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Therese_*
Skrevet

Jeg er ca 158 cm høy, og veier 45-46 kilo, kommer an på hvilken tid på dagen.

Skrevet

Er 175 og mellom 59-64 :) når jeg er på 59 er det somregel på morgenen etter å ha spist sunnt dagen før :P plutselig dagen etter er jeg oppe i 2 kilo mer :P rart? tror jeg:P har ikke no spesielt med former.. er snart 16 :)

Til dere som ikke er så veldig glad i tallene som står på vekta.. :) husk at musklene veier mye mer enn fettet og at det er masse vann i kroppen :) fettet veier ikke så mye ;D tenk at dere er megasterke :D det gjør jeg når jeg får høre at bestevennen min som er 2 cm høyere enn meg veier rundt 57 og at hun blir sjokkert når hun ser hun er på 59 som er mitt laveste :P

jeg er litt sterkere enn henne , :) så da er det greit :P

TIPS :) Mamma var ikke helt fornøyd med vekten sin for noen år siden.. så hun begynte å sykle til jobben, det går mye fortere enn med bil (du slipper køen inn til byen) og du trener alt på en gang :) får fine ben og rygg :D (og rumpe) :P og best av alt det er gøy og du sparer masse penger :D det er store forandringer og det holder vekten nede!! :D dette fungerer kanskje ikke like bra om du ikke har dusj på jobben da.. ? men.. :-D

Skrevet

181ca og ligger på rundt 75kg, liker meg best under 75, selv om jeg egentlig ikke ser noe forskjell..

Siter litt med å finne meg bukser. Ikke bare bega lange ben, men pga store hofter/lår/rumpe/hofteben. Noen ganger passer str42/xl fint, mens i enkelte butikker/bukser får jeg ikke buksene på meg en gang. Det er jo gale det at jeg, som bare er litt mer en slank ikke passer inn i de største buksene de har i butikken. Mange har kommentert at det må være vanskelig for meg å finne bukser siden jeg da sikkert må opp i store str pga høyden, og da blir de for store ellers. Men det stemmer jo absolutt ikke.

Er M på overkroppen og fornøyd med den, men skulle gjerne hatt litt flesk av hofter/rumpe/lår slik at jeg lettere kan finne bukser og ellers ha ett litt jevnere forhold mellom overkropp og underkropp.

Skrevet

1,72 og desverre oppe i 80kg.. Har jo litt ekstra da, men det er ikke plagsomt.. Skal ned til 76kg (i første omgang), og kanskje videre ned til 70.. *Drømme*

Skrevet

Her var det mange slanke, gitt.

Er selv 160 og 57-58 kg. Vil ikke gå ned i vekt, men gjerne bli mer veltrent. Syns det er viktigere, jeg. (Skal ikke klage om jeg går ned i vekt av treningen :) )

Skrevet

Jeg er 166. For ett år siden veide jeg 68, men pga sykdom gikk jeg mye ned i vekt. 18 kilo ble borte på 4 mnd. Ikke at det gjorde meg noe da:P Nå har jeg gått opp litt igjen og ligger stabilt på 57 kg, noe jeg trives med..

Skrevet

Jeg har er 173 cm og har kommet meg ned til 80 kilo. (har gått ned 15 kilo) Men jeg har noen kilo igjen som skal av. Men er optimist.

Skrevet

HEI.For øyeblikket er jeg 73kg... er 167cm høy. Har vært 88 kg på mitt tyngste og målet mitt er å komme ned til 68-70kg

Gjest Meteora
Skrevet

1,67 cm og 46- 47 kg. Ja, jeg vet jeg er tynn.

Skrevet

178 cm / ca 75 kg.

Har for mye fett histen og pisten, men eier ikke selvdisiplin nok til å bedrive slanking. ;)

Skrevet

1.80 cm og 63 kg....

Og det helt ufrivillig. Gikk opp 20 kg med lillemor, ammet av 35 kg, gikk opp 13 kg med pondus og har ammet av 20kg.

Uansett hva jeg spiser etc så går ikke vekta opp. :sukk: Et par-tre kg mer hadde sikkert gjort seg.

Skrevet

Er 175 cm og veier 51 kg. Vet jeg er tynn, men har alltid vært det. Kan spise hva jeg vil, og det er jo greit. Men kunne godt tenkt å legge på meg litt men får de ikke til!. Men skulle jeg slurve med å spise hvis jeg blir syk eller noe og ikke har mat lyst da raser kiloene av. Men skal ikke klage, er på en måte glad for at kroppen min er sånn. :)

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg er 167 og veier fra 51 til 54 kilo. Jeg går fort opp, men går også fort ned igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...