Gå til innhold

hvor mye veier du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ca 1.77 og 85 kg

Vil gjerne ned i 75 kg (i hovedsak for å ha en liten sikkerhetsmargin med tanke på graviditet, sykdom og andre ting som kan øke vekten), men er egentlig ganske fornøyd.

Skrevet

Jeg er 1,74 høy, og vekta ligger vel rundt 68-70 kilo (har ikke veid meg på en stund da...)

Skrevet

172 cm, 60kg. Er fornøyd jeg. Har jo mine dager jeg også, men gidder sjelden bry meg.

Skrevet

167 cm, 47 kg. Prøver å krabbe meg oppover.

Gjest gjest1
Skrevet

1.50 og 50 kg.

(syns jeg alltid svarer dette i tråder i fler år. Jeg må ha en veldig kjedelig kroppsutvikling)

Gjest Embla s
Skrevet

(syns jeg alltid svarer dette i tråder i fler år. Jeg må ha en veldig kjedelig kroppsutvikling)

:ler:

Jeg derimot, har en spennende kroppsutvikling :sjenert: Har lagt på meg 4 kg siden i høst og er IKKE fornøyd med det :forvirret:

Gjest gjest1
Skrevet

Hvor mye har forresten pupper for vekt å si? Hvor mye veier en gjennomsnittspupp? (bøseste spørsmål jeg har spurt her)

Gjest gjesta
Skrevet

177.. 58 kg.

e nok litt for tynn..

Towelie: mine puppa vege ivertfall MAX 3gram kvar.

:ler:

Gjest Catwoman
Skrevet
Hvor mye har forresten pupper for vekt å si? Hvor mye veier en gjennomsnittspupp? (bøseste spørsmål jeg har spurt her)

vet ikke. Men jeg husker jeg leste et sted en gang at pupper veier mindre enn du tror - så det er sikkert ikke stort.

Skrevet

170 / 65 --> på vei mot 60.

Skrevet

174cm og 72/73 kg

Har siden gymnaset veid 65, selv etter første graviditet. Men etter andre/siste graviditet har jeg vært over 70. Argh. Men jeg er ikke noe flink til å gjøre noe med det, så jeg kan vel bare skylde på meg selv.

Gjest gjest1
Skrevet

Ah, det forklarer hvorfor de vokste og jeg holder meg på samme vekta!

Skrevet

Jeg er 173 og veier 60 kg. Og er forøvrig tilhenger av å finne idealvekten ved bruk av speil, ikke vekt! ;)

Gjest Gjest
Skrevet
1.50 og 50 kg.

Hoho, lita! :)

Jeg er 1.70 og 60kg.

Gjest Gjest
Skrevet

174 og 73kg, Har gått ned 7kg, men skal gå ned 13kg til. Vil veie 60kg

Skrevet
174 og 73kg, Har gått ned 7kg, men skal gå ned 13kg til. Vil veie 60kg

Samme som meg. Jeg vil ikke ned i 60, for det er for lite for meg, men jeg skal ned til 65.

Send meg en PM hvis du vil ha en slankevenn, eller noe sånt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...