Gå til innhold

Knerten og overraskelsene


magnhild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi betalte ti tusen for den. Så jaaa det er mye penger, men ikke så alt for gale egentlig. Den har mye minne og slikt, så den skal være bra!!

;) Jeg liker den i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært innom her før, men nå har jeg lest hele denne dagboka.

Vil bare ønske deg lykke til med de to små i magen.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vebsemannen??  :ler:

Pappa tok en gang et vebsebord med støvsugeren!

:overrasket::overrasket:

Det hadde ikke jeg gjort...

Ja vi måtte tilkalle vepsemann...

Har fått vepsebol utenfor soveromsvinduet.

Mannen er allergisk og redd og vil derfor ha vinduet igjen.

Jeg er gravid og kjempevarm og vil ha vinduet åpent...

Det endte med at mannen sov i sengen frem til fire, da våknet vepsene... :ler: da stakk mannen ned i stuen... Jaja. Nå er det fleste døde!! Og jeg synes ikke synd på dem!! :ler:

Ellers så er det VARMT!

Jeg blir sprø!

Ønsker meg aller mest fint vær, men ikke varmt vær.

Beina hovner opp og blir vonde i denne varmen. :tristbla:

Også er jeg SULTEN!!

Hva jeg vil spise??

INGENTING!! :ler::sjenert:

Er skikkelig BLÆH nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du blender?

Lag deg en smoothie:

1 yogurt naturell (evt lett og mild vanilje..)

1 banan

en håndfull eller to frosne jordbær

En skvett appelsinjuice

Yummi!!!!

Ellers er det varmt ja! Har gått tur med S idag, hun er jo gipset fra hoften og ned og sitter i I sin vogn, troner som en dronning med hodet stikkende langt opp over kalesjen. Vi har skravlet om livets mysterier og jeg fikk lagt igjen noen kalorier på veien. Vekten tilsvarer vel omtrent tvillingvogn med to ett-åringer oppi. Du kommer til å bli slank som fy!! ;)

Sitter på jobb nå og slipper å svare på spørsmål om hva som er hardest av skjelett og et hjul, evt. skjelett og bæsj. :ler:

Ha en god dag i varmen med ny laptop!

Cumulus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei cumulus.

hjemme fra ferie nå ja?

stakkers S da. Høres jo ikke noe morsom ut. Hvor lenge må hun gå med gipsen?? Ang blender. Det har vi, men jeg er ikke spes glad i smoothie... :( Skulle gjerne hatt en stråbærri daijkiri da. En uten alk, slik som CD var s flink til å lage. Jaja, jeg kan vel lage det selv også... Ellers så skjer det lite her i huset. Har lyst på noe, men aner ikke hva. det er så kjedelig. Men snart middag nå. Kylling i dag. Ikke noe spennende i denne varmen. Blir det snart noe vær jeg kan trives i Cumulus?? Kanke du fikse litt kulde til meg?? :ler: Ikke sånn veldig kaldt, men litt, slik at vnnet forsvinner fra kroppen og jeg blir lett og ledig igjen?? Ehhh lettere og ledigere?? :ler:

Og ang det med å bli slank av å trille vogn. Det er helt greit det altså! Jeg ønsker meg også din forbenning under amming. ;) Har faktisk gjort en avtale med mannen. Jeg skal ned i normalvekt igjen innen smågutta er tre år. Klarer jeg det skal jeg få en hel dag på spa helt alene. Ååh det er fristende det!! Må klare å komme meg ned i vekt gjen ja!! Det er noen kilo ned ja. :( Uff alt for mange!! :sjenert:

okey, n kommer gutta snart hjem og da blir det middag.

Skal bli deilig!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Terminen på guttaboys er 14. okt.

Hadde vært litt koselig om de kom 26. sept...

Vi får se... Orker egentlig ikke vente så lenge.

Men det er jo helt normalt å føde i uke 37. og det er ca 26. sept det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, det hadde vært koselig om de kom 26. september!

Angående varmen så anbefaler jeg at du tilbringer morgendagen i kjølerommet på Obs! :ler: Eventuelt senker hele ditt smekre legeme ned i plaskebassenget til Junior (hvis han har). Over helgen blir det kaldere, hold ut!!!

Har dere tenkt på navn?

Og S skal gå med gips i seks uker, dvs på torsdag er det fire uker igjen. Jeg gruer meg mest til Mannen skal være offshore i to uker, fra mandag. Det blir tungt for ryggen min det! :tristbla:

Cumulus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja OM det blir snakk om planlagt keisersnitt sent i svangerskapet så kommer jeg til å spørre pent om det er mulig å få det lagt til 26. sept. Hadde vært koselig å ha noe positivt på den dagen. Den dagen som alltid kommer til å være trist...

Ok, så da skal jeg legge meg i plaskebassenget i morgen da. Greit nok. Kjølerommet på Obs! har jeg vært på før. :ler: Men den nedkjølingen er så kortvarig! ;) Så jeg blirnok her hjemme og spiser is og ligger og plasker i skyggen. I dag har det vært lite tid ute, noen forvirrete sinte veps har jeg ikke hatt lyst til å være sammen med... :ler:

Og JA guttene har fått navn de! Har jeg glemt å si det? Jaja. Altså den ene skal hete Fredrik etter morfaren sin. Det har vært klart veldig veldig lenge. Det ble veldig naturlig for oss. (Det skulle jo egentlig bli en Frida da, men det var noen som gav oss feil bestilling...) Og nå har faktisk Erik bestemt navnet på den andre babyen. Det ble en Oscar etter sin far. Han fikk velge mellom Oscar og Kristian, og han var fast bestemt på Oscar. Også fikk han bestemme hvem av dem som er hvem, så det er også klart. Godt å ha det ute av verden. HAr tenkt utrolig masse på navn og hvem som er hvem og slikt, men nå er det klart!! Deilig!

Stakkers S da. Hvordan blir det med deg og jobb når mannen er offshore da? Og Solveig og slikt. Hun kan vel ikke gå i bhg. Eller har du allerede avtale med jobben ang de ukene mannen er ute? Det blir ikke godt for ryggen din nei. Det er ikke bare bare å løfte på en stor jente altså!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...