Gå til innhold

Knerten og overraskelsene


magnhild

Anbefalte innlegg

Å så gøy at du røper navnene, jeg blir jo såå nyskjerrig på de som ikke gjør det. .. :sjenert:

Flotte navn var det! :klappe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En liten sommerklem fra meg også! :klem:

Guuuu så fort tiden går, tenk at det er jo ikke lenge igjen til babyguttene skal ut...! Synes det var nettopp at jeg fikk vite at du var gravid... husker veldig godt når det var, på sykehuset like før CD forsvant for oss... hmm. Tiden flyr og livet går virkelig videre, det er sant.

Vi skal forresten flytte :) har kjøpt hus ikke så langt herfra, så nå får vi bedre plass (og mer å holde...!) gleder meg!!

Ha det fint så lenge, og hold ut i varmen - sitte i skyggen med beina høyt er vel litt deilig? :-)

PS veldig flotte navn dere har funnet frem til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Heisann ;)

Kjempefine navn også passer de fint med Erik ;)

Håper du har fine dager.

Klem herfra

Endret av ny dag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cumulus: Jeg bestiller herved en cumulus mellom meg og solen ut august. Kan du fikse det?? Gjerne litt vind og kanskje litt regn også sånn innimellom?? Det hadde vært supert!!

Åååh så slitsomt det er med all denne solen og varmen. Jeg holder på å forgå!! :sjenert: Altså, det er deilig med sol da, men åååh jeg er sååå varm!! Jeg klarer jo nesten ikke være ute jo... :tristbla:

Ellers så er jeg 30+0 i dag!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal forresten flytte  :) har kjøpt hus ikke så langt herfra, så nå får vi bedre plass (og mer å holde...!) gleder meg!!

Heisann!

Joda har fått med meg det. Det er jo ikke alle som havner på TV2 nyhetene når de selger bolig da! :ler:;) Og heldige var dere med huset også har jeg skjønt på svogeren min. Blir spennende å se hvordan dere får det i nyehuset da!! Masse lykke til med flytting og alt!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow..30 uker! Hvor har tiden blitt av...

Får håpe det blir litt regn og skyer der borte hos dere så du får det bedre!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem igjen Sissi!!

Håper ferien har vært fin!! :klem:

Åååh jeg er så vaaaaaarm og sliiiiiiiiten!!!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Huffda få tak i en stor vifte! Det burde hjelpe!

Begynner å magen å få størrelse tenk at du har to wonderchild på vei!

;) Slapp av i kveld les en god bok, se en god film eller gå og legg deg tidelig å ligg å lytt på noe fin musikk!Hva med Sting?? KOS DEG ihvertfall og ta vare på deg skjøl! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært på kontroll igjen i dag.

Var litt spent for jeg er skikkelig trøtt og sliten.

Ok, så over til tallene...

Uke: 30+1

Vekt: +3

BT: 135/90 (litt økning, nok til at de er litt bekymret)

Urin: L+2

FL: Tv1 150 Tv2 for urolig

Cervix: 4,6 cm lukket og låst

Urin ble sendt til dyrkning.

Ellers er kommentarene at jeg har bekkenløsning, at jeg er sliten og at jeg kjenner masse bevegelse fra guttene.

Vekten på guttene er ikke så høy lengre. De er 1460 begge to og ligger da på 10-25% av gjennomsnittet.

Hun var litt bittelitt bekymret, og ville ha meg tilbake om to uker. Helt greit!!

Men det tok sååå lang tid i dag at jeg holdt på å bli sprø. Men jeg ble nå ferdig til slutt.

De vokser nå disse guttene og de er livat og aktive.

Kjempegreit!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart bursdag, så her bakes det i dag.

Erik og jeg har laget sjokoladekake og han maste i ett kjør om vi snart var ferdig sånn at han kunne spise deig. Hmm lurer på hvor han har det i fra. Det er INGEN som har lært han at deig er godt... Jaja, kanskje det ligger i genene??

Også skal daismiskaken til Cumulus testes ut.

Og en rullekake og kanskje noe mer.

Skal lage boller og rundstykker også...

*svett*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Så iherdig du er! Du står så på! Og klager ALDRI virker det som! :klem:

Ha en kjempekoselig bursdag! Kom å besøk meg i boka snart da *maser* litt jeg og :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så iherdig du er! Du står så på! Og klager ALDRI virker det som! :klem:

:sjenert: Eh joda, jeg gjør det, men kanskje ikke akkurat her. Har hatt noen skikkelig slitne dager den siste uken, men denne helgen må jeg bare stå litt på, og så kan jeg sove igjen på tirsdag tenker jeg. Dessuten er det alltid så koselig med besøk, at det trekker humøret mitt opp! Selv om det selvsagt også er slitsomt!!

Jeg er inne og leser hos deg altså, er bare så dårlig på å legge igjen lyder etter meg... :klem::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iskake i frysen. Sjokoladekake er ferdig stekt, mener i tvilsom stand. Kanskje jeg må lage en til eller kanskje jeg lager en annen kake i stedet. Nå frister det å lage ferdigpakkekake ja. Er sliten.

Skal visst lage boller også, men jeg får se om det blir i dag eller i morgen eller mandag. Er jo litt gerit med boller i morgen når det kommer noen små også... :sjenert: Men nå må jeg slappe litt av tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har bursdag...?  :sjenert: Hipp hurra uansett!!  :ler: Håper dere får en fin helg og kosa dere masse med besøk!!  :klem:

jeg... ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...