Gå til innhold

Knerten og overraskelsene


magnhild

Anbefalte innlegg

Gjest miiip

Fint å høre at formen er bedre enn i forrige svangerskap selv om du har merka bekkenplager. Krysser fingrene for at de ikke blir alt for ille!

Blir spennende å lese videre om du begynner å kjenne to adskilte vesner som romsterer i magen din! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En slitsom dag, men bare fordi kroppen ikke er i toppform. Erikh ar vært kjempeskjønn og snill i hele dag, så det står ikke på han. Nå har jeg aller mest lyst til å legge meg, men det er nok litt for tidlig enda. Er litt misunnelig på gubben som er på hytten nå, men han har nå jobbet for det også. :klappe: Flinke gutta som syklet opp Måbødalen og over Hardangervidden. De fortjener å slappe av og kose seg på hytten ja.

Nå prøver jeg å få litt overskudd slik at jeg kan klare å rydde kjøkkenet litt. det er tungt å holde på med oppvaskmaskinen, men jeg må ta ut ting for å kunne rydde. *stramme meg opp og få overskudd*

Også heier jeg på Rognebær!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sloss veldig om nettet i dag. Det slår seg av og på hele tiden. Nå har det vært oppe i ca 20 min, håper det holder. *bank i bordet*

Ellers så lurer jeg på om jeg skal begynne å lese dagboken fra tiden med Erik i magen. Jeg føler meg i så bra form om dagen, og da blir jeg litt nysgjerrig på hvordan det egentlig var med Erik på samme tid. Jeg husker bare at graviditeten med Erik var slitsomt og tung, mens det denne gangen er bra. Jeg er i bra form og koser meg masse. Selv om jeg er sliten og trøtt og tung og alt det der, så har jeg det bedre nå. Det er veldig godt!! :Nikke:

Men nå er det lovå legge seg. Klokken er jo over 22.00, så da går det greit. Kanskje Erik og jeg kan stå litt tidligere opp i morgen?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare kopiere inn Cumulus sin daimiskakeoppskrift til denne dagboken. Vil gjerne lage den nå, men orker jeg det mon tro? Har så lyst på noe godt, og da var is det jeg hadde mest lyst på. Nest etter kaffe mokka... :sjenert:

Her kommer min oppskrift:

3 eggehviter

150 gram sukker

150 gr malte mandler

Eggehviter og sukker piskes stivt, rør i mandlene. Stekes i rund form på 170 grader i 30 minutter.

3 eggeplommer

100 gram sukker

3 dl kremfløte

2 doble daim

Egg og sukker til eggedosis, fløte til krem - blandes forsiktig sammen. Hakk daimen og ha i. Gjøres enklest på en fjøl med skarp kniv.

Putt i frysen og tas opp ved passende anledning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg forresten at mannen skal komme hjem snart... Ikke det at jeg ikke unner han å sykle eller at jeg ikke er stolt og alt sånt, men det er rart å være alene også... Tiden går sakte og jeg ser på alt jeg må gjøre, men som jeg ikke orker å sette i gang med. Menmen, lørdag morgen er han hjemme igjen. Skal bli deilig. Og nå er han uten strøm på mobilen også, så jeg får ikke snakket med han heller... sånn går det når de ikke tar med seg lader til mobilen! (mannfolk altså... ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*gruble* Skal jeg legge meg eller se andre omgang på en fotballkamp jeg eegntlig ikke bryr meg om?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare innom og si gratulerer med 2 gutter i magen - fantastisk :klem:

Tusen takk! :klem:

Ja det er ganske fantastisk at det er mulig.

Og jeg gleder meg masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare fortelle om Erik i dag. Han stod ved siden av meg i sofaen og klappet og strøk på magen min. Dunket litt på den og lurte på om babyene fikk aua da. Også måtte han kjøre både bil og motorsykkelen over magen og fortelle guttene hvordan de så ut. Han snakker da inn i navlen. Skikkelig skjønn altså. Og han var VELDIG påpasselig med å si flere ganger til meg at det er mamma og pappa sine babyer, begge to, og ikke mannen som fikset i stuen i morges... (hedde eletriker på besøk før vi dro i bhg i morges) Er egentlig ganske glad for at han fant det ut ja. :ler: Og så måtte han legge hodet inntil magen og kose med babyene.

Ååh for en skjønning av en gutt jeg har!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor
Her er forresten link til prosjektet han holde rpå med om dagen...

Kreft06

Har vært inne på siden og lest.

Krysser fingrene for at målet nås. :klem:

Gleder meg til å se deg og Erik i morgen.

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i dag er det pølsefest!!

Gleder meg masse!!

Ikke minst til at Erik skal få leke litt på ettermiddagen. Det er ikke kjempespennende å være hjemme med mamma på ettermiddagene nå nei. Er ikke supersprek så det blir mye tv titting og kos. Men prøver å være flink også. Men det er godt at mannen har ferie neste uke og ikke minst kommer hjem til helgen. Skal bli godt å få han hjem ja. Sitter her med Norsk Ukeblad nå. Veldig fin artikkel. Kommer i salg på mandag.

Men nå må jeg rydde og vaske litt hus, selv med vondt bekken. I morgen er det ul igjen. Skal bli moro!! Håper fortsatt alt er fint og greit i magen. Det er i alle fall bra med liv i dem... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag er alt vondt.

Har vondt i bekkenet, har vanskelig for å sitte og stå og ikke minst gå. Ventre foten svikter til tider. Ligger jeg så kan jeg ikke ligge på ryggen. Da gjør det utrolig vondt i halebeinet. Sitter jeg gjør det vondt i hele ryggen, men mest oppe ved ribbeina, sånn like over nyrene? Det slipper med en gang jeg reiser meg, men da var det bekkenet igjen. Hodet er fullt av vondter. Heldigvis ikke pannevondt, da hadde jeg nok stresset med en gang.

Alle klær strammer over magen og gjør meg kvalm. Aner ikke hva jeg skal ha på meg jeg...

Nei, jeg får se om jeg klarer å slappe litt av, men huset må vaskes i dag, for på lørdag kommer det gjester. Jeg får ta det i etapper...

Takk for at dere hørte på sytingen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg sitter her fortsatt. Skulle malt en sykkel og en sykkelhjelm til helgen... Ja jeg får gå ut og gjøre det mens kaken stekes... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...