Gå til innhold

Knerten og overraskelsene


magnhild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klem: Håper formen er litt bedre!!!!! Er det helt nødvendig at du styrer og vasker? Kanskje du har noen som kan komme en liten tur å hjelpe til?

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært til kontroll på KK i dag. Ordinært kontroll i uke 24. Og det var veldig greit og beroligende ikke minst. Godt å se gutta igjen også. Der de sprellet og koste seg masse inni magen fortsatt. Alt så bra ut med målene som ble gjort av både meg og gutta. Det er litt vekstforskjell på dem, men ikke noe å mase noe med enda. TV1 er 680gr mens TV2 er 770 gr. De ligger rett rundt gjennomsnittet begge to. Også fant jeg vel grunnen til at jeg har hatt det trangt i det siste. TV2 ligger på tvers i magen helt oppe under ribbebeina mine og dytter på meg og morkaken samtidig. Ikke så veldig mye plass da.

Legen var kjempeflink og koselig. I tillegg målte han blodtilførsel fra meg til morkakene og fra morkakene til navlesnoren og alt så bra ut. Jeg ligger ikke i noen fare slik som det ser ut nå til å kunne utvikle svangerskapsforgiftning. Og det var godt å høre!!

Ellers så skal jeg fortsette med kontroller på poliklinikken på KK og jeg kunne fint forberede meg på normal fødsel slik det så ut nå i alle fall. Så nå er det tre uker til neste kontroll. Deilig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg en rosa trehjulsykkel og en rosa sykkelhjelm i str voksen mann. :ler: Gleder meg til i morgen!! :sjenert::sjenert::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabia
Da har jeg en rosa trehjulsykkel og en rosa sykkelhjelm i str voksen mann.  :ler: Gleder meg til i morgen!!  :sjenert:  :sjenert:  :sjarmor:

:overrasket::ler:

Godt å høre alt stod bra til med trollungene!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg en rosa trehjulsykkel og en rosa sykkelhjelm i str voksen mann.  :ler: Gleder meg til i morgen!!  :sjenert:  :sjenert:  :sjarmor:

Hæ? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?  :klø:

:ler: Nå skal medsyklisten til mannen snart hentes for å drikkes ut...

Og det kan bli morsomt å få sett han ja!! :sjarmor::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!! Eller... :tristbla:

JEg som la meg tidlig for å kunne være opplagt i dag siden mannen skulle få sove ut etter både sykkeltur og utdrikking i går. Først får jeg sms kl 23.55 som vekker meg hvor han sier at de kjedet seg sånn hjemme at de dro til byen. Til den svarer jeg bare at de får kose seg masse, men IKKE vekk meg til natten når du er full og vil prate! (helt vanlig ting å gjøre i fylla...) Men kl 0415 ringer telefonen... Og mannen er full og vil bare fortelle hvor glad han er i meg og blabla... :frustrert:

Jess, så siden da har jeg ikke sovet. Sliter masse med å sovne når jeg først har våknet midt på natten. Kroppen ville ikke mer. Så det var det overskuddet mitt! Heldigvis er Erik i storform og kjempesnill, så vi koser oss masse vi. Men jeg tror nok at mannen skal vekkes snart ja, får være måte på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JEg er superstolt av gutten min!!

For i dag har han vært i bhg UTEN bleie og det ble INGEN uhell i det hele tatt. Har tisset på doen flere ganger og har vært kjempeflink!!!

*superstolt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Verden er urettferdig!!!

Så det så!!

fikk nettopp beskjed om at en venninne av oss har født et dødt barn i dag. Bare to uker før terminen. Jeg blir så sint, forbannet og fortvilet. Aner ikke hva jeg skal si og gjøre. Her sitter jeg med en helt frisk og fin Erik og to små gutter i magen. Verden blir så urettferdig!!! BLÆH!!

Jeg unner ingen å miste barnet sitt altså!!

Jeg klarer ikke å forestille meg smerten det må medføre...

Skulle ønske jeg kunne gjøre noe for dem, men nå er det kke mye som hjelper i det hele tatt tenker jeg. Fremtiden deres ble plutselig helt annerledes.

:tristbla::tristbla::tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var leit. :tristbla:

Verden er ikke rettferdig, det vet jo du det meste om. :klem:

Aner ikke hva jeg skal si og gjøre.
Vet du, det er sikkert veldig mange som tenker det om akkurat DEG. Egentlig er det vel ikke så mye annet å si enn at dette var veldig veldig kjipt. :tristbla:

Cumulus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...