Gå til innhold

hvor mye veier du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 165 høy og veier 66kg...er 20år. Er dette normalt eller overvektig? Hva ville dere gjort hadde det vært dere?? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Er 167 høy og veier 95 kilo...Vil gjerne bli tynnere og mer veltrent så jeg håper å kunne skrive et litt lavere tall om noen måneder ;)

Skrevet

Jeg er ca 167 og veier noe mellom 50 eller 55. Forandrer seg litt opp og ned..

Skrevet

Jeg er 165 høy og veier 66kg...er 20år. Er dette normalt eller overvektig? Hva ville dere gjort hadde det vært dere?? please svar..fikk ikke svar isted

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er 165 høy og veier 66kg...er 20år. Er dette normalt eller overvektig? Hva ville dere gjort hadde det vært dere??  please svar..fikk ikke svar isted

Jeg hadde glemt hva vekten sier, og heller tenkt på hva du selv føler. Trener du spiser du sunt? Hvis ikke ville jeg ha forsøkt å forbedre livsstilen min litt.

Hvis du alt trener og spiser sunt, så vær fornøyd med deg selv.

Skrevet

Jeg er 163 høy og veier akkurat nå ca 56 kilo. Har veid både 47 og 66 kilo - har aldri funnet noen trivselsvekt. Men nå føler jeg meg bare kvapsete og slapp i fysikken. Med litt styrketrening ville jeg nok vært fornøyd med å veie det jeg gjør. (?)

Skrevet

169 cm og 53 kg. Vil opp i vekt.

Skrevet (endret)
169 cm og 53 kg. Vil opp i vekt.

Unnskyld meg, men hvorfor vil du det?

Det er jo ca. perfekt, ikke for tynn og ikke for tykk.

Endret av rar
Skrevet

Jeg er 179 cm og veier 92...

Er vel ikke helt fornøyd enda, men har gått ned fra 112 kg..

Er sikkert for kraftig, men min kjære elsker meg og da skal jeg ikke klage, trener

endel og jobber enda får å gå ned litt til..

Syns forresten at dere gutta skal ha litt kjøtt på beina... :klappe:

Skrevet

jeg må bare si noe, at jeg synes ikke vekten eller størrelsen på kroppen har så mye å gjøre, så lenge kroppen er veltrent og STRAM.

det er en perfekt kropp i mine øyne.

f.eks. Beyonce og Tyra Banks, som man kan anse som litt frodige kvinner(ikke at de er SÅ spesielt svære de), men de har stramme kropper, så de har utrolig vakre kropper likevel.

men en kropp med valker og cellulliter er ikke fint, en person som veier så lite som 50 kg kan ha en sånn kropp og, til tross for den lave vekten.

Skrevet

180-69...

Skal ned til 65... Ingenting som passer lengre :frustrert: sluttet å røyke og så ble det litt økning.. vært opp i 75... uff..

Men nå skal jeg på trening :trene:

Gjest DyneTryne
Skrevet
jeg må bare si noe, at jeg synes ikke vekten eller størrelsen på kroppen har så mye å gjøre, så lenge kroppen er veltrent og STRAM.

det er en perfekt kropp i mine øyne.

f.eks. Beyonce og Tyra Banks, som man kan anse som litt frodige kvinner(ikke at de er SÅ spesielt svære de), men de har stramme kropper, så de har utrolig vakre kropper likevel.

men en kropp med valker og cellulliter er ikke fint, en person som veier så lite som 50 kg kan ha en sånn kropp og, til tross for den lave vekten.

Jeg synes slike kropper også er fine. Var på fest hos ei i helga som hadde en fortroelig samtale med meg om kompleksene sine og viste meg rumpa si full av cellulitter og lårene sine fulle av arr etter selvskading. Det er en "ekte" kropp, og er i mine øyne veldig pent. Ikke at jeg trakter etter å bli full av dem selv, men det er bedre å si "sånn er jeg" enn "det der er ikke noe fint". Er det rart folk får komplekser?

Skrevet

Japp, alle kropper er fine på sitt eget vis, men jeg synes n likevel at de stramme kroppene er -finest-, samme hva størrelsen er.

Skrevet
Unnskyld meg, men hvorfor vil du det?

Det er jo ca. perfekt, ikke for tynn og ikke for tykk.

Fordi jeg er lei av kommentarer som: "guuuu, så tynn du er! Spis mer, jente" og "Oi, jeg så deg nesten ikke, du er jo så tynn.."

Skrevet
Fordi jeg er lei av kommentarer som: "guuuu, så tynn du er! Spis mer, jente" og "Oi, jeg så deg nesten ikke, du er jo så tynn.."

Skjønner. Sånt er plagsomt.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...